2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V11
a slabiny???...no je to ital, na něco málo se připravit musíš, ale nebude to nic hrozivýho ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V11
Bago píše: zedkx500>myslim že celkem bez problémů zvládá delší štreky...
a slabiny???...no je to ital, na něco málo se připravit musíš, ale nebude to nic hrozivýho ;)
Ty o tom něco víš? ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V11
Roman-SS píše: [quote=Bago]zedkx500>myslim že celkem bez problémů zvládá delší štreky...
a slabiny???...no je to ital, na něco málo se připravit musíš, ale nebude to nic hrozivýho ;)
Ty o tom něco víš? ;) [/quote]
kámošův taťka jí má...takže si troufám tvrdit že něco málo jo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V11
Bago píše: [quote=Roman-SS][quote=Bago]zedkx500>myslim že celkem bez problémů zvládá delší štreky...
a slabiny???...no je to ital, na něco málo se připravit musíš, ale nebude to nic hrozivýho ;)
Ty o tom něco víš? ;) [/quote]
kámošův taťka jí má...takže si troufám tvrdit že něco málo jo... [/quote]
A co má za problémy? :P
Bago píše: zedkx500>myslim že celkem bez problémů zvládá delší štreky...
a slabiny???...<strong>no je to ital</strong>, na něco málo se připravit musíš, ale nebude to nic hrozivýho ;)
nevím, co tím chtěl panáček říct, ale to je jedno aaaaa jooooo on má hoooonddduuuu to je potom jináááá
co k le máně...
je to litr - jede to na jakkýkoliv kvalt
stříkačka - dole trochu cuká, kolem 4000rpm je to mrtvý a od 4500rpm jede jak píchlá sviňa
vzducháč - bez údržby
dvouventil - jednou za rok dva koukneš na ventily a neřešíš.
kapota - jel jsem v dešti, mám 187cm a mokrý jsem měl decentně ramena a trošku boty
ovladatelnost - sériově je tam tlumič řízení a 43mm usd Marzochi (pokud nejsi lucky one a nemáš Corsu která je plně na Ohlinsech) - tzn. na cestování super, a i sportovní svezení.
Ve dvou - pro řidiče pohodlný, za den 700km a v poho. Baťoh na tom je trochu hůře, vzadu nejsou madla
Ve dvou se taky trochu houpe a chce to hodně utáhnout zadní tlumič.
Ovladatelnost - pro mě vynikající
váha - je to guzzi a má 250kg s benzínem, co čekáš
spojka - suchá, hydraulická, krátkej, přesnej chod, ale ve městě je to zlo. Navíc rozkošně chrastí :)))
brzdy - 2x 320mm kotouče a zlatý Bremba s pancířkama v základu - jo, brzdí to slušně
spotřeba - normoš kolem 6.5 ostřejc kolem 8-9 / 100km
zvuk - lahodný jedním slovem
na co je třeba dát bacha - první ročníky, jednokotoučová spojka, ráda se vys.ere a oprava stojí ranec. Lepší jsou ročníky 2001+ kde je spojka dvoukotouč. Rám, 2001+ má širší ráfek a prodloužený rám - nevlní se tolik.
Dále, na mokru, nekopat dolu kvalty jak zběsilej, zadní kolo pak stojí a ty máš velice rychle zpocený čelo a zadek.
Zkrátka - je to motka na kterou je spoleh. Je specifická svou technikou i vzhle