něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.
p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.
moto: diversion 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
tigerbou píše: to je tím že jedeš cestovně sportovní gumu a nebo cestovní...na zadek nikdo nekouká ten se sjede v pohodě a je tam velká rezerva ještě v náklonu pokračovat dále...Na ten předek opatrně, jinak tyhle cestovně sportovní gumy se dají úplně v pohodě sjed předek do hrany ...a to je právě nahovno
Angel GT sportovně-cestovní guma,ale tak to je pekne na hovno,já sem po poslední vyjížďke sundal hlásiče protože mne jenom srali když sem škrtnul jen mne to rozhodilo a řek sem si supr pokym se dostanu na stupačku tak to chvili potrvá a ono hovno,hovno...ale dík je lepší to vedet,než se někde valet tak tý hlásiče dám asi zpátky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
PokyXX píše: Angel GT sportovně-cestovní guma,ale tak to je pekne na hovno,já sem po poslední vyjížďke sundal hlásiče protože mne jenom srali když sem škrtnul jen mne to rozhodilo a řek sem si supr pokym se dostanu na stupačku tak to chvili potrvá a ono hovno,hovno...ale dík je lepší to vedet,než se někde valet tak tý hlásiče dám asi zpátky
Nemusíš ...kámoš má yamahu FZ1 a má polovinu stupaček pryč jak brousí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Manzak píše: VladaM> Tak pokud drhne stojankem a stupackou tak uz je jedno jestli vysedava nebo na tom sedi jak burt.
No to právě není jedno.
Kdyby byl tělem správně, v té samé zatáčce a v té samé rychlosti, tak je náklon tak na 1 cm od kraje gumy a nic by nebrousil.
Takže by vznikla rezerva pro případně ještě celkově rychlejší průjezd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
tigerbou píše: Nemusíš ...kámoš má yamahu FZ1 a má polovinu stupaček pryč jak brousí
Ale tak nerad by sem se dostal úplně na hranu přední gumy a pak se někde na Dube válel2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
PokyXX píše: Ale tak nerad by sem se dostal úplně na hranu přední gumy a pak se někde na Dube válel
máš někdy taky zajed na Ž. Brod ..Dubá je taková divná ...ikdyž na Dubou to máš blíž možná než na Brod
gnat píše: Buď v klidu, CBFko jsem schopnej dostat až na kraj gumy, ale bráchovo XJčko jsem taky nepoložil víc než ten cca. 1 cm od kraje. Chtěl bych ty zdejší střelce vidět, jak to daj na tom XJčku s tou 140 gumou vzadu bez poserproužku.
A vidíš, já ho zdolala a poserproužek není!!! Ale bylo to v Mejtě
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
jaho1 píše: hlavně to netrénuj s novou gumou
hele, teď jsem přezouval na Dunlop Qualifier II a vůbec jsem nepostřehl, že by byly nový... Zatáčky jsem jezdil bez plynu a nic... tak jsem zkoušel přidávat plyn při výjezdu a furt nic :D tak jsem se nasral, hodil to na hranu a při výjezdu tomu říznul a taky nic :D byl jsem zvyklej, že continentalky mě v zatáčce trochu cukly se zadkem do boku, ty dunlopky drží jak šlapka boháče :D a teď co jsem je zajel, tak je to přímo paráda, těm gumám naprosto věřím, oproti těm předchozím kurv*m :D ale nemohly za to, byly to cestovně sportovní... což ty dunlopky jsou už pomalu na okruh :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
kratasroman píše: hele, teď jsem přezouval na Dunlop Qualifier II a vůbec jsem nepostřehl, že by byly nový... Zatáčky jsem jezdil bez plynu a nic... tak jsem zkoušel přidávat plyn při výjezdu a furt nic :D tak jsem se nasral, hodil to na hranu a při výjezdu tomu říznul a taky nic :D byl jsem zvyklej, že continentalky mě v zatáčce trochu cukly se zadkem do boku, ty dunlopky drží jak šlapka boháče :D a teď co jsem je zajel, tak je to přímo paráda, těm gumám naprosto věřím, oproti těm předchozím kurv*m :D ale nemohly za to, byly to cestovně sportovní... což ty dunlopky jsou už pomalu na okruh :)
Continental Road Attack 2? Na ty jsem taky doplatil Ze jsou sportovne cestovni neni omluva, Dunlop RoadSmart 1/2 jsou taky sportovne cestovni a vubec nejsou tak zradne jako Continentaly.
2 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
FiZzeR píše: O ničem to nevypovídá... Na RSVčku jsem dával do kraje i předek, a to jezdím totální plíseň. Na kawě jsem začal trochu vysedat a mám poserpruhy jak ranvej na ruzyni... a jezdim furt stejnou plíseň, akorát s menším machr indexem
Přesně tak, záleží na stylu jízdy a způsobu pozice jezdce při průjezdu v zatáčkách.
Mám to samé jako FiZzeR, na RSV Factory no problém, na Kawasaki jedu ještě rychleji, ale poserpruh mám, a není to pouze subjektivní, vše doloženo časy, GPS laptimerem atd...
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1. hmotnost na zadním kole
2. práce s plynem - žádný zavírání plynu, dobržděno podřazeno před zatáčkou a po celou zatáčku plynule přidávat => hmotnost na zadním kole
pokud někdo plyn ubere, nebo hrábne na přední brzdu, přenese hmotnost na přední kolo a sníží se mu výška a drhne pak vším možným o zem... :D
je toho mnohem víc, správné držení těla, vysednutí před zatáčkou, žádné kýčovité držení... Poserproužek mám jen na přední, ale jsem ještě začátečník, tak to přijde
jarison píše: Taky jsem to zpozoroval na své mašině , přemýšlel jsem, jestli na to mám zakládat vlákno. Jezdím chvíli, takže na každé straně mám tak 1,5 cm . Nejde mi o to to sjet až do okraje, každej kdo se mi chce smát, mi může políbit prdel , i když já se rád zasměju s ním, ale spíš mě štve, že v zákrutách mám strach to víc naklonit, takže jedu jak s hnojem, no a pak jsem nasranej, když se na mě začnou lepit auta, protože je zdržuju :D. To mi už trochu vadí . Potřeboval bych nějakýho mentora, kterej by mi dodal trochu odvahy . Nicméně jsem ti asi moc nepomohl, za to sorry . Jen chci abys věděl, že nejsi sám .
Zajeď si na prázdný parkoviště, zapadlý letiště kde je kus asfaltu, vyznač si kruh asi tak 10 m v průměru, nebo osmičku 2x 10 m a jezdi jak šulin furt dokola a zkoušej co to dá, pak si křídou udělej proužky na kole, ať víš kam si to pustil. Většinou si budeš myslet že mnohem dál, ale furt tam bude rezerva. uvidíš.
CBRMilan píše: poserprouzek vecne tema pritom takova blbost
asi jako "kolínka"
a stejně to tam budou všichni lámat a proužky měřit
tisíckrát jim "zkušenější" (chytřejší) řeknou, že je dobrý mít na gumě v provozu rezervu, že i s poserpruhem a bez kolene můžeš být rychlejší .. néée, to je prostě gró motorkaření
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Já mám ContiGO na obou kolech, zadní vpravo na hranu, vlevo na stojan ale pocit z nich moc dobrej nemám. Celkem rychle mizí a když je chladněji tak kloužou.