Po výměně starých brzdových destiček za nové nastal menší problém destičky na jedné straně třou o kotouč, a už při vedení moto to šustí a za jízdy se celkem zahřívá kotouč i když vubec nebrzdím.Výměna probýhala tím stylem, že jsem vymontoval destičky mírně vypumpoval pístky a petrolejem jsem je vyčistil až se lesky jako psí gule, pak sem tam hodil "nové" (použité,98%)
a od té doby to šustí, pístky chodí pěkně,rukou je zatláčím bez jakého koliv znatelného odporu,
Nepomohlo ani vyměna kapaliny a celkového odvzdušnění brzdového systému, a ani rozchození pístku a srovnání plochy destiček.
Naposledy editováno 29.06.2014 18:13:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový třmen FZS 600
Martin2265 píše: Střepy motorky tohle... Zlatá jawa tam se mě nic takého stat nemohlo
teď mě sere, že jsem se tu tak rozepisoval kvůli někomu, kdo si to nezaslouží...jestli jsi to poničil, tak jsi jelito a za postřeh o těch mrdkách jawách by sis měl vypláchnout klávesnici jarem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový třmen FZS 600
Bandaska píše: teď mě sere, že jsem se tu tak rozepisoval kvůli někomu, kdo si to nezaslouží...jestli jsi to poničil, tak jsi jelito a za postřeh o těch mrdkách jawách by sis měl vypláchnout klávesnici jarem...
sory jestli te to tak sere. Ale dost ste mi pomohly. Ja to tlacil kompresorem ale vzdy vylezly jen dva pistky a sem to koko* vzal jehlovkama a 3-4mm od vrchni hrany pistku to otlacilo zuby.
Martin2265 píše: sory jestli te to tak sere. Ale dost ste mi pomohly. Ja to tlacil kompresorem ale vzdy vylezly jen dva pistky a sem to koko* vzal jehlovkama a 3-4mm od vrchni hrany pistku to otlacilo zuby.
Tak ušetři 1800 a kup tu opravnou sadu. Pístky už venku máš, tak je záležitost 10 minut to vyměnit. Půl hodiny práce a jezdíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový třmen FZS 600
Martin2265 píše: sory jestli te to tak sere. Ale dost ste mi pomohly. Ja to tlacil kompresorem ale vzdy vylezly jen dva pistky a sem to koko* vzal jehlovkama a 3-4mm od vrchni hrany pistku to otlacilo zuby.
Tak 3-4 mm od hrany by to nemuselo vadit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový třmen FZS 600
PetrL3 píše: Tak 3-4 mm od hrany by to nemuselo vadit.
Teoreticky ne. Ale to pozná jestli mu bude chcát brzdovka nebo ne. Popřípadě zabrousit a dát o malinko větší gumičky. Otázkou je, jestli by to nebylo ve finále dražší než jiný třmen a nebo oprava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový třmen FZS 600
Krawatasakin píše: Teoreticky ne. Ale to pozná jestli mu bude chcát brzdovka nebo ne. Popřípadě zabrousit a dát o malinko větší gumičky. Otázkou je, jestli by to nebylo ve finále dražší než jiný třmen a nebo oprava.
Když si vezmu, že jen prachovka má cca 2-3 mm??? před ní kus místa, za ní je teprve gufírko, tak v nejhorším se tam bude dřív dostávat bordel, ale na těsnění kapaliny by to nemělo mít vliv.
PetrL3 píše: Když si vezmu, že jen prachovka má cca 2-3 mm??? před ní kus místa, za ní je teprve gufírko, tak v nejhorším se tam bude dřív dostávat bordel, ale na těsnění kapaliny by to nemělo mít vliv.
Jak říkáš. Zkusit lehce zabrousit, dát nový gumičky a vyzkoušet. Oprava za nula nula prd...
1 reakcí na tento příspěvek Brzdový třmen FZS 600
Martin2265 píše: Ale ty gumicky vypadaju celkem slusne i ta co byla zhrnuta. To by neslo pouzit z5 ?
Bude ti tam lítat bordel, takže se efekt vyčištění brzd mine účinkem.
edit : Vyzkoušej a uvidíš. Každopádně oba dva třmeny perfektně vyčistit.
Naposledy editováno 02.07.2014 16:00:37
1 reakcí na tento příspěvek Brzdový třmen FZS 600
Ktomu mám sjetů zadní gumu noo tolik penez neseženu ikdybych sa potento :(
Příští sezonu to bude vše snad v cajku.
Nejlepší je natom, že se v jeden týden posralo vše Babeta,350 Panelka a kolo :D :D
1 reakcí na tento příspěvek Brzdový třmen FZS 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový třmen FZS 600
Krawatasakin píše: Řekl bych, že docela v pohodě. Vezmi si jemný smirek (ale opravdu jemňoučký) a začisti to.
S gumama ti neporadím. Mám sice doma docela hezký na dojetí ale ne v tvým rozměru.
Edit: nebo kup třmen a slož si ze dvou jeden.
Myslýš že je to dobré, že by to ještě chvílu jezdilo než bych sehnal nahradní třmen ?
Už sem to začistil 1500ku pod vodu.
Gumičky noo uvidím ale asi zřejmě kůpím opravnu sadu, ale nějak aby to prozatím jezdilo to zkusím vše očistit a složit z5 a ty gumky nepropouštěly ani kapku kapaliny.
A ještě se chcu zeptat co je natom pravdy že na oživení těch gumuček se používá glycerín a nejaká červená vazelína ?
Naposledy editováno 02.07.2014 20:41:32
Na těch těsnících gumičkách jsou z vnitřní strany (ta k pístku) hodně jemný vroubky a pokud jsou po celém obvodu, tzn. není gumička nikde přidřená a po vložení do drážky ve třmenu nedělá boule, tzn. není natáhlá tak je použij.
Při montáži pístek i gumičky potři brzdovkou a pístek při zatlačování pootáčej ať se ti zase neskřípne nějaká gumička.
A když máš brzdy rozebraný tak udělej i tu druhou stranu a použij vzduch nebo zahnutý kleštičky na vnější segrovky.
Shrnutá prachovka - resp. O -kroužek by na to neměl mít až takový vliv, tomu moc nevěřím...
...klidně je možné, že brzdič je prostě od toho pístku už trochu vymačkaný - pístek se tím pádem kříží...zkus v tom brzdiči mezi sebou přehodit pístky, uvidíš, co to udělá...
Jinak k poškozené pracovní ploše pístků - co na to říct ...když to neumíš, tak to nedělej...u vícepístkových brzdičů je nejlepší ty pístky vytlačovat postupně - všechny ostatní si zajistit svorkou, vytlačit vždy jeden, ten vyčistit a pak zase pokračovat dál...jdou vytlačit najednou i všechny pístky, ale chce to u toho myslet a používat svorky...