Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
ZNK_T3RR0R píše: Zdar, dneska jsem zjistil že mám prasklej šroub jak drží kyvnou vidlici, tak bych se chtěl zeptat jestli někdo neví kde ho mám sehnat... Děkuji
Nech si ho vyrobit z nějakýho pořádnýho materiálu v nějaký kovodílně

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Doteď jsem měl 2 motory 140 od Lifanu a oba se sypali víc než jezdili, pravda je taková že jsem měl oba jeté a tak kdoví jak se k tomu kdo choval

Byl bych moc vděčný kdyby mi někdo poradil co do toho nejlépe nacpat za motor (XB33), nemám s jinými motory totiž žádné zkušenosti a už bych si chtěl konečně trochu zajezdit než se v tom furt hrabat


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
martyol píše: Čau, dotaz hlavně na kovboje... Začal mi téct zadní tlumič a chci místo opravování rovnou nový. jaký doporučíš na agb37 150 rok výroby 2009? Díky
DNM, Fastace, VM racing
Pixmar píše: Zdravím, přemýšlím a koupi nového motoru, viděl bych to tak do 10 tis., zápalko mám doma jedno od OORacing a karbec tu mám noname ze 140, nicméně bych byl raději kdyby to bylo rovnou u motoru.
Doteď jsem měl 2 motory 140 od Lifanu a oba se sypali víc než jezdili, pravda je taková že jsem měl oba jeté a tak kdoví jak se k tomu kdo choval
Byl bych moc vděčný kdyby mi někdo poradil co do toho nejlépe nacpat za motor (XB33), nemám s jinými motory totiž žádné zkušenosti a už bych si chtěl konečně trochu zajezdit než se v tom furt hrabat Děkuji moc lidem co poradí
Myslíš, že existuje nezničitelný motor? Záleží jak se k tomu chováš a co mu dopřáváš. Chceš opět 140tku nebo silnější? Velice dobré jsou YX, ZS, GPX:
Thumpstar motory
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
ne, opravdu si nemyslím že existuje nezničitelný motor, pouze bych rád zjistil co je lepší a co horší

Jinak je mi jedno jestli by to byla 125, 140 nebo silnější, chci to jen na hobby ježdění, jde o to abych se také vešel do té ceny

Děkuji za odpověď a za link

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Teď mam ve svym xb33 Zongshena 155 a je to o poznání silnější tahoun, z pita to udělalo pěkně divokou hračku a je i naprosto bezproblémovej, kromě ventilů a oleje nemusim na nic sahat, teď na něm mam 90 mth. Má už i plnohodnotnej vyměnitelnej olejovej filtr. Jedinej zádrhel bylo s vestavbou do motorky, hlavně výfukovej svod, olejový hadice, vyosení karburátoru, vhodnej vzduchovej filtr. Mrkni ke mě do deníku, celá přestavba je tam popsaná. Bylo to sraní, ale stálo to za to

Pixmar píše: Kovboy: Díky za odpověď,
ne, opravdu si nemyslím že existuje nezničitelný motor, pouze bych rád zjistil co je lepší a co horší .
Jinak je mi jedno jestli by to byla 125, 140 nebo silnější, chci to jen na hobby ježdění, jde o to abych se také vešel do té ceny a ještě jestli se mohu zeptat na poruchovost co se týká obsahů u těch thumpů? Tím myslím jestli se nějakej konkrétní motor sype víc nebo je to opravdu jen o tom jak se k tomu člověk chová?
Děkuji za odpověď a za link
Je to dost o používání a o údržbě. Měli jsme Lifana 140tku pět let v závodním pitbike a pak dva roky v závodní čtyřkolce a ještě mi potom sloužil víc jak rok v Monkey. Nyní ho má kamarád v Monkey a již s ním jezdí další rok. A jediná závada která tam byla, tak se po těch pěti letech utrhnul kryt spojkového koše a vyskákaly ty gumy. V současnosti používáme 140tky YX a 125tky ZS - ty 125tky ZS mají stejný výkon, jak Lifan 140, ale jsou technicky hodně dobře udělané, mají již sportovní vybavení a prvky z Daytony(spojka, olejový filtr, zapalování, vačka, olejové čerpadlo s chlazením ...) Zatím to drží i po dost náročných závodech a Michal s tím dost brutálně skáče a jede fakt na doraz. Libuje si jaký to má parádní průběh a jak se to zbírá od spoda až nahoru. Motor YX 140 je motor s moc pěkným krouťákem a má dostatek výkonu. Je však náchylnější na kroucení hlavy a praskající blok u ložisek převodovky, když blbě řadíš a nebo dáš špatný olej nebo ho pozdě vyměníš. Z těch silnějších je 155tka ZS lepší na výdrž něž 155tka YX. U starších typů 155 YX byly slabé bloky karterů a praskaly. ZS je bytelný a koncepčně stavěný jako Daytona T-rex, a to byl fakt dobrý motor.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery



Kovboy: taktéž díky za informace, viděl bych to tedy buď na 125 nebo tu 140, tu 140 jsem viděl i u stompu, nabízejí u toho za tu cenu i potřebnou kabeláž, zas mi ale přijde podle fotek že tam maj nějaký velký zápalko, asi se na to budu muset poptat, vyplatí se to koupit u thumpu nebo je to opravdu jedno a jde jen o ten typ motoru? Přijde mi že každý prodejce má v tom motoru něco jiného

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

Momentálně bych bral asi tu 140 ale zas nevím kde to koupit, thumpstar to nabízí bez kabeláže, Stomp to nabízí i s kabeláží ale má tam asi jiné zápalko...
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery


1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery


SuperSic58: za 10 tis celej kit, takže: motor, karbec, kolínko, hadice, chladič, filtr, CDI, našlapávačka, řadička

Musíš se ale domluvit buďto s Tomášem ze Stomp nebo Michalem z Thumpstar - to je můj syn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
martyol píše: Pánové, dotaz původně směřovaný jen na kovboje bych teď rád předhodil i Vám ostatním. Měnili jste už zadní tlumič? Jaký a kde jste koupili a jak se osvědčil? Díky za odpovědi
A zkusil jsi, co jsem ti poradil v předchozím příspěvku?