2 reakcí na tento příspěvek Co je to za šroub ???
šroubek nepoznávám, sry
2 reakcí na tento příspěvek Co je to za šroub ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???
Bimbo-ze-Žižkova píše: myslel jsem že si nacpal kotě do flašky a teď koukám že to bude asi zapalovač
šroubek nepoznávám, sry
Taky jsem měl chvilkový zkrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???
1 reakcí na tento příspěvek Co je to za šroub ???
a druhá věc, pod nádrží jsem našel dvě dvojičky kabelu, které vychází z hlavního svazku a visí pod nádrží, nevíte k čemu budou ( předehřev karburátorů to není, kabely mám jinde )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???
Pokud se ti to po dotažení šroub dusí v přechodech, tipuju to na bohatý volnoběh příslušeného válce. Ale je to tip od monitoru, můžu se mýlit. Nejspíš se to ale někomu povolilo a pak střílelo do výfuku a dotyčný místo dotažení šroubu, který přehlédl, vykompenzoval ochuzenou směs obohacením na karburátoru.
Ohledně těch drátů mě nic nenapadá. Zkus mezi ty piny vrazit volmetr a zapnout klíček, jaké napětí se tam objeví.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???
Díky za info, ale já tam na tom svodu našel pouze jeden šroub, schválně jsem prohlížel oba svody jestli najdu šroub druhej a nikde jsem ho nenašel. S tím voltmetrem to zkusím.
Když jsem v těch dotazech, při startování motoru ( studený i teplý) musím lehce přidat plyn ,aby mi motor naskočil,trošku s ním " drbnout",na různých vláknech jsem viděl, že k motu přijde frajer, nastartuje zmáčknutím startéru , aniž by se dotkl plynu. Dá se to nějak nastavit, pokud ano tak jak. Přidávat otáčky se mi moc nechce, protože když už mi naskočí, tak motor běží v ideálních otáčkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???
To startování by odpovídalo bohaté volnoběžné směsi - otevřením plynu tam pustíš víc vzduchu, tím se to ochudí a za tepla nastartuje jak má. Buď je to špatně seřízené (někdo šťoural do šroubů volnoběžné směsi), nebo je vysoká hladina v karburátorech, nebo špatně dovírá sytič.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???
Díky moc za radu, na ty šrouby se znova podívám, ale nevím jestli mají být zatažený nebo povolený...mno nějak tomu nerozumím, ma Jawě 350 jsem nic takovýho neměl a to startování asi nechám tak jak to je, než abych to ještě víc rozharašil. Prosím ještě o radu, našel jsem mezi karburátory 2 šrouby, jeden šroub je na táhlu lanka plynu a druhý je na protější straně na pevno a dá se s ním prsty štelovat, který je na otáčky a který je na bohatost směsi, nebo ?
1 reakcí na tento příspěvek Co je to za šroub ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???
Šroub mezi karburátory, který se při točení plynem hýbe s tím kolečkem, je na seřizování synchronizace karburátorů. Ten pevný na štelování prstama bude na nastavení volnoběžných otáček - je to vlastně doraz, na který se plyn po puštění vrátí a opře se o něj.
Šrouby na bohatost volnoběhu ti napsal dave-lister. Jsou vedle kulatých víček membrán a pokud do nich nikdo nehrabal, bude na nich záslepka (gumový špunt nebo plíšek). S těmi šrouby pozor - samy od sebe se nerozhodí, ale hodne lidí má tendenci jejich točením kompenzovat jiné problémy. A pokud bys je zkusil silou dotáhnout, poškodíš jemné hroty na jejich koncích a pak je to bez výměny těch šroubků téměř neseřiditelné.
- tak na těch šroubech na výfucích jsou těsnící podložky, našel jsem i ten druhej šroub a ten byl utaženej na pevno, tak jsem dotáhl i ten první šroub na pevno. Jinak jsem nabil baterku, měla poloviční kapacitu a lehce jsem prstem asi o půl otáčky otočil ten pevný štelovací šroub a ejhle, zkusil jsem jí nastartovat bez plynu a naskočila, takže to tak asi nechám, do šroubů na bohatost směsi se hrabat nebudu, to už by jsme zbytek léta s manželkou asi jezdili jenom autem . Ještě jednou díky všem, je super, že jste tady a že nám, začínajícim amaterům poradíte .
1 reakcí na tento příspěvek Co je to za šroub ???
Naposledy editováno 04.08.2014 12:51:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???
Ty zaslepené přípojky jsou na připojení podtlakových manometrů, pomocí kterých se seřizuje synchronizace karburátorů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???
Ahoj, prosím o radu, ta gumová krytka z PartDespotu je č. 40 ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???
Naposledy editováno 07.08.2014 18:43:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10417 | 13.10.2024 v 19:34 badyXV |
Motoservis Garage Sid Vamberk Yamaha XV 535 Virago | ZEMANVLA | 2 | 10.10.2024 v 08:11 Kubák |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |