1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
babuka píše: Ta novější 51 kW 140 150 po rovině, dálnici není trvale problém. Jak přijde kopec je to v háji. Myslím tím tak těch 120 a mluvím o plně naloženém autě. Spotřeba 8,1 s nezajetým motorem a při průměru řekněme 140...
Ten prumer nemyslis vazne
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
EDIT: aha staré vlákno
Naposledy editováno 01.12.2010 20:38:42
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Peřina píše: Ty vole neděste mně, mám silnější HTP 2007 říjen. Najeto cca 60tis. Servisovaný ve škodovce, bylo to moje firemní auto a koupil jsem ho manželce. Nikdy se na něm nic nepokazilo krom ložiska v kole.
Snažil bych se toho auta co nejrychleji zbavit, ten motor, ať už ten starý nebo nový, je vážně hodně smutný příběh. Jeden známý měl haťapácky motor ve VW Polu, měl o něco menší onjem, ale taky 3 válec, motor odešel při 45 000 - taktéž ventily KO...prostě smutný příběh...
dat do noveho auta(nakupni tasky navic) behem par let 70tis je ulet...
edit: sem to precetl znovu a koukam ze v opravne sade jsou i jiny svody a kat:)
jinak vyfuk u mazaciho kanalu , neni olej. chladic ... docela ulet, ale kdyz si clovek tech par drobnosti predela tak by to i mohlo fungovat:)
Naposledy editováno 02.12.2010 12:28:56
2 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
E:na Tipcars jsem našel s touhle výbavou dvě. Pohybují se kolem 110tis Kč. Najeto 1x tolik a v bílé barvě. Já mám černou metalízu.
Naposledy editováno 02.12.2010 12:29:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Peřina píše: 2 stroke: No dobře, ale co místo toho za ty prachy seženu....3 roky starýho kombíka se serviskou zimní plechy + elektrony, klimu, koženej paket, tempomat a hromadu dalších pičovin, nebouranýho se 60 tisícema? Asi ne. Věřím tomu, že pokud to auto jezdí do škodovky na pravidelný garančky tak sakra musí existovat možnost to opravit v rámci záruky. Nebo si jako koupíš auto za 300tyček a po třech letech se vysype motor a plať?Fajn, kdyby 5tis, ale 30? To se mi nezdá. Na co škodovka dává ty záruky mobility atd.? Mám souseda ve Škodovce tak se ho zeptám.
E:na Tipcars jsem našel s touhle výbavou dvě. Pohybují se kolem 110tis Kč. Najeto 1x tolik a v bílé barvě. Já mám černou metalízu.
no jako jestli to je s tima novejma autama takhle tak je podle me lepsi koupit nakou jetou karu co byla ve svy dobe draha.. ty jsou levny... treba za 70.. a treba do ni 100 nasypes, ale mas auto co za 170 bude asi i chvili jezdit, mit za 250 fabii novou a vysypat 70 do oprav to by mi asi fakt preskocilo...
BTW jak tu propaguju ty stary kary tak se mi ta moje rozhodla naznacit ze to prehanim a zacal se srat vanos... asi docela draha hracka.. to ja jen ze to taky neni zadara:)
Peřina píše: 2 stroke: No dobře, ale co místo toho za ty prachy seženu....3 roky starýho kombíka se serviskou zimní plechy + elektrony, klimu, koženej paket, tempomat a hromadu dalších pičovin, nebouranýho se 60 tisícema? Asi ne. Věřím tomu, že pokud to auto jezdí do škodovky na pravidelný garančky tak sakra musí existovat možnost to opravit v rámci záruky. Nebo si jako koupíš auto za 300tyček a po třech letech se vysype motor a plať?Fajn, kdyby 5tis, ale 30? To se mi nezdá. Na co škodovka dává ty záruky mobility atd.? Mám souseda ve Škodovce tak se ho zeptám.
E:na Tipcars jsem našel s touhle výbavou dvě. Pohybují se kolem 110tis Kč. Najeto 1x tolik a v bílé barvě. Já mám černou metalízu.
hele minimalne to doporuceni - kratsi interval na olej a nakej "vic racing" olej ala 5w40 - 5w50 bych zvazil... zni to celkem logicky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Stev píše: assassin> a na kolik ten vanos zhruba příjde?
hele zatim sem na variante ze si to prohodim sam, nemam servis ke kterymu bych mel duveru-pripadne na kterej bych mel prachy:) , repas sada z usa cca 100USD .. pripravky a naradi na montaz cca 150USD .. ty sem ale uz po netu nasel vykresy takze si je vyrobim.. ikdyz ono je to docela fuk jestli v tom mam svuj cas nebo prachy... no a pak uz jen vymena.. cca kolem 6ti hodin prace...
jinak ten vanos jde z usa poridit i rovnou repasovanej za cca 250-300USD vymenym zpusobem, ale co jsem koukal na ruzny DIY navody tak bych to mel dat:)
takze bych to videl ze v tom necham cca 3tis + vikend prace....
novejsi bawa to maj x2, cena vanosu a prace v bmw servisu bude jinde .. na usa forech uvadi ze bmw repaslej(netusim jestli to tu bmw dela? jestli nemaj jen novy, nad touhle variantou jsem vubec neuvazoval) 500+USD jen za jednotku vanosu...
asi klasika u servisu tehle stroju, mit "garazovyho" nadsence co tem strojum rozumi, ale zda se ze internet tyhle lidi dost proflaknul a maj plno no... a nebo si umet opravit naky blbosti sam. bawo je jednoduchy, kdyz clovek prekona odpor k spinavy praci tak to pujde:)
Naposledy editováno 02.12.2010 12:50:11
1) Udelat hlavu sedla ventily
2) vyrval bych katr ven
3) ucpat egr a vycistit klapku
4) menit olej po 7500km a to 5w50 zavodni kvuli teplotam ze nema chladic oleje.
5) nechat vymenit napínak retezu Pak by to mohlo chvili jet.
Nehorazna sracka..
Naposledy editováno 02.12.2010 15:10:34
Oba vozy po opravě prodáme.
2 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Potkalo mě totiž u našeho sráče totéž, už před rokem.
Opraveno originál opravnou sadou Škoda v servisu (žádný homemade) za nehorázný prachy.Budiž.
Jde mi o mazivo:
Od novýho auta do poruchy (v 65 000 km) lil servis jedině 5 W 40 po každých 10tkm, po její opravě dali 10 W 4O. Auto po opravě nalítalo 10 tis bez problémů, je čas na výměnu. Takže co teď - mám zase nalejt 10W40, nebo se vrátit k 5W40, kterej doporučujou víc (včetně fabriky)? Prej je to na oleje háklivý, a já nejsem znalec.
Jezdil jste někdo i dál s tímto zkurveným verkem po opravě? Co jste lili a jak to chodí?
Děkuju všem za smysluplnou rozumnou radu.
ps. samozřejmě vím, že nejlepší je se toho zbavit, už mám nakročeno, ale nebude to hned zejtra, ženská s tím jezdí do práce a ještě čas bude muset.... bohužel nejsem Rotschild
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
castrola 5W40 a zatím v pohodě. Nevím jestli se motor nějako líp točí nebo ne :D zase takovej fajn-šmekr nejsem. Ale motor má skoro 180tis a stále pohoda ;)
Je fakt, že ten motor potřebuje trochu víc času než ta slavná TééDééIííČkááá - ale 180 stále dá no problémo ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Pokud jde motorizaci, tak jsem majitelem "legendy" - slabý verze tříválce HTP, navíc vyrobeno 2006 - tzn. nejhorší možná kombinace (jenže kdo to tenkrát mohl tušit )
tzn. že ty máš motor trochu jinej.
edit: ten motor jezdil do posrání i po opravě furt stejně, žádnou změnu sem nerozeznal.
Naposledy editováno 02.07.2014 08:41:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Ale všeobecně ti to řekne každej, že 5w40 je lepší Já věřím kamarádovi - tak tam maká snad by mi nic špatného nedoporučil - navíc sám ten motor měl také. Dej ho tam taky - budeš mít lepší pocit - přeci jen lepší olej snad nikdy uškodit nemůže ;)
Jestli máš tu slabou verzi a v fobii II tak to tě lituji to se vědělo, že ta kastle je nějaká těžší nebo co a nové "haťapaťky" už mají ani ne 47kW jako mám já ale tuším,že 44 a 51 aby se to trochu vyrovnalo
Každopádně V12 47kW jak říkám na co co jsem čekal, že je to za plínu .. hle třeba spoustu felicii 1.3MPi i 1.4 si s tím dávám na pohod. Kolem 80-100 je ten motor fakt krásně pružnej na to, co je to za šmucku :)
e: ale samo sebou když chceš aby to trochu jelo - tak držet u huby :) 3tis a vejš a nekoukat na spotřebu Ono se to dá čekat HTP = High Torque Performance
Naposledy editováno 02.07.2014 09:18:35
Co pročítám, tak všichni doporučují ke krátkým promrzlým couračkám (ve kterých to u nás najezdí 80%) 5w40. Proto mám chuť to tam dát zas.
Ale radši sháním zkušenosti ostatních - ten motor už nemá mojí důvěru
Jinak, je to fobie I, ta vošklivá. Maximálku v plně obsazeným autě na dálnici do Zlína sem dostal kolem 160, víc ani hovno. Pak se to začne třást a štěká jako přetočenej křovinořez.
Počátač ukazuje okamžitou spotřebu kolem 13 L/100 Na to to opravdu není.
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Naposledy editováno 02.07.2014 09:36:19
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Tenhle slavnej motor jsem měl ve fabii (dokonce jeden z prvních roků do kterých se dával, tj. 2003 HTP 6V 40kW) a najezdilo se s tím 180KKM než to šlo ke švárovi, kterej s tím momentálně má naježděno 240KKM a podle mě těch 300 dá než chcípne. Olej se používal jedině ten, kterej je v manuálu 10w40.
Problém s třetím válcem přišel taky (vadný ventily, nicméně nepropálený, oprava byla ještě v záruce takže se nic neřešilo) kolem nějakých 60 tis, od tý doby s autem nebyl jakýkoliv problém.
Takže buď se nabízejí dvě varianty. Auto nedostává servis, jakej má mít (z vlastní zkušenosti vím, že tenhle motor kvůli svýmu malýmu výkonu neustále řidiči vytáčej, tak se k tomu musí přistupovat jak k mtorce) a nebo sem měl nějakej šťastnej středeční kus.
Každopádně pokud ti to žere jak splašenenej osmivalec, tak doporučuju, aby se ti servisák podíval na lambda sondu a na katalyzator. Katalyzator, kterej do haťapáka dávali nebyl z moc kvalitního materiálu, hnil rychlostí blesku a začalo se to projevovat až po větší dírce v něm, kdy to ve vysokejch otáčkách a s každym kilometrem navíc na tachu šla spotřeba o litr nahoru (mě osobně to žralo nejvíc 11 litrů, kdy jsem letěl z Prahy do Ústí 155 víc ani ťuk).
S rozvodama, napínákama a podobnejma blbostma nikdy problém nebyl, ventily to nepropalovalo, dokonce se neobjevila ani závada na EGR ventilu, na kterou tenhle motor prý taky trpěl, takže to vidím na problém mezi majitelovým přístupem a jeho peněženkou
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Jako můžeš spravit hlavu, jezdit to bude a bude to OK, ale hlavně s tím nejezdi nikam daleko. Rádo to chcípá při delší cestě. Najedeš na dálnici a ještě před Prahou se budeš divit, kam zmizel veškerý olej, když po městě se chová "normálně".
Bohužel se v Bolehlavi praštili asi o futro, Škodovka teď ty 3 válcové parodie na motor cpe všude, čímž se totálně odepsali