1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Lazyfucker píše: kluci nechcete nekdo qualifiera 180ku? mel jsem ji monsteru kdyz sem ho koupil, sla hned dolu a koupil jsem 170ku. neco ma najeto. na jedne strane je osuchana od retazu. na dojeti, nebo na streeta. 5kil a je Vasa
Voe ty už nevíš, na čom bys vydělal!
Toť také gumy hážu do popelnice a nebo je dávaám zadara!!!!!!!!!
jen dodatek, o vikendu jsem se zase dojal s jednim radoby rychlikem, pomalu by mohl na man skolit McPivosa... no proste jak tam neni napsano super corsa a podobne kody nejde na tom jet atp toz asi bych si mel kupit trojkolku, bo jezdim cestovne sportovni gumy zatacek se nebojim a gumy drzi.. holt se ty gumy nejak moc a zbytecne demonizujou
ps-na kamaradech nevydelavam. za 5kil nemam pocit, ze jsem drahy a nelidsky.
t_freedom píše: Ty blbe...prej separatisti ...já bydlím od tý kůlny přes park!
Fákt? Já stejně jen přijel kolem šestý rychle odehrát zhruba hodinovku a letěl sem do Štětí troubit na dechnafest (FEDO).Tohle vypadalo jako nějakej srazík barev,ale zhruba za půl roku bysme tam měli bejt normálně jako koncík večír.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Anti píše: Pánové,rychlý dotaz:Hrozí něco motoru s většími ventilovými vůlemi?Hrká mi v tom jak ve šroťáku,ale teď uprostřed sezóny se mi do toho nechce...
s většíma si můžeš "naťukat" otvírací vahadlo a podpálit ventil... jde o to jak větším a kde - stále v toleranci, nebo nějak enormně přes ní...?
Ventil ti utíka "nahoru" za otvíracím vahadlem. Takže teoreticky se ti provozem zvětšuje zavírací a zmenšuje otvírací vůle, pokud se nemýlím.
A ber to s rezervou...ony se ani tak neměněj často podložky, jako by se spíš měly vyměňovat půlkroužky. Půlkruh ti ovlivňuje pouze zavírací vůli...
Naposledy editováno 23.06.2014 07:39:49
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Od podzimu minulýho roku cejtím při brždění lehký rázy. Řekl bych, že to nebude nic jinýho než vlna na kotouči(ích)- to jednoznačně zjistím hodinkama...
Otázka je máte-li někdo zkušenost s přelíznutím kotoučů na brusce (podotýkám, že šponu skoro nemaj - resp. opět, odměřím tloušťku mikrometrem na několika místech)
Musej jít na plochu, nebo se dá brousit i bruskou na kulato ? (bojím se, že ta bere vždy jen část kotouče a mohlo by se to nestejnoměrně vyhřát)
Musí se to roznýtovat, nebo existuje technologie, která zachrání nejty na místě? Co taková sranda stojí ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Prověřím i Zmulinovo radu...protože pulzování v páčce fakt necejtím. Takže jestli je seklej, nebo volnější jeden nejt, pak by možná pomohlo přenejtování.
kdo ví...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Když někde popojíždím a jen tak šolichnu páčku...cejtím jak to "houpe", mění se brzdnej účinek...pokud na okruhu zatnu brzdy natvrdo...necejtím zdaleka to, co při lehkým brždění...
...vím, že maj najeto už dost, ale 50tkm na tomhle a čtyřválu, kterej motorem brzdí znatelně míň je podle mě rozdíl...
No uvidím podle toho co naměřím
Mambo píše: Technickej pohled do problému broušení kotouče je ten, že když se to upne na magnetce tak ta síla ten kotouč srovná podle rovné upínací desky, po obroušení se kotouč zase zvlní zpátky. Myslím že jsem viděl broušení mezi dvěma kotouči čímž se to eliminovalo, ale tady už vařím z vody
potvrzuješ informaci, která mi tu už přistála od nejmenovaného zachránce našeho kolegy z cesty na VDW2014 ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naměřeno na obou v několika bodech (min.4měření na každém kotouči) úzké rozmezí 4,43 - 4,45
Nový : 5mm +/-0,1 ...servisní minimum 4mm.
Skrz dutou osu trubka - zvednutý kolo, s maximální opatrností při otáčení kola ...házivost obou disků v rozmezí do 0,07mm (není to sice nic přesnýho, protože pokud člověk při otočení přenese jen trochu axiální síly - krk to pustí. Snažil jsem se otáčet fakt co to šlo jen "radiálně")
Naposledy editováno 23.06.2014 15:02:45
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
zmulin píše: Tak schválně,kdo bude mít pravdu,má u tebe deci zelený.Ty si samozřejmě ťukneš stejnym objemem
ty fole...tobě koupím klidně ten zelenej hegeš...ale sobě si do koňaku nasypu zelený barvivo...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |