Naposledy editováno 18.08.2014 23:13:12
1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..
Ynhoj píše: Bafan21> Pokud to dobře chápu tak to by to bylo asi na hraně....
Na hraně by to nebylo, protože Cycle-ergo často kecá. Vidíš že u Tigera 955i mají psáno, že Calculated seat high je 874mm. Přitom tahle motorka má nastavitelné sedlo v rozmezí 840-860 mm. Takže až o 3cm nižší než na Cycle-ergo. Navíc když si na motorku sedneš, ještě cca o 2 cm klesne. Takže bych se toho vůbec nebál. Je to o zvyku.
Já mám 172cm, krátký nohy a sedlám Stelvio, které je o 35 kilo těžší a stejně vysoké.
1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..
Na příští sezonu bych rád dvoustopu a zamlouvá se mi tento typ
ty k tomu chceš dát sajdu ?
1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..
Ynhoj píše: Dr.Houba> spíše bych uvítal zdůvodnění proč nic než moc....
je to velká, těžká motorka s vysoko položeným těžištěm a při každém i lehce rizikovém brzdění to pravděpodobně neudržíš a spadne ti to na místě...zkus si zajít do nějakého bazaru a sednou si na to. Dokud to jede, tak je to krásně ovladatelná motorka s čitelným průběhem výkonu, to jo, ale pokud nemáš návyky pramenící ze zkušenosti, tak bych se toho při zastavování bál...
1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..
1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..
Ynhoj píše: milanek81> přímo do terénu neuvažuji, spíše aby to občas třeba zvládlo šotolinu, výjmečně polňačku ala cestu Venci Konopníka do Volyně a taky na dojíždění do práce, už se mi nechce příští léto sedět v autokleci. Předpokládám i nějaké delší výlety....
Kup si zmíněnou TDM 900. Je o dost lehčí, trochu nižší, má výrazně nižší spotřebu a na polní cestu (s ohledem na gumy) s ní můžeš. Dá ce celkem pěkně doladit. Viz TDM na mojí cestě Rumunskem - lehké offroadyNaposledy editováno 19.08.2014 08:43:42
Jen na ten začátek...?
1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..
Ynhoj píše: Určitě nepojedu pro stroj rovnou bez vyzkoušení....To by byla sebevražda...Není to auto...Pokud mi nedoporučuješ toto enduro, tak jakou vhodnou volbu by jsi viděl ty...?
je to hodně individuální, třeba to TDM, ale možná fakt nebudeš mít problém ani s tím Tigrem, jen mi to přijde jako nic moc volba na začátek. Ale určitě si pořiď padací rám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..
p.a.t.r.i.k.7 píše: Mattes85> na rovném asfaltu beru,jen si ho nedovedu představit,jak by to praktikoval,kdyby se šprajcnul někde v lehčím terénu
Já si myslím, že ze začátku zabere i ten asfalt a je jedno zda Triumph či Yamaha...Když zvládnu živýho koně tak si snad časem poradím i s motorkou
p.a.t.r.i.k.7 píše: Mattes85> na rovném asfaltu beru,jen si ho nedovedu představit,jak by to praktikoval,kdyby se šprajcnul někde v lehčím terénu
Jak jsem koukal na videa z jeho kanálu, tak na to vždycky nějak naskočí Terénem jezdí, takže to asi jde.
1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..
Seppin píše: styxcz.rajce.idnes.cz/Balkan_tour Hele obcas se delsi noha nebo minimalne padak hodi. Ten blbec vepredu jsem ja.. doufam, ze to neni odrazovaci video :)
běžné položení v nulové rychlosti. Se stává dost běžně. Takhle jsem to položil (Guzzi) už asi 6x. Holt, když jezdíš offroady, je to jen statistická záležitost a otázka jak často se to stane, než jestli se to stane.Btw pěkná cesta. Kde to je?
Jinak k ovladatelnosti - ta motorka je fakt velka a vysoke teziste, manipulace na miste je blba. Jak se to jen minimalne rozjede, tak vsechno tohle prestava.
O zavadach na 955i se moc nepise, jedine co se tam resi je elektrika ve smyslu alternator<>regulator<>baterka (opet vse existuje v druhovyrobe s konektory primo pro triumph... tohle potrapilo i me). O problemech motoru, CDI atd jsem neslysel. Podvozek zadne problemy.
Ja jsem stale stastnej jak blecha
Problémy moc nejsou, snad jen nekašlat na ventilové vůle(běžně kontrola po zhruba 30000km, ale mnoho majitelů doporučuje spíš 20000km), u 955i občas problém s regulátorem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryt výfukových svodů pod motorem Triumph Tiger 955i | Beny73 | 0 | 9.9.2024 v 11:27 Beny73 |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 8 | 3.7.2024 v 15:40 Ondra666 |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |