2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Tak 335i uz opet jede na 2-3valce :( vstriky prej jsou za cca 4tis - vymenit vsech 6. Tima to prej asi je podle bmw... Kdyby to byla vysokotlaka pumpa tak dalsich cca 12.... Jo a samo ten protejkajici benzin dokaze zkurvit lambdy (4x) katy a senzor na NOx asi za 14 :)
A víš který válce to jsou? Že bys zkusil proházet vstřiky, jestli se to přestěhuje s nima...? Ale myslim že vymazání adaptací vstřik neopraví, ani dočasně - dyť je to jen cívka, buď funguje nebo ne, kdyby uchcával nebo blbě rozprašoval tak by to taky smazání adaptací nespravilo. Teda pokud se přímovstřikový nějak zásadně nelišej...
Co live data, dá se z nich něco poznat? Co to píše za chyby? Nemůžou to bejt spíš cívky?
Ještě si matně vzpomínám, že u toho motoru někdo zmiňoval otryskávání sacích ventilů ořechovejma skořápkama, právě v souvislosti s přímovstřikem a brzkým (kolem asi 50kkm?) usazováním bordelu na sacích ventilech který pak netěsněj, ale jsem línej to hledat...
Naposledy editováno 24.07.2014 12:18:25
Me osobne nejde do hlavy ze to po smazani adaptaci chvili makalo ok, kdybyb byla ko civka,vstrik, cerpadlo tak to snad jen timhle ukonem neni rozdil den/noc?
Ktery to delaj bych asi poznal - v live data je engine roughnes, asi podle senzoru klepani - z toho se da poznat kterej nepali.... Jinak je v nich hafo veci, ale cumel sem do nich kdyz to auto zrovna fungovalo...
V chybach bylo vetsi nasavane mnozstvi vzduchu, nizkej tlak paliva, misfire - stridave na valcich 1,3,2,4 (5,6ne) pak misfire multiple cylinders, pak nakej malfunction na vstriku - taky asi 3-4valce a pak chbyny hodnoty z lambdy
- chyby postupne jak tam byly za sebou podle km - vse asi behem poslednich 2tis. Ty lambdy - to uz je myslim dusledek- vyfuk uz byl plnej benzinu....
Jo a menily se svicky - 4 ze 6ti cerny jak bota... Tipoval bych ze ty 4 valce maj ko vstriky - nejspis 1,2,3,4 - ale prej to v bmw radeji meni najednou, ze kdyz jsou naky ok, ze odejdou v zapeti...
FiZzeR píše: Mrdá mě ta prodleva elektronickýho plynu... Přilítnu k semaforu, krásně si pata-špička odvrkám až na jednotku (už vím kdy skočí zelená, tak abych nemusel zastavovat), máčo index +10%, popojíždím dvě tři vteřiny na jedničku ~1100RPM, zelená, gas, a pak se všecko posere Půl vteřiny nic, pak to protočí zadní kola, což hnedka chytne asc který jsem jako vždycky zapomněl vypnout a poskakuju tam jak ta legendární polská blondýna v autoškole
Každý elektronický plyn má nějakou prodlevu, okamžitě funguje jen lanko. Tedy downgrade.
Ten rozdíl výrazně cítím, v jednom autě mám klapku na lanko, v druhém (M54) servo. Není to sice taková tragédie jako u Škodovek, ale u sportovního auta by mě to sralo. V 5er mi to nevadí, to je auto pro cokoliv jen ne pro sportovní jízdu.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jirka749 píše: Když to tady čtu tak si řikám jestli z těch BMW nedělají šroty jejich majitelé
Jakoze sem ty vstrikovace/pumpu znicil ja tim ze jsem auto na diag napichl ja a ne autorizovany dealer? :)
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 28.07.2014 13:54:56
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
jsem asi levej na hledání nebo nevím... zkusim sem gogle, audi fora a nic...
má přítulka tam potřebuje vyměnit olej a mrknout na servo. U toho oleje to bude asi klasika jako u jiných aut, nebo tam je něco extra? Na mojí staré felicii není co posrat, ale tady už mám bobky...
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: Hele bmwklub.cz/modules.php
Jo pěkná, ale máš to skoro 4kila za 11 let starou E46. Na tom už začínaj 335i...
Naposledy editováno 29.07.2014 11:52:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: oioi01> Au-co...?
ty si vůl.....
já bych si takové auto taky nikdy nekoupil... ale prostě už to tak je a přítelkyni s BMW se mě už hledat nechce...
Naposledy editováno 29.07.2014 12:14:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak zrovna tenhle model si klidne najdi servisni manual na octavku a mas to to same, je fuk co na to nemci zrovna navesi za kabat
Naposledy editováno 29.07.2014 12:20:19
Creck píše: oioi01> Audi vydrzi vsechno, to neni jak BMW ze si u toho kychnes a uz to nejede
Jinak zrovna tenhle model si klidne najdi servisni manual na octavku a mas to to same, je fuk co na to nemci zrovna navesi za kabat
fakt? to je ten samý motor co v ochcávce?
tak dík
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: priber :D :D
Medved to uspesne praktikuje... pristi auto, co koupi bude T815
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: Jo pěkná, ale máš to skoro 4kila za 11 let starou E46. Na tom už začínaj 335i...
No srovnavat Mko a 335i ? Jasne 335i ma potencial - s jb4 to posnida i e92 m3 s prstem v nose - rovne, ale porad je to seriovej model.... Mka uz na hodnote ziskavaj , 335i naopak...
Jo a potom co jsem se ted v jedne 335i vrtal - tak ani zadarmo, ten primej vstrik je sice fajn na spotrebu - kdyz to funguje, jakmile to fungovat prestane tak je to horsi jak diesel - vstrik na n54 nesezenu jinde nez v bmw , je potreba vymenit vsechny a cenovka je 5800,- za jeden .... Ta trojka co sé psal predtim je chyba, to se prekoukli a je to na jinej motor....
Jen bych si teda na m3 nedal "cinskej" podvozek XYZ....
Creck: hele nic proti ale v a4 je motor podelne a kdyz je to 4kolka tak to ma trvalej pohon, tzn torsen.... Ne haldex.
A3 je prevlecena oktavka - ikdyz ani tam to neni tak podobny jako treba u golfa.... a4 je jina koncepce....
Naposledy editováno 04.08.2014 14:11:13