Nasel by se tu nekdo, kdo uz ma nejake zkusenosti s timto motorem ci TSI ? Nejzavaznejsi porucha by meli byt rozvody (poskoceni o zub a dalsi pokracovani ke KO motoru)... zajimalo by me zda jde jen o par pripadu nebo se to stane kazdemu autu nebo se tomu radsi obloukem vyhnout.
Dekuji za rady
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s motory VW TSI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI
seikos píše: Tourana bych obecně vyřadil. Jezdil jsem s ním 2 roky a byl jsem rád že šel z baráku. Zejména v šestikvaltu, to byla tragédie
Dal je tu octavia II a zas to same1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI
aklenot píše: Dal je tu octavia II a zas to same
nevíš o čem mluvíš. To samé to není. Nicméně taky žádná výhra. Touran má spoustu nedostatků, které mě víc a víc sraly. Časem tak, že jsem z kategorie MPV rychle a rád vystřízlivěl1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s motory VW TSI
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI
seikos píše: nevíš o čem mluvíš. To samé to není. Nicméně taky žádná výhra. Touran má spoustu nedostatků, které mě víc a víc sraly. Časem tak, že jsem z kategorie MPV rychle a rád vystřízlivěl
Mohu vedet co ti na tom Touranu tak vadilo ? Pro me to bude skok z Felicie a dalsi kandidat je Octavie II.I kdyz tema je na 1,4TSI tak ta 1,6 je sazka na jistotu, na TSI me laka vykon, ale ne za cenu ze se to bude srat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI
Dr.Houba píše: Tchán má passat 1.4 TSI CNG, po 20 tisíc zatím dobrý, olej nežere, jede pěkně...ale to ti asi moc nepomůže
Moc ne, ale aspon si prvni presne s timhle motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI
interiér ale tragédie modrou a červenou bych nesnesl
1.6 mpi bude dle mě málo a bude mít vyšší spotřebu...
pokud by byl rozpočet na smaxe tak bych popřemejšlel... to auto je fakt hodně dobrý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI
aklenot píše: Mohu vedet co ti na tom Touranu tak vadilo ? Pro me to bude skok z Felicie a dalsi kandidat je Octavie II.
I kdyz tema je na 1,4TSI tak ta 1,6 je sazka na jistotu, na TSI me laka vykon, ale ne za cenu ze se to bude srat.
A co mě vadilo?
Vůbec to není velkoprostorový auto. Prostor stejný (rozvor) jako Ochcávka. Prostor je tvořen jen směrem nahoru tak, že se zvýšily židle a jejich ergonomie se nastavila tak, že musíš sedět zpříma jak ve škole. Touran má vysokou palubku, takže když jsem si nastavil sedadlo abych pololežel (zvyklý běžně z nízkého auta), tak přes palubku nebylo vidět a koukal jsem 30 metrů daleko před auto. Na jakékoliv dálkové jízdy to bylo nepohodlné, protože ve vzpřímené pozici po 200km bolel celej člověk.
Zavazadlovej prostor průměrnej. Sklopit sedačky šlo, ale neuděláš rovinu. VW prostě dal takové sedačky, že po sklopení sedaček zůstal schod. Nepochopitelné. Dají se vyndat - ovšem zase po nich zůstane díra, jsou kurva těžké. Ale naštěstí snadno vyndavatelné.
Motor (TDI 77kW) strašnej. Blbě odhlučněnej a debilní turbo, které pořád kvílelo tak, že se občasný spolujezdec otáčel, jestli za námi nejede sanitka. Nebyla to nijaká závada, ale vlastnost. Ale ty řešíš benzín, to se tě asi nebude týkat.
Převodovka 6-ti kvalt. Kvalty nasázené tak strašně rychle za sebou, že člověk musel furt kvrdlat. Na šestku se dalo jet běžně 60 a při 130 kmh to točilo 3500 otáček (Audi co jsem měl kus před tím - TDI s pětikvaltem - točila na PĚTKU 3000. Takže VW dal na kratší dráze ještě o jeden kvalt navíc. Jak u náklaďáku. Přitom užitečná hmotnost bežná jako u jiného kteréhokoliv auta.
Pohodlnost - nepohodlné. Tvrdý podvozek jak u Ochcávky s tím, že jak sedíš výš, tak se nerovnosti ještě víc (hůř) promítají do jízdního komfortu.
Po Touranovi následovalo Volvo V70 a to bylo (a doposud) je zcela jiná liga. Uveze víc, vzadu uděláš rovnou plochu 2m dlouhou, pohodlné a v automatu. Přes díry se jen nese a i přes automat a vyšší obsah (2,4 diesel 120kW) má stejnou spotřebu jak ten přiblblej VW.
Tourana jsem prodal s najetými 130tis a dalšímu majiteli se po 3tis km vysypal setrvák. Prý dal za opravu 38 tis a otravoval že se mám na opravě spolupodílet.
Na Volvu jsem od jeho koupě najel 140tis km (aktuálně najeto cca 280tis) a nešáhnul jsem na něj. Jen oleje, destičky a voda do ostřikovačů.
Ale zopakuji - jestli přecházíš z Felicie, bude Touran obrovskej kvalitativní posun a nic z toho co jsem řekl tě asi nebude trápit
Lion píše: aklenot> v touranu jsem jel jako spolujezdec, motorově 1.9 tdi, takže přiměřený hluk, řazení, podvozkově tak nějak v normálu...
interiér ale tragédie modrou a červenou bych nesnesl
1.6 mpi bude dle mě málo a bude mít vyšší spotřebu...
pokud by byl rozpočet na smaxe tak bych popřemejšlel... to auto je fakt hodně dobrý
Forda nechci, snesu VW a Skodovku Spotreba nejak nevadi, ted jezdim do prace za 6,5-7 litru, na tech 8 km do prace by i ta 1,6 stacila + nejake vylety. Rocni najezd 13 tisic km.
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s motory VW TSI
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI
Londoner píše: Ja ted v lete jezdil pomerne dost v Grand voyageru a potom i v Touranu a fakt mne prekvapilo jak je oboji uskakany oproti osobaku......podle toho co pises, bych to jeste rozmyslel jestli neni lepsi kombik
To je to co jsem psal. Nerovnosti se přenášení do větší výšky a umocňují se.Já jsem vpodstatě žádnou výhodu ve vyšší stavbě nenašel. Ani v tom prostoru. Naopak - nijak mě netěšilo že sedím ve výloze a kolem seme mám 7m čtvrečních skla. Možná až budu starej a nebudu moct vysedat, pak si koupím zase auto pro důchodce.
aklenot: sedět při zemi není vůbec špatný. Uvidíš až si sedneš po pár desíkách tisíc km v Touranu do nějakého pořádného nízkého auta
Naposledy editováno 01.09.2014 16:55:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI
E: co je pořádný nízký auto?
Naposledy editováno 01.09.2014 16:56:33
seikos píše: To je to co jsem psal. Nerovnosti se přenášení do větší výšky a umocňují se.
Já jsem vpodstatě žádnou výhodu ve vyšší stavbě nenašel. Ani v tom prostoru. Naopak - nijak mě netěšilo že sedím ve výloze a kolem seme mám 7m čtvrečních skla. Možná až budu starej a nebudu moct vysedat, pak si koupím zase auto pro důchodce.
aklenot: sedět při zemi není vůbec špatný. Uvidíš až si sedneš po pár desíkách tisíc km v Touranu do nějakého pořádného nízkého auta
a co myslis ze na sezeni v pololehu rikaji zada?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI
Vovce píše: seikos> jak se můžou nerovnosti přenášet do výšky?
E: co je pořádný nízký auto?
Veverčák: třeba Subaru Legacy. Radost pojezdit
seikos píše: představ si takové podélné výkyvy. Kamarád z tohohle důvodu přestal jezdit v Q7 a přesedlal do A6. Všichni si klepali na čelo, proč. Dokud se v tom nesvezli. Podvozek na pytel.
Veverčák: třeba Subaru Legacy. Radost pojezdit
ja se na zadne auto neptal
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s motory VW TSI
je to skoro jak touran, trošku vyší, užitkovější, a ty šoupačky...
šel bych do ní zas, ale s moderněnjší motorizací, láká mě 81kw CR...
auta jako touran,cmax,appod mě neberou,
ale ty krabicový užitkáče se šoupačkama jsou supr.
seikos píše: představ si takové podélné výkyvy. Kamarád z tohohle důvodu přestal jezdit v Q7 a přesedlal do A6. Všichni si klepali na čelo, proč. Dokud se v tom nesvezli. Podvozek na pytel.
Veverčák: třeba Subaru Legacy. Radost pojezdit
Přesně tak.
Čím člověk sedí výše, tím větší pohyb udělá tělo při náklonu auta. Proto vůbec nechápu, kdo si pořídí na dlouhé trasy vozy typu Tuareg či X5.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI
los-fazeros píše: jezdim v CADDY III 1,9tdi 77kw, motor sice na piču, ale jinak na to auto nedam dopustit.
je to skoro jak touran, trošku vyší, užitkovější, a ty šoupačky...
šel bych do ní zas, ale s moderněnjší motorizací, láká mě 81kw CR...
auta jako touran,cmax,appod mě neberou,
ale ty krabicový užitkáče se šoupačkama jsou supr.
edit: ještě se taky, tuším, ze začátku řešilo něco s turbem a jeho mazáním.
Naposledy editováno 01.09.2014 19:20:19
seikos píše: představ si takové podélné výkyvy. Kamarád z tohohle důvodu přestal jezdit v Q7 a přesedlal do A6. Všichni si klepali na čelo, proč. Dokud se v tom nesvezli. Podvozek na pytel.
Veverčák: třeba Subaru Legacy. Radost pojezdit
navic my auta vybrany +- mame...ptame se na motorizaci