1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Fizzer: hele ja se byl vcera vrtat v jedne 335i - a to muzes bejt za ty nicotny zavady e46 rad :) diagnostika milion chyb, slo,to tak na tri - a jen sem smazal adaptacni hodnoty a jede to ok - a ted co je spatne, predpokladam ze timto jsem to neopravil...
Moc nový, mnoho kurvítek.
Závada se nejspíš projeví brzo znova, tak vyčíst aktuální chyby.
Pokud je to taková sviňa jako ta moje, tak se sporadický chyby po pominutí samy mažou, takže vím hovno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: valibuk> To je jednoduchý, stříká to ke všem
to jako i do výfuku? to bude nějaká blbost.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 23.07.2014 20:43:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: co rozhoduje o tom,do kterýho válce to stříkne? měl jsem to dneska rozebraný uplně na kaši,nic jsem nenašel,složil jsem to a funguje to,jen mě sere,že nevím jak. tlak dělá pumpička u nádrže,ten bazmek na přidávání paliva,kterej je ve filtru taky chápu,jen nechápu,jak ta věc pozná,kdy poslat benzín do kterýho válce,když je to uplně mimo a nevede do toho ani drát.
Tohle nijak válce nerozlišuje. Není to potřeba, klasický karburátor taky připravý směs pro všechny válce současně. Palivo se vstřikuje, nebo chceš-li vytéká do všech vstřikovačů současně a není přerušeno. Jen je ho "víc nebo míň". Stejně jako karburátor. Nehledej v tom rozdíly. Nejsou, princip je vlastně stejný, jen provedení se liší. Jedinej rozdíl je ten, že směs vzniká až v sacím kanálu a né jako u karburátoru za škrtící klapkou. Vstřikovače jsou jen našroubované "trubky" na sacím potrubí.
Můžeš to ovlivnit v podstatě jen jednou věcí. Na vzdouvací klapce je šroub kterým nastavíš základní polohu. Povolením a utažením měníš polohu pístku vůči klapce a při stejném objemu vzduchu "vstřikuješ" víc nebo míň paliva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Moc nový, mnoho kurvítek.
Závada se nejspíš projeví brzo znova, tak vyčíst aktuální chyby.
Pokud je to taková sviňa jako ta moje, tak se sporadický chyby po pominutí samy mažou, takže vím hovno
No ty závady tam nejspíš budou, ale nechapu ze motor kterej skoro nebezi najednou maka jen po resetu...
Ale na stary kolena se mi zacal líbit sedan e90 - s tim 35i - takova nenapadna zbraň. A kupodivu to pres automat a xdrive jelo fakt pekne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: FiZzeR> takže to stříká do sání,nad ventil? tak to potom jo,já myslel že do válce jako nafta.hlavu jsem dole neměl.
Přímo do valce maj az hodne moderni auta
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Poggy píše: Tohle nijak válce nerozlišuje. Není to potřeba, klasický karburátor taky připravý směs pro všechny válce současně. Palivo se vstřikuje, nebo chceš-li vytéká do všech vstřikovačů současně a není přerušeno. Jen je ho "víc nebo míň". Stejně jako karburátor. Nehledej v tom rozdíly. Nejsou, princip je vlastně stejný, jen provedení se liší. Jedinej rozdíl je ten, že směs vzniká až v sacím kanálu a né jako u karburátoru za škrtící klapkou. Vstřikovače jsou jen našroubované "trubky" na sacím potrubí.
Můžeš to ovlivnit v podstatě jen jednou věcí. Na vzdouvací klapce je šroub kterým nastavíš základní polohu. Povolením a utažením měníš polohu pístku vůči klapce a při stejném objemu vzduchu "vstřikuješ" víc nebo míň paliva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: No ty závady tam nejspíš budou, ale nechapu ze motor kterej skoro nebezi najednou maka jen po resetu...
Ale na stary kolena se mi zacal líbit sedan e90 - s tim 35i - takova nenapadna zbraň. A kupodivu to pres automat a xdrive jelo fakt pekne.
E92 bych skousl... zvenku, interiéj je korejskej. Ale spíš než problematická 335 radši jen 330.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: moc nechápu smysl takový věci.prostě složitej karbec
Já bych naopak řekl, že jednodušší a výrobně levnější. A určitě i jednodušší pro konstruktéra na naladění a ve výsledku si myslím i účinnější.
Poggy píše: Já bych naopak řekl, že jednodušší a výrobně levnější. A určitě i jednodušší pro konstruktéra na naladění a ve výsledku si myslím i účinnější.
je fakt,že to chvíli chrochtalo všelijak,potom to chytlo na všechny a je to v cajku na minimálně dvacetiletý svíčky. benzín jsem vypustil,nalil do traktůrku a normálně seká. starej benzín je pověra.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: E92 bych skousl... zvenku, interiéj je korejskej. Ale spíš než problematická 335 radši jen 330.
No ja takovej novej krap taky nechci - ale uznávám ze kdyz to jede - jede to jako blázen :)
Ale hmotnost a výkon stejnej jako ma vyhlídnuta 928 - jasne NA nepojede tolik, ale kdyby aspon jen z 3/4 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: assassin> 928 jsem měl a jede až moc
Me tech 300ps u 335i projde tak akorat na okresky :) takze 928 bude spis slaba ... Ale uvdime. Na blbnuti si tejne necham bawo... Zatim to vypada ze bych se pres zimu po nejake 928 mohl podivat ... Tuk tuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Me tech 300ps u 335i projde tak akorat na okresky :) takze 928 bude spis slaba ... Ale uvdime. Na blbnuti si tejne necham bawo... Zatim to vypada ze bych se pres zimu po nejake 928 mohl podivat ... Tuk tuk
si s tim napadem nedas pokoj?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Údajně to řeší flash DME, ale všichni co by byli ochotní se do toho pustit tak předem říkaj, že bez záruky že třináct roků stará jednotka neklekne, dealer tvrdí že je to tak 50:50 a už to dávno nedělaj (a je tam s ní provázaný úplně všecko a musí se to vyměnit a nakódovat a spárovat no ve zkratce asi 20k).
Ale jinak tam mám všecko řekl bych v cajku, vanos repasovanej, disa nová, kolena nový, hadice nový, separátor, klapka a ICV vyčištěný, prostě všecko; lambda korekce mi oscilujou kolem nuly (nevim jestli je to vypovídající, ale když jsem měl díru v dise, tak to bylo asi na 25%), takže myslim že díra tam nebude... Pedálovej modul taky cajk, obě dráhy jdou plynule, žádný skokový zvyšování odporu.
Vážně si myslím, že to bude softwarovej problém, prostě šlápneš na plyn, motor chvilku špekuluje jestli to jako myslíš vážně, a pak je to jak kickdown u automatu, prostě vší silou vystřelí dopředu.
Naposledy editováno 24.07.2014 10:18:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: FiZzeR> a kolik stojí náhradní jednotka?
Nová nevím (a asi vědět nechci ), bazarová podle toho za kolik ji seženeš, ale opět sto let stará = nepomůžeš si. Tak jako tak větší problém (a tudíž dražší) bude to kódování, spárování... je to nějakým způsobem omezený a svázaný s dalšíma jednotkama v autě. Riziko je na můj vkus (a životní úděl) příliš vysoký