Téma: Cesta je cíl a neb na ČZ175 a Jawa21 do Rumunska
Jsme blázni - víme to a určitě to nechceme měnit.
12 - 20.7.2014 jedeme z Ostravy do Rumunska.
Jawa 21 pionýr a čz 175/450
Tyhle "stroje" jsme vybrali záměrně - bo jiné nemáme.
Cesta je cíl a chceme si cestu užít - když se chce, všechno jde.
Syna jsem ukecával, že "veterány" tam zavezeme na přívěsu, ale nechce ani slyšet - prý by to nebylo ono.
Takže - spacák, karimatka, ešus, bedna ND a jedeme.
Že tam dojedeme slíbit nemůžu, ale určitě to bude stát zato.
Nepřidá se někdo?
12 - 20.7.2014 jedeme z Ostravy do Rumunska.
Jawa 21 pionýr a čz 175/450
Tyhle "stroje" jsme vybrali záměrně - bo jiné nemáme.
Cesta je cíl a chceme si cestu užít - když se chce, všechno jde.
Syna jsem ukecával, že "veterány" tam zavezeme na přívěsu, ale nechce ani slyšet - prý by to nebylo ono.
Takže - spacák, karimatka, ešus, bedna ND a jedeme.
Že tam dojedeme slíbit nemůžu, ale určitě to bude stát zato.
Nepřidá se někdo?
www.celysvet.cz/smajlici-ke-stazeni-smajlik][img]http://www.celysvet.cz/skin/smile/s11568.gif[/img
nezepomenout napsat cestopis
nezepomenout napsat cestopis
Díky všem za podporu.
Nějaký ten cestopis určitě vypotím.
Jak tak zrovna koukám z okna, tak to bude spíše o dešti a kose.
Cestu plánujeme na týden + dva víkendy.
V prací je sezona a je třeba využít každý den.
Na dovolenou vyrazíme až v lednu.
Rychlost a denní nášup km počítám stejně 40 km/h / 250km/den, ale podle mně to je tak akorát. Člověk alespoň vnímá okolí a může si prohlédnout vše co mu cvrnkne do oka.
Jak už jsem psal, tak pro nás - cesta je cíl , ne adrenalin z rychlosti.
Podle mne, při nášupu 500km/den se člověk jen žene aby mohl říct že tam byl. Ve skutečnosti ale nic neviděl a neužil.
Tisíc lidí, tisíc chutí.
Kam ve skutečnosti dojedeme a co budeme dělat když se "stroje" rozsypou?
A proč stresovat ? Však někdo pro nás dojede.
A votom to právě celé je.
KDO SE TEDY K NÁM PŘIDÁ?
Nějaký ten cestopis určitě vypotím.
Jak tak zrovna koukám z okna, tak to bude spíše o dešti a kose.
Cestu plánujeme na týden + dva víkendy.
V prací je sezona a je třeba využít každý den.
Na dovolenou vyrazíme až v lednu.
Rychlost a denní nášup km počítám stejně 40 km/h / 250km/den, ale podle mně to je tak akorát. Člověk alespoň vnímá okolí a může si prohlédnout vše co mu cvrnkne do oka.
Jak už jsem psal, tak pro nás - cesta je cíl , ne adrenalin z rychlosti.
Podle mne, při nášupu 500km/den se člověk jen žene aby mohl říct že tam byl. Ve skutečnosti ale nic neviděl a neužil.
Tisíc lidí, tisíc chutí.
Kam ve skutečnosti dojedeme a co budeme dělat když se "stroje" rozsypou?
A proč stresovat ? Však někdo pro nás dojede.
A votom to právě celé je.
KDO SE TEDY K NÁM PŘIDÁ?
V sobotu 28.6.2014 proběhla poslední testovací jízda.
Pro větší dojezd padla volba na ČZ175/450.
Prostě se nám zachtělo zajet okoupat na termálky do Kremnice.
Cesta proti větru co stroj dal - ujeto 430km, spotřeba 3,7l/100km - vedvojko se to dá.
Vzhledem k tomu, že jsme "Marťani" tak se koupání nekonalo.
Kremnice - letos mimo provoz - výměna prasklého přivaděče.
Mošovce - vypuštěno - probíhal nějaký hudební festival.
Stráňavy - letos se nebude ani napouštět.
Turčianské Teplice - 22E za hodinu koupaní pro dva nedám.
Prostě "Marťani".
Ještě 5.7. sraz veteránů ve Velké Polomi a
12.7 - ráno odjezd směr Rumunsko
DRŽTE NÁM PALCE!
Přečti text na "bilbordu"
Přívoz u Strečna
Pro větší dojezd padla volba na ČZ175/450.
Prostě se nám zachtělo zajet okoupat na termálky do Kremnice.
Cesta proti větru co stroj dal - ujeto 430km, spotřeba 3,7l/100km - vedvojko se to dá.
Vzhledem k tomu, že jsme "Marťani" tak se koupání nekonalo.
Kremnice - letos mimo provoz - výměna prasklého přivaděče.
Mošovce - vypuštěno - probíhal nějaký hudební festival.
Stráňavy - letos se nebude ani napouštět.
Turčianské Teplice - 22E za hodinu koupaní pro dva nedám.
Prostě "Marťani".
Ještě 5.7. sraz veteránů ve Velké Polomi a
12.7 - ráno odjezd směr Rumunsko
DRŽTE NÁM PALCE!
Přečti text na "bilbordu"
Přívoz u Strečna
DOKÁZALI JSME TO !
Za 9 dnů jsme ujeli 2.545 km.
Jawa 21 /1965/ - ujela celých 2545 km
- 1 x defekt, výměna rozety, 3 svíčky, upadlý stojan, utržený tachometr, ztracená kulička ze spojky, seřízení odtrhu.
ČZ 175/450 /1964/ - ujela 2240 km + 131 km na laně za pinckem + 174 km na vozíku za autem.
- bez jedinné závady, jen ložisko na rozetě - nedojela posledních 305 km.
Bláznivý nápad, ale stálo to zato!
Neuvěřitelné, co pionýr vydržel - celé dny v plných otáčkách.
1.den 309 km
Ostrava- Český Těšín-Žilina-B.Bystica-Zvolen-Dolní Strehová
2.den 297 km
Dolní Strehová-Lučenec-Rožňava-Košice-Trebišov-Slovenské Nové Město
3.den 281 km
Slovenské Nové Město-hranice Maďarsko-Kisvárda-Mateszalka-hranice Rumunsko-Satu Mare-Negresti Oas-Sapanta
4.den 271 km
Sapanta-Sighetu-hranice Ukrajina-Solotvino-hranice Rumunsko-Barsana-Botiza-Borsa-sedlo Prislop-Varta Dornei
5.den 166km
Varta Dornei-Borca-Bicaz-Lacu Rosu
6.den 374 km
Lacu Rosu-Toplita-Sieut-Sieu-Beclean-Dej-Ardusat-Satu Mare
7.den 334 km
Satu Mare-hranice Maďarsko-Matészalka-Nyiregyhaza-Miskolc-hranice Slovensko-Rymavská Sobota-Dolná Strehová
8.den 208 km
Dolná Strehová-Velký Krtiš-Nové Zámky-Šala-Dunajská Streda
9.den 305 km
Dunajská Streda-Sereď-Hlohovec-Piešťany-Trenčín /odstavená ČZ/-Bytčá-Bílá-Frýdek Místek-Ostrava
PROSTĚ JDE TO!
Naposledy editováno 26.07.2014 00:15:14
Za 9 dnů jsme ujeli 2.545 km.
Jawa 21 /1965/ - ujela celých 2545 km
- 1 x defekt, výměna rozety, 3 svíčky, upadlý stojan, utržený tachometr, ztracená kulička ze spojky, seřízení odtrhu.
ČZ 175/450 /1964/ - ujela 2240 km + 131 km na laně za pinckem + 174 km na vozíku za autem.
- bez jedinné závady, jen ložisko na rozetě - nedojela posledních 305 km.
Bláznivý nápad, ale stálo to zato!
Neuvěřitelné, co pionýr vydržel - celé dny v plných otáčkách.
1.den 309 km
Ostrava- Český Těšín-Žilina-B.Bystica-Zvolen-Dolní Strehová
2.den 297 km
Dolní Strehová-Lučenec-Rožňava-Košice-Trebišov-Slovenské Nové Město
3.den 281 km
Slovenské Nové Město-hranice Maďarsko-Kisvárda-Mateszalka-hranice Rumunsko-Satu Mare-Negresti Oas-Sapanta
4.den 271 km
Sapanta-Sighetu-hranice Ukrajina-Solotvino-hranice Rumunsko-Barsana-Botiza-Borsa-sedlo Prislop-Varta Dornei
5.den 166km
Varta Dornei-Borca-Bicaz-Lacu Rosu
6.den 374 km
Lacu Rosu-Toplita-Sieut-Sieu-Beclean-Dej-Ardusat-Satu Mare
7.den 334 km
Satu Mare-hranice Maďarsko-Matészalka-Nyiregyhaza-Miskolc-hranice Slovensko-Rymavská Sobota-Dolná Strehová
8.den 208 km
Dolná Strehová-Velký Krtiš-Nové Zámky-Šala-Dunajská Streda
9.den 305 km
Dunajská Streda-Sereď-Hlohovec-Piešťany-Trenčín /odstavená ČZ/-Bytčá-Bílá-Frýdek Místek-Ostrava
PROSTĚ JDE TO!
Naposledy editováno 26.07.2014 00:15:14
1 reakcí na tento příspěvek Cesta je cíl a neb na ČZ175 a Jawa21 do Rumunska
Prostě jde to --Paráda dofám,že máte fotku jak pincek tahá tu 175tku a ještě k tomu 131km,správný blázni
Naposledy editováno 26.07.2014 13:14:27
Naposledy editováno 26.07.2014 13:14:27
cestopis jsme právě dopsal je napsán postupně pod fotkami zde :)
agadircz44.rajce.idnes.cz/severni_Rumunsko_2014_Sighetu--_Varta_Dornei--_Bicaz--_Toplita
když se tak rozpomínám říkám si to byl masakr :D
jinak jediné video z cesty pořízené na můj mobil :
www.youtube.com/watch
agadircz44.rajce.idnes.cz/severni_Rumunsko_2014_Sighetu--_Varta_Dornei--_Bicaz--_Toplita
když se tak rozpomínám říkám si to byl masakr :D
jinak jediné video z cesty pořízené na můj mobil :
www.youtube.com/watch
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.