V elektrice takový laik zase nejsem, vše mám zapojený přes relátka a alarm tam nemám. Jen lokátor, který je zapojen přes klíček.
Hledal jsem to tohle téma ale co jsem našel je akorát, že měl v prdeli baterku.
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
edit: A pokud je klidový odběr v normě, tak to prostě baterií být musí a máš na ně jen smůlu.
Naposledy editováno 06.08.2014 10:07:29
2 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
ffugas píše: Creck> přidával jich tam plno, ale to je tak kvalitně udělaný, že to není ani jedna z toho. Každou mám jištěnou extra pojistkou (houkačka, navigace, zásuvka, hefty, lokátor) a to jsem kvůli tomu i odpojoval.
rekl bych ze v jedne z nich bude zakopany pes na 99,9%
Obzvlast ty hefty v kombinaci s rozsvicenim ti vymlati baterku dokonale.
Naposledy editováno 06.08.2014 11:57:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
ffugas píše: Creck> přidával jich tam plno, ale to je tak kvalitně udělaný, že to není ani jedna z toho. Každou mám jištěnou extra pojistkou (houkačka, navigace, zásuvka, hefty, lokátor) a to jsem kvůli tomu i odpojoval.
kolik žere ten lokátor? Tipoval by jsem to na něj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
creck: světla mám automatický, rozsvítí se sami po nastartování. Pokud není zapnutý zapalování tak nejdou zapnout hefty, prostě nejdou a dělalo mi to i když jsem hefty ještě neměl.
Jediný co nemám přes klíč je 12V zásuvka
Naposledy editováno 06.08.2014 14:06:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
ffugas píše: 1100Virago> Nemá to kladívko, ale nějak to nechápu jak to myslíš. Při zapnutým zapalování se rozsvítí akorát zadní světlo jinak nic.
To prostě nesedí. Nespletl ses v řádu?Po zapnutém klíčku bych spíše věřil hodnotě 0,61 A.
Na jednu stranu tvrdíš, že stroj má jen jednu pojistku, na druhou stranu jsi tu psal, žes tam přidával dost věcí a všechny jsi jistil pojistkou. Tak jak to je?
1 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
ffugas píše: Tak jsem to měřil ještě jinak. Při zapnutým zapalování je to cca 2,8A a při vypnutém tam občas skočí 0,043A jinak je tam 0,001A. Hodně to skáče při vypnutým, je tam velkej rozptyl.
Jestli ti to pri vypnutym bere 0,04A, tak je blbost, aby se to vymlatilo. Ja si myslim, ze si nekde neco blbe zapojil a ted to jeste k tomu blbe meris.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
JR.. - zapojil jsem to tak, že přes ampérmetr prochází proud. Když zapnu klíček rozsvítí se světla a ukáže 2,8A. Mám to špatně?
2,8 A už vypadá úplně jinak. Ale... psal jsi, že ty tvoje přídavky jsi při měření odpojil - aspoň tak chápu text "vede k tomu jeden kabel přímo z baterky, ten jsem pro jistotu odpojil a tím ostatní pojistky vlastně vyloučil". Ale takové měření nemá cenu, protože jestli ti to vybíjí právě některá z těch dodělávek a ty je při měření odpojíš, tak to nemáš šanci zjistit. Takže změř klidový odběr ještě jednou a se vším připojeným tak, jak to je, když skútr stojí.
Odpoj prostě mínusový pól a místo něj píchni proti kostře ampérmetr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
A ted koukam, ze to mas na Hornetu. Dobiji ti to v pohode?
Pak sem napis vysledek a budem se bavit dal.
Mam pocit ze si z nas bud delas prdel, nebo premejslis nejak sejdrem.
PS: Jeste muzes nedobijet I to zpusobi ze na baterku prijedes ... ALe pak uz nenastartujes protoze v baterce nic moc nezbylo Klidne i za den.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
JR..: ...A ted koukam, ze to mas na Hornetu. Dobiji ti to v pohode?
Na Hornetu asi ne
" V neděli jsem přijel na skútru a dnes ve středu ráno ho nenatočil."
Já píšu trochu jinak než myslím. Omlouvám se, ale blbě se asi vyjadřuju.
Tak znova. První měření bylo na hovno, měl jsem špatně nastavený multimetr jak mi řekl 1100Virago. Dělal jsem nové měření se vším všudy co mám namontované, pak jsem odpojil mnou dodělané příslušenství a měření opakoval. Hodnoty byly stejné. Když jezdím na tom každý den, tak problém nemám. Když to odstavím na týden nebo pár dní, jelikož jedu autem, tak jsem prostě v prdeli. Dobíjí to bezvadně. Přístrojovka má i voltmetr a docela spolehlivý, tak to hlídám.
Snad jsem to teď napsal, tak že to všichni pochopily.
Ozzy: prdel ať si dělá každej doma z plastelíny. Já mám problém, kterej řešim delší dobu a nemůžu na to přijít proč. Proto jsem založil tohle vlákno jestli tu nebude mít někdo dobrej nápad. Já totiž svoje už vyčerpal.
2 reakcí na tento příspěvek Samovolné vybíjení baterie
Multimetr zapojen mezi odpojený mínusový vodič.
Multimetr nastaven tak, aby se při zapnutým klíčku rozsvítila světla a napětí šlo přes multimetr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samovolné vybíjení baterie
Pokud to při vpynutém klíčku žere 0,04 A = 40 mA, tak to plně nabitou 8Ah baterii vymlátí do nuly za 200 hodin, což je něco přes 8 dní. Pokud není baterie nabitá na sto procent a startovat přestává řekněme u 30 procent nabití, proběhne to mnohem rychleji. Takže ti tam něco obstojně žere. Znovu připoj multimetr a postupně odpojuj ty dodělávky, abys zjistil při které spadne odběr pod 1 mA.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cukani pri rozjezdu Yamaha Majesty 250 | mapy5709 | 8 | 7.3.2024 v 17:59 oioi01 |
Cinkavý zvuk od spojky Yamaha Majesty 250 | Romo511 | 10 | 7.3.2024 v 12:35 dave-lister |
Nejde do otáček, nejede víc než 65 ... Yamaha Majesty 250 | stunik | 2 | 24.7.2023 v 08:53 papiboy |
Majesty yp250 tachometr Yamaha Majesty 250 | Pluskycbr | 7 | 14.2.2023 v 15:34 denisbiker |
Yamaha Majesty 250 asi zapalování Yamaha Majesty 250 | widra1 | 6 | 1.6.2021 v 17:28 akrij13 |