1 reakcí na tento příspěvek Prvni skutr pro holku
1 reakcí na tento příspěvek Prvni skutr pro holku
mám ho 3 roky, mrkni i na prodeje v ČR, velmi slušně si vedou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni skutr pro holku
1 reakcí na tento příspěvek Prvni skutr pro holku
PS: S tými "kozami" tu jedna holčina vydržala viac ako 120 strán... takže rekord asi netrhne, že Kuba...
Naposledy editováno 24.07.2014 18:14:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni skutr pro holku
1 reakcí na tento příspěvek Prvni skutr pro holku
- 4T motor - člověk se nemusí starat o dolejvání oleje do benzínu
- 125 ccm - můžu jet i na městským okruhu pohodlně 80 km/h
- vzduchem chlazený motor - odpadá další starost s chladící kapalinou a potencionální problémy s netěsností atd.
- velká kola, 15" 16" - prostě už jenom to, že vypadají líp
- uzamykatelný kufr na přilbu, kdyby nebylo místo pod sedlem - člověk to pořád nemusí tahat s sebou
A chce si to vyzkoušet manipulaci se skůtrem, ze začátku se možná bude zdát těžký, precijenom má zas o pár kilo víc než Babeta apod.
Osobně mám Kymco Agility 125 a celkem spokojenost, zpracování solidní.
je to tenhle typ a máš ho v Brně. http://www.motorkar...-factory-677241.html
Ale jinak když scooter tak jedině vespu. vypadáte na tom sexy a nejsou zas tak drahý.
Třeba Kymco Agility City 125 je svěží vítr, dá se nový sehnat do 40tis kč, se zárukou. Máme doma a bez problémů, narozdíl od 50ccm Peugeot, který stál matku s kufrem 70tis kč a 3x do roka nedojede domů po svejch.............
Maty
motochod píše: Za mě obecně toto:
- 4T motor - člověk se nemusí starat o dolejvání oleje do benzínu
- 125 ccm - můžu jet i na městským okruhu pohodlně 80 km/h
- vzduchem chlazený motor - odpadá další starost s chladící kapalinou a potencionální problémy s netěsností atd.
- velká kola, 15" 16" - prostě už jenom to, že vypadají líp
- uzamykatelný kufr na přilbu, kdyby nebylo místo pod sedlem - člověk to pořád nemusí tahat s sebou
A chce si to vyzkoušet manipulaci se skůtrem, ze začátku se možná bude zdát těžký, precijenom má zas o pár kilo víc než Babeta apod.
Osobně mám Kymco Agility 125 a celkem spokojenost, zpracování solidní.
No většina 2T skůtrů má oddělený mazaní, takže foukneš 1 l oilu/cca na 1200km do baňky a pak už jen leješ benzin do nádrže. Chlazení je lepší kapalinou, rychleji se dostane na provozní teplotu... 50ccm ve 2T mi teď jede 91km/h a je to taková raketka a navíc to krásně voní. Je to lehoučký a točivý, jasně teď mi to žere cca 3,5 -5l na 100km/podle nálady, ale v origo stavu kdy byla rychlost 65km/h to baštilo 2,2l/100km... A navíc, což je důležitý pro holky je, že na Aeroxe seženeš takovejch dílů pro optický i motorový tunning, že si z toho sedaj na prdel i majitelé chopperů a SS Ale souhlasím, obsah ničím nenahradíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni skutr pro holku
1 reakcí na tento příspěvek Prvni skutr pro holku
Naposledy editováno 25.07.2014 07:55:35
1 reakcí na tento příspěvek Prvni skutr pro holku
Zo začiatku som sa učila jazdiť večer/v noci kým bolo áut v uliciach menej. Je to všetko len cvik a zvyk, závislosť zaručená na celý život.. ak si urobíš veľké áčko, pri skútri nezostaneš to ti garantujem Prajem veľa šťastných kilometrov!
1 reakcí na tento příspěvek Prvni skutr pro holku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni skutr pro holku
Rumy píše: Já bych dal ještě do výběru skútry sym (taiwan), myslim že je to dobrej kompromis mezi nespolehlivou čínou a zbytečně drahejma japoncema. O skútrech sym je tady na motorkářích taky nějakej článek. Tenhle vypadá hodně dobře http://www.sym-praha.cz/sym-fiddle-3-125 a je to novej skútr s 3-letou zárukou. Manželka má sym fiddle 50, teď když je na mateřské, tak s ním jezdím já a je 3rokem naprosto v pohodě. Jede to tachometrových 70km/h což je pohoda, ale na rozjezdech není 50ccm dost rychlá, v Praze je spousta vystresovanejch řidičů, který když se vedle nich člověk na světlech zařadí tak chtěj závodit a na 50ccm je pak problém se před ně po rozjezdu zařadit. Jednoznačně to chce 125ccm, už po nějaký taky koukám.
Tam je to jedno ci mas 125 alebo 50 alebo 250. Ked natrafis na mindraka s lepsim motorom v aute, tak si nepomozes a je lepsie ostat za nim.
Nie je krizovatka kde by niekto so mnou nechcel zavodit staci, ze si da do 1,9 TDi oktavky K&N a sedi vedla neho nejaka cikulka...