Ovšem co bylo na aprilce nejlepší a v čom strčí do kapsy i SF? To byl tenhle pohled...
Po letech koukání na chromované trubičky (řidítka SUZUK) a hliníkových odlitků, čumět na tyto frézované a eloxované pičičandy,to byl orgáč!
Jo a ještě k tomu cestování. Jo, i 200km na jeden zátah bylo pro nás dost. Tehdy a obzvlášť po tom, co jsem slezli např. z něčeho takového...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
strakon píše: drippera> Nevím proč to schovávaj, vždyť je to stejný
To se Drippera spletl, to není žádje upgrade.
Jde o testování prototypu nepromoků pro Ducati. Pilotní fáze počítá s prodejem pro Multistrady, v druhé fázi budou uvolněny i varianty pro SF (samozřejmě červené s nápisem Ducati) a Scrambler (camouflage vzor). Očekávaná cena za set je 1899 EURo za estetickou verzi a 2799 EURo za opravdu nepromokavou verzi
BTW ten Akrap pro Multinu viz výše mi přijde takovej subtilní, vytrčenej, nehezkej. Popravdě řečeno na Multinu je výběr laufů snad nejhorší ze včech Ducati. Když vezmu co je za krasavce k dispozici na Diavel od Termiňonů, přes Zardy až po HP Corse.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Dík za pomoc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
fsmoula píše: Potřebuji radu,jaký je utahovací moment těch dvou šroubu př napínání řetězu?
Dík za pomoc
Udělej si rysky...
A citovečku.
Sakra měl jsem to někde napsaný, od mechoša, přední třmeny, osa kola, tyhle šroubky na kyvce, no nemůžu to nikde najít.
Slyšel jsem o případu, kdy to borec přetáhnul a to oko prasklo, tak bacha...
drippera píše: Kdepák.
STREETFIGHTER je pro mě uzavřená kapitola. Definitivně ...
Drippera a definitivní...dobrej oxymorón
Při napínání řetězu na jednostranné kyvce pomocí excentru se mění i výška zadku motorky. Je to nějaký citelný vliv nebo při standardním dopínání jde o mm?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
sejrac píše: To je roky staré foto, žádnej upgrade nepotřebuje. Je dokonalá
konečně někdo kdo tomu rozumí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Lukes. píše: drippera> už je to veterán,co?
Ale prdlajs. Pořád je to TOP naked kategorie. To se rozumí. Má koule a je nádherný. Sice, za ty roky (09-) už trošku okoukaný a KTM dovedla techniku a použitelnost zas o chlupanec dále, to ale neznamená, že SF1098 pošleme do starého železa. Že ano. Jen je pro mě jako motocykl do garáže prožitý, několikrát, dostatečně ochutnaný a jde se dál. Kapitola SF je uzavřená a byla to moc moc příjemná a bestiální zkušenost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tifone píše: konečně někdo kdo tomu rozumí
Hele, Tifoune, pozoruješ rozdíl mezi podvozkem Vohlins na tvé sněžence a teď, ten slavnej semiaktivní? Psali, že ten předchozí byl v režimu "sport" fakt tvrdej a to mohu ostatně potvrdit i ze svojí zkušenosti, jezdil jsem v tom módu pořád, ale tenhle nový se prý při tvrdých brzdách dost potápí. Je to pravda?
abych napsal pravdu podle mě je ten rozdíl znát ,ale nejsem žádnej hustokrutustřelec (teď už vůbec)aby můj názor měl váhu.Co je fakt znát je rozdíl v motoru.Jde víc odspoda a necuká tolik. Je použitelnej už od cca 2+tis.otáček,starej byl pod 3tis. pokelnej a podle mého podvozek lepší než původní.Ale na limit jsem ho teda nedostal.To fakt né - teda jednou jsem musel hóódně ostře na brzdy ale v režimu město a jak ABS tak Sachs podle mého obstál na 1++
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Myslím si, že vsadili spíše na toho monstra, když už ho dělají 20 roků nebo kolik.
Proto nebyl ani žádný upgrade Streeťáka a vytahli tu 1200-nic pro mé oči,nějak mě to nenadchlo
Diavel je jiná pecka.To musí být svezení.Dovedl bych si ho představit aj v garáži
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Lukes. píše: drippera> Takže buď čekáš na vyslečenou panigále(podle mě to nikdy nebude vyrobené)nebo KTM.
Myslím si, že vsadili spíše na toho monstra, když už ho dělají 20 roků nebo kolik.
Proto nebyl ani žádný upgrade Streeťáka a vytahli tu 1200-nic pro mé oči,nějak mě to nenadchlo
Diavel je jiná pecka.To musí být svezení.Dovedl bych si ho představit aj v garáži
Je pohodlnější než SF, jede skoro stejně, brzdí taky, ale sedíš na tom jak pantáta. Na víc, v každé pořádné zatáčce vlečeš stupačku a na jedné straně i bočák, po zemi...
Není to stavěný na nějaký extra serfování ve vinglech. I když to tobě může být jedno, páč jezdíš jenom rovně. Ale věř mi. Je to velká imidžovka. Nic víc...
Ale ani nic míň. Ono když chce člověk jezdit na pěkné, stylové a silné motorce, koupí si DIAVELA. Ovšem moc toho sportovního svezení nenabídne. To už bude obratnější a sportovnější Monster1200. Ale když už si takový power-cruiser kupuju, očekávám pohodlí pro dvě osoby. Což v případě Diavela říci nelze. Gabča na tom seděla s ohnutýma zádama a kolenama u brady. Prý jeden z nejhorších posezů, co zažila. Na pohodlí vede MTS, na střelbu SF a nejnormálnější sezení bylo prý právě na již zmiňovaném Monsteru.
Naposledy editováno 02.09.2014 20:01:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
No a jak to vypadá s tebou? Dáme do konca sezony kafe?
Lukes. píše: drippera> Tak to jsi překvapil. Čekal bych to právě hodně pohodlné pro oba..
No a jak to vypadá s tebou? Dáme do konca sezony kafe?
Trojůhelník stupačky-sedlo je tam tragicky vyřešenej. Gabča seděla jako by v předklonu, s nohama mírně ve předu, tudíž žádná opora pod sebou, sedátko prťavý ajá na pantátu před ní a ještě s hrbem. No konec...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Franco82 píše: To se Drippera spletl, to není žádje upgrade.
Jde o testování prototypu nepromoků pro Ducati. Pilotní fáze počítá s prodejem pro Multistrady, v druhé fázi budou uvolněny i varianty pro SF (samozřejmě červené s nápisem Ducati) a Scrambler (camouflage vzor). Očekávaná cena za set je 1899 EURo za estetickou verzi a 2799 EURo za opravdu nepromokavou verzi
BTW ten Akrap pro Multinu viz výše mi přijde takovej subtilní, vytrčenej, nehezkej. Popravdě řečeno na Multinu je výběr laufů snad nejhorší ze včech Ducati. Když vezmu co je za krasavce k dispozici na Diavel od Termiňonů, přes Zardy až po HP Corse.
Náhodou, Akrap je na Multině pěknej. Alespoň tedy mně se líbil. A ten zvuk Po tom se mi občas zasteskne...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |