Jsou tedy nějaké oprávněné rozumné důvody přejít na tuto kategorii moto z důvodu "větší" bezpečnosti.Aby si člověk pořízení nové motorky a vůbec motorky,tak nějak ospravedlnil?
Nebo to přichází s věkem? A je to spíše kvůli pohodlí?
Jasně co se má stát se stane a je to v hlavě a rukách,ale......
Za názory k tomuto děkuji.Mějte se fajn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na Chopper/Cruiser = více bezpečí???
3 reakcí na tento příspěvek Přechod na Chopper/Cruiser = více bezpečí???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na Chopper/Cruiser = více bezpečí???
bromep píše: Chopper je určitě bezpečnější. Pořizuje si ho člověk, který již dospěl do stavu mysli, že nevidí jediný důvod, proč by měl předjíždět devadesátkou jedoucí auto před sebou, proč by musel na každou padnutou zelenou "vyhrát" rozjezd, proč by měl v obci jet nad 50 když se to stejně nesmí, o přejíždění plné ani nemluvě. Chopper je prostě modrá sjezdovka
Bezpečnější není ani náhodou. Jen se na něm bezpečněji jezdí...resp. pohodověji a klidněji...ale nedokážu si představit řešit s tím nějakou krizovku. Vyzkoušel jsem 4 HD (možná je konkurence lepší, to netuším), ale řešit krizovku bych na tom nechtěl. To brzdí jak lokomotiva. Těžkopádný to překvapivě není, ale ty brzdy jsou fakt zlo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na Chopper/Cruiser = více bezpečí???
bromep píše: Chopper je určitě bezpečnější. Pořizuje si ho člověk, který již dospěl do stavu mysli, že nevidí jediný důvod, proč by měl předjíždět devadesátkou jedoucí auto před sebou, proč by musel na každou padnutou zelenou "vyhrát" rozjezd, proč by měl v obci jet nad 50 když se to stejně nesmí, o přejíždění plné ani nemluvě. Chopper je prostě modrá sjezdovka
Ahoj všichni.Všem děkuji za odpovědi.
Ono je to tak.Popravdě před lety jsem právě takový byl.
Nutně jsem musel předjet auto jedoucí přede mnou devadesátkou (i kapánek více ).....
Nutně jsem musel "vyhrát" na zelenou....
No těch padesát v obci,to jsem byl tak nějak v normě...
Plnou jsem tedy nepředjížděl
Zkrátka pak mě to sice už tak nějak mírně přešlo,ale zas při vzpomínce na tyhle léta mě vždycky polévalo horko,jakej jsem byl (a možná ještě v hloubi duše jsem)jelito.Přišla rodina a než potencionálně riskovat tak jsem svoji krásku prodal..No,von stejně nebyl moc čas.
Furt mám ale myšlenky na moto a projížďky v hlavě a zkrátka nedá se to.
No a tak nějak právě při poslouchání těchhle rozhovorů o bezpečnějších Chopperech a jízdě na nich mě to tak nějak vrtá hlavou a říkám si,že by to třeba šlo.
Vím,že člověk není na silnici sám a že je to v hlavě a rukách,....
Jako kompromis by se mi jevil,nějaký Cruiser,popřípadě BT Bulldog,...Manželka je zas z pořádnýho "čopra" oproti mě úplně unešená a nadšená.No nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na Chopper/Cruiser = více bezpečí???
vybouřená_mrkev píše: bromep> Totéž se dá říct o Fábii a sedmdesátiletým dědkovi. Myslíš, že sedmdesátiletý dědek ve Fábii není nebezpečný?
Ne, v tom je sakra rozdíl. Sedmdesátiletý nemůže, já a podobní prostě nemusíme a tudíž nechceme. Je to v hlavě. Né každý totiž dokáže jet na dlouhé opuštěné rovince 80kou. Umění střídmosti se tomu říká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na Chopper/Cruiser = více bezpečí???
bromep píše: Ne, v tom je sakra rozdíl. Sedmdesátiletý nemůže, já a podobní prostě nemusíme a tudíž nechceme. Je to v hlavě. Né každý totiž dokáže jet na dlouhé opuštěné rovince 80kou. Umění střídmosti se tomu říká
Jízda osmdesátkou na dlouhé opuštěné rovince, kódové označení zdržování provozu, ty bavíš . Bude to asi šok, ale na SBK se dá v pohodě na té rovince jet třeba 40, jen to bude trochu škoda benzínu. Zato, když už ta rovinka není opuštěná nebo je to třeba nepřehledný úsek se zatáčkami, sakra se hodí lepší manévrovací a brzdící schopnosti motocyklů méně podřízených vzhledu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na Chopper/Cruiser = více bezpečí???
Zdržování prázdné opuštěné rovinky
40 jezdím na Terrotíku a to mě baví nejvíc
1 reakcí na tento příspěvek Přechod na Chopper/Cruiser = více bezpečí???
pokud bych si teda nerozbil v první zatáčce kokos
bromep píše: Mr.Dreamer> Jízda osmdesátkou na dlouhé opuštěné rovince, kódové označení zdržování provozu,
Zdržování prázdné opuštěné rovinky
40 jezdím na Terrotíku a to mě baví nejvíc
No, asi mluvíme o něčem jiném, jako opuštěnou beru, že nic přede mnou. Na takových silnicích většinou jezdí auta kolem 120 a nemám důvod tak taky nejet nejbezpečnější rychlost je stejná nebo mírně rychlejší než ostatní provoz. Jet tam 80 a nechat se neustále přejíždět zaprvé ten provoz skutečně brzdí a zadruhé to je nebezpečné.
A i být to opuštěné i za tebou, beztak tě někdo dojede a často nemůže hned předjíždět, takže proto, brzda provozu.
Samozřejmě, pokud někdo rád jezdí 80, proč ne, jen to rozhodně není dobrá věc. Ideální je, když všichni jedou stejnou rychlostí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na Chopper/Cruiser = více bezpečí???
Carcharot: Mě se zdá čopr hrozně nepohodlný přibližovadlo.. Ten posaz, ruce kdesi v úrovni ramen, nohy vykopnutý před sebe...
Když se nad tím zamyslíš, přijdeš na to, že ten posez se hodně podobá poloze jakou máš v autě. Z toho tě taky vytahují hasiči?
1100Virago píše: Když se nad tím zamyslíš, přijdeš na to, že ten posez se hodně podobá poloze jakou máš v autě. Z toho tě taky vytahují hasiči?
Jo, proto se do aut dávají tempomaty, protože je ta poloha tak pohodlná. Ruce si dávám dolů z volantu kdy to jen jde a nebo je alespoň mám co nejníže a nohy si hrozně rád skrčím, tak jak je mám třeba při sezení v křesle nebo právě na cestovní motorce.
Ona by ta cestovní motorka klidně mohla mít stupačky a řídítka ve stejné poloze jako je má chopper, nemá je tam právě kvůli pohodlí .