2 reakcí na tento příspěvek Přervaný řetěz
torero píše: Na origu nemají žádné označení.Koupil jsem DID -prý to má být nejvišší možná kvalita.Na předchozích motorkách jsem měnil běžně po 25000km a bylo to v pohodě.U Hyproše zvažuji,že ho vyměním raději po 12000km.
nejde jen o vyrobce, ale i o typ retezu - - takže koupit poue sadu DID a neřešit o jake jde tesneni a jak silne jsou články neni uplně to nej
1 reakcí na tento příspěvek Přervaný řetěz
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přervaný řetěz
řetěz se trhne buď výrobní vadou, nebo tím, že je přesponovanej, ci nedošponovanej.
Mám 535ku na jiným dvoubucharu, než je dvouventilovej hyproš a dá i 22tkm...
t_freedom píše: rogyze> je to pičovina...
řetěz se trhne buď výrobní vadou, nebo tím, že je přesponovanej, ci nedošponovanej.
Mám 535ku na jiným dvoubucharu, než je dvouventilovej hyproš a dá i 22tkm...
To máš asi na "hektolitru" cóóó... znám 520, 525, 530 a z historie i 630, ale 535 sem ve škole nebral (a nebo sem chyběl? )
Naposledy editováno 11.08.2014 17:12:18
1 reakcí na tento příspěvek Přervaný řetěz
Čísla v označení (např. 428, 520, 530...atd) značí rozměry, tolerance, minimální pevnosti v tahu řetězu popř.další specifikace, určené japonskými průmyslovými normami JIS (Japanese industry standard). (Norma JIS je obdoba norem ISO, ANSI, DIN a dalším.
První číslo
4, 5, 6 značí vzdálenost mezi řetězovými čepy = rozteč
Původně tato čísla specifikovala rozteč v osminách palců (coulech) Např. řetěz série 400 měl rozteč 4/8 resp. 1/2 palce), dnes jsou ale používaný metrické rozměry, takže řetěz série 400 má rozteč 12,7 mm;
500- 15,875 mm; 600 - 19,05 mm.
Druhé a třetí číslo
označuje řetězovou šířku, měřenou mezi vnitřními plochami vnitřních bočních destiček, Označení končící "20" (420, 520....) znamená šířku 6,35 mm mezi destičkami. (2/8 palce).Jestliže číslo končí "25" nebo "28", šíře je 7,94 mm (2,5/8 palce). Jestliže číslo končí "30" nebo "32", šíře je 9,53 mm (3/8 palce)
Protože širší řetěz má samozřejmě větší pevnost jsou , druhé a třetí číslo také označuje pevnost řetězu, relativně k ostatním řetězům se stejnou roztečí. Vyšší čísla odpovídají větší pevnosti, tj. řetěz 525 je pevnější než 520. Tato dodatečná pevnost je dosažena díky zvětšení válečku.
POZOR! Neznamená to však, že všechny řetězy 520 mají stejnou pevnost , záleží samozřejmě na tloušťce destiček a materiálu. Řetězy jednoho rozměru mohou být ještě různého typu a liší se dodatečným označením , které je různé u různých výrobců (U EK např., 520SRO5 a SROZ)
zdroj http://www.motonet....zy-technicke/retezy/
Naposledy editováno 11.08.2014 17:45:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přervaný řetěz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přervaný řetěz
Ducati HM používá ve standartu "525". Osobně bych použil AFAM nebo DC - kvalita vynikající a cena také.
1 reakcí na tento příspěvek Přervaný řetěz
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... | 3KP | 2 | 25.6.2023 v 10:40 Gahan37 |
Hypermotard 1100 ventilove vůle Ducati Hypermotard 1100/1100S | Treable | 10 | 6.2.2022 v 14:40 Treable |
Hypermotard 1100 konektor ŘJ Ducati Hypermotard 1100/1100S | Treable | 7 | 23.9.2021 v 17:32 assassin |
chip tuning a zkušenosti [1, 2] Ducati Hypermotard 1100/1100S | brzda80 | 37 | 23.6.2021 v 19:16 Tony500sec |