2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
JeckyllaHyde píše: FiZzeR> si kup pořádnou káru ne
Předface, sazomet s čipem (na víc sazí), s 5q manuálem, uskákanym pravděpodobně JOM "sportovním" "podvozkem", zbastleným nárazníkem a pofidérní výbavou, s údajně levně řešitelnou závadou kterou stávající majitel bůhvíproč levně nevyřešil, navíc s neúprosně se blížící technickou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
JeckyllaHyde píše: No neber to :D
to bych nebral už jen kvůli těm najetejm kilometrum-moc málo na ten rok já mám skoro o 300tic vícCreck píše: FiZzeR> hele dostanes novej bag www.novinky.cz/auto/342427-bmw-svola-k-vymene-airbagu-1-6-milionu-starsich-vozu.html
Jo, o tom se ví už docela dlouho. To se mě netýká, to byly jen bagy Takata, 02/03.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Předface, sazomet s čipem (na víc sazí), s 5q manuálem, uskákanym pravděpodobně JOM "sportovním" "podvozkem", zbastleným nárazníkem a pofidérní výbavou, s údajně levně řešitelnou závadou kterou stávající majitel bůhvíproč levně nevyřešil, navíc s neúprosně se blížící technickou?
to mne taky zaujalo ... proc to cidlo kurva nevymeni a neproda to jako bezvadne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: to mne taky zaujalo ... proc to cidlo kurva nevymeni a neproda to jako bezvadne?
Můj tip - nebude to oprava za pár stovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Můj tip - nebude to oprava za pár stovek
Tak tak, já na tohle taky skočil: "Tady je puchyrek, to se prelakuje". Nakonec jak jsem psal pul dne sundavani a nandavani narazniku. Jedna praskla lista za 600kč, vyvareni, lak. Den mradani a 3000kč...
Naposledy editováno 17.07.2014 10:00:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Btw lemy v druhošce - neexistuje. WTF?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Já byl na exkurzi tady (renovace amerik) a kdyz jsem videl co se vyvaruje...
Naposledy editováno 17.07.2014 10:31:04
SVSkritek píše: FiZzeR> Njn, nexistuje no. Na klubu je taky nekdo shanel, ale malokdo ti asi nadsene urizne akorat lemy a zbytek kastle da do srotu. Takze si proste klempir musi poradit, dokud je cas...
Já byl na exkurzi tady (renovace amerik) a kdyz jsem videl co se vyvaruje...
Mno jo, jenže koukni do kalendáře, na ten rozdíl. Až bude šestačtyřicítkám padesát, tak budou průhledný Čímž se dostáváme k tomu, že ameriky jsou zpravidla na rámu, takže ti shnije kastle na prach a jezdíš vesele dál
SVSkritek píše: FiZzeR> Njn, nexistuje no. Na klubu je taky nekdo shanel, ale malokdo ti asi nadsene urizne akorat lemy a zbytek kastle da do srotu. Takze si proste klempir musi poradit, dokud je cas...
Já byl na exkurzi tady (renovace amerik) a kdyz jsem videl co se vyvaruje...
starou Felicii jsem zachranoval z podstatne horsiho stavu ... dneska uz se holt nic neopravuje - vsichni umi akorat vsechno vymenovat.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Nevíte někdo, kde se dá sehnat tudleta podložka?
Vysyflila se mi ručka na pravým zadním kole, ten čudl co drží pakny se vyškubl z brzdovýho štítu (kterej když chceš vymenit, musíš sundat náboj a zničit ložisko, kokotsky řešenej systém).
Zde. Jen nevím jestli je to shodný rozměrově. Ale poštivný tě vyjde dráž něž když zajedeš do BMW.
Edit: Eventuelně mrtě dalších.
Naposledy editováno 21.07.2014 18:31:04
Poggy píše: Zde. Jen nevím jestli je to shodný rozměrově. Ale poštivný tě vyjde dráž něž když zajedeš do BMW.
Edit: Eventuelně mrtě dalších.
Dík za tip, jestli je to ze 105, tak to seženu snadno. On to není díl z BMW, tam je tenhle vehement přímo v brzdovém štítu; když se to vyrve, tak se tam dá napasovat právě ta podložka.
A ted dalsi pro pobavení. Dal jsem si tam svetla, naraznik a rikal si ze mi to docela pasuje. Ale kdyz jsem zkusil odemykaní kapoty, tak jsem zjistil, ze ta chladicova stena je z UK. A zamky se odemykaji na druhou stranu (packu ma ridic na pravo) . Takze zase rozdelat a hodit tam ty stare
Naposledy editováno 22.07.2014 21:05:48
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Míra píše: Řidiči BMW jsou nějak často ve zprávách.
Asi se zaposlouchal, co mu kde klepe, rachtá nebo vrže no a bylo to...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: mám kontrolní otázku. jak funguje mechanický vstřikování?
Nevím jak to má Delphi, BOSCH takhle. V podstatě jednoduše. V sání máš vzdouvací klapku. Ta svým pohybem působí na pístek. Pístek přepouští palivo z jedný strany membránového ventilu na druhou. Do spodní části přivádíš palivo z nádrže pod tlakem z čerpadla. V horní ho odvádíš ke vstřikovači. Ten je v podstatě jen trubka. Když klapka zdvihne pístek prohne se memrána. Tudy pak začně proudit palivo do vstřikovačů, ale je to nepřerušený proud. Čím víc je pístek zdvihnutý, tím víc paliva jde do sání. Před klapkou je klasická škrtící klapka. Když přidáš plyn začne proud vzduchu zvedat vzdouvací klapku, ta zvedne pístek a začne se vstřikovat víc paliva. Když škrtící klapku plynem zavřes, poklene proudění vzduchu a vzdouvací klapka klesne a přiškrtí palivo. Na studený start je tam přídavný vstřikovač.
Je to malinko složitější, ale není to nic jiného než jinak vymyšlený karburátor.
Sestava
Membránový ventil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Poggy píše: Nevím jak to má Delphi, BOSCH takhle. V podstatě jednoduše. V sání máš vzdouvací klapku. Ta svým pohybem působí na pístek. Pístek přepouští palivo z jedný strany membránového ventilu na druhou. Do spodní části přivádíš palivo z nádrže pod tlakem z čerpadla. V horní ho odvádíš ke vstřikovači. Ten je v podstatě jen trubka. Když klapka zdvihne pístek prohne se memrána. Tudy pak začně proudit palivo do vstřikovačů, ale je to nepřerušený proud. Čím víc je pístek zdvihnutý, tím víc paliva jde do sání. Před klapkou je klasická škrtící klapka. Když přidáš plyn začne proud vzduchu zvedat vzdouvací klapku, ta zvedne pístek a začne se vstřikovat víc paliva. Když škrtící klapku plynem zavřes, poklene proudění vzduchu a vzdouvací klapka klesne a přiškrtí palivo. Na studený start je tam přídavný vstřikovač.
Je to malinko složitější, ale není to nic jiného než jinak vymyšlený karburátor.
Sestava
Membránový ventil