prosím o jakkýkoli typ či radu, díky
Naposledy editováno 12.08.2014 16:37:42
1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
Bandicoot píše: Jako mě pár lidí už řeklo obrousils hlásič motka ti už níž nepude...ale, každej si chce přece jen štrejchnout že jo, nejsem vyjímka
Půjde, musíš odlehčit stupačku a ona se trochu sklopí. Nicméně pozor na další "hlásiče náklonu" - víka motoru, padáky, vejfuky, stojánky....1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
Naposledy editováno 12.08.2014 17:46:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka
CharlitoCZ píše: spíš bych hledal důvod, proč to koleno dávat... tyhle kolena jen proto, aby to bylo koleno, jsou uplně nahovno a spíš bych řekl kontraproduktivní, protože děláš něco, co bys v těhlech náklonech vůbec dělat nemusel (a asi neměl)..
když vysedneš, máš větší rychlost při stejném náklonu motorky
2 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
Co takhle dát stupačky bez těch hlásičů nebo je prostě uříznout?
StrejdaMortymer píše: Tak třeba u ER-5 opravdu koleno nevyhodim i když jsem dělal co sem chtěl. Tam jsou ty stupačky i s těma "hlásičema" tak naprd vymyšlený, že i při sebe větším náklopu se celá motorka začne o tu stupačku opírat a zadní kolo začne vyvádět blbosti.
Co takhle dát stupačky bez těch hlásičů nebo je prostě uříznout?
Tady třeba frajer dává Tak buď je to o technice vysedání, nebo máš kratší nohy
Aj tak si myslim, ze je podstatne dosiahnut stabilnu moto pri prejazde zakrutou, spravny naklon a najvyssiu moznu rychlost a nie suchat koleno po zemi..
Naposledy editováno 12.08.2014 19:56:03
1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka
Hlavně natlačit motku tak, aby si škrtla.
Hlavně natlačit koleno, aby si škrtlo.