Jsme skupinka amatérů motokrosařů. Naše www stránky jsou MX HOBBY MOTOCROSS PRAHA, najdete na nich např. kde jsme byli, fotografie a videa z akcí, kterých jsme se zúčastnili, seznam MX tratí... Fórum jsme založili pro lehkou konverzaci a hlavně zkrácení chvil mezi ježděním.
Naposledy editováno 09.10.2013 23:04:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hobby motocross Praha
Venna píše: "Míro, zítra tu budeš mít tu jinou gumu"
nějaký slick co ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hobby motocross Praha
smeford píše: nějaký slick co ?
ne, ten ti připravím až do Dubičný... třeba1 reakcí na tento příspěvek Hobby motocross Praha
1 reakcí na tento příspěvek Hobby motocross Praha
1 reakcí na tento příspěvek Hobby motocross Praha
milan10 píše: tak to je nejvíc! přijed v sobotu závodit.máš novou helmu a modrý sklo v brejlích-to je víc než nová zadní guma!
helma neni nová tu mám už přes dva roky ale jezdil jsem jí jen na závodech
Brýle jsou nové to je pravda
víš jak mi to u Venny jde se chceš pobavit a dát někomu kolo nebo víc co ?
1 reakcí na tento příspěvek Hobby motocross Praha
milan10 píše: kolik máš za sebou letos závodů?já 1.ve svařenicích a pár tríninků v chlístově...ůplně odlišná trat.máš 450,já jen 1/3.. ale začínám se těšit(proti své vůli)
kolik máš za sebou závodů celkem ? já tak kolem 20 letos asi 8 nebo tak nějak
ale to neni důležité.... hlavní je chuť a těšit se a to máš tak do toho
1 reakcí na tento příspěvek Hobby motocross Praha
1 reakcí na tento příspěvek Hobby motocross Praha
1 reakcí na tento příspěvek Hobby motocross Praha
Naposledy editováno 02.09.2014 21:54:48
1 reakcí na tento příspěvek Hobby motocross Praha
2 reakcí na tento příspěvek Hobby motocross Praha
02.09.2014
facebooktwittergoogle_plusredditmail
Produkt-review-web-9
Co je to?Dunlop Geomax MX32 zadní pneumatika je soft- na střední terénní pneumatiku, která byla postavena nahradit Geomax MX31 a MX51.
Co je to bude stát? $ 134.04- 149,25 dolarů (v závislosti na velikosti).
KONTAKT? www.dunlopmotorcycle.com nebo na místního prodejce.
CO vyniká? Zde je seznam věcí, které vystupují s zadní pneumatiky Dunlop Geomax MX32.
(1) Výměna.Geomax MX51 zadní bylo Dunlop hvězdný hráč v uplynulých letech. Byla to zadní pneumatika, která se konala na zem polotvrdý až střední terén.Demoliční posádky nemohl říct nic špatného o zadní MX51, ale také nic skvěle. Bylo to dovedný zadní pneumatika. Ale je to pryč, nahrazena novou MX32 (pro měkké až střední terén) a MX52 (pro středně těžkých podmínkách).
(2) Změní. Dunlop nejvíce ballyhooed pokrok na MX32 je jeho progresivní technologie v zatáčkách blok. Je to v podstatě knoflík v knoflíku, který klade malý knoflík uvnitř již existujícího. Navíc, MX32 nabízí méně knoflíky ve středu řádku, aby tlak na kontury gumy na zem pro zvýšenou trakci.Guma byla modernizována s inovativním anti-rebound vzorce.
Produkt-review-web-8
(3) Výkon. Sečteno a podtrženo? Máme schválit.Nová technologie umožňuje pneumatiku na uchopení země lépe. Kdykoliv jsme se naklonil na kole, ať při brzdění, nebo na plyn, MX32 sledoval výjimečně dobře, překonal MX51 mílovými kroky. Lineární trakce byla dobrá, ale tam byl trochu povalování na méně než hlinité špíny pod zrychlení. Co se zkušební jezdci MXA nejraději byl MX32 je univerzálnost. Ačkoli určený pro středně pokročilé až měkké nečistot, je provedena dobře na všem od tvrdém povrchu na blátě.
(4) Životnost. Dotykem, knoflíky cítí měkký a poddajný. Mysleli jsme, že měkčí gumy se zhroutil rychle, ale ejhle, dali jsme tuto pneumatiku Lickin ", a to stále na tickin". Všechny knoflíky zůstaly neporušené bez lámání a praskání.MX32 sobě rovnoměrně a trvala déle než MX51.Demoliční posádky byl ohromen, že tato výkonná pneumatika bázi byl tak odolný.
(5) Hodnota. Se zadní Dunlop MX32, dostanete, co si zaplatí.Maloobchodní cena je strmá, ale to je pneumatika vysoce výkonná, který je také trvanlivý. Pokud jste hardcore závodník, tato pneumatika stojí větvení se těsto, ale hrát jezdce bude lépe něco cenově dostupnější.
CO JE SQUAWK? Doporučená maloobchodní je téměř 150 dolarů, a to je jen pro zadní pneumatiku.
5 STARS http://motocrossact...eomax-mx32-rear-tire
Naposledy editováno 03.09.2014 07:00:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hobby motocross Praha
Jirka-F píše: milan10> no vida, takže ne 52ku ale 32ku jestli pak i naši velkoobchodní prodejci vědí že nástupce 51ky je 32ka a ne 52ka.
To se pleteš.MX51 je nahrazena MX52-kou - obě jsou určeny pro středně tvrdý až tvrdý terén
MX31 je nahrazena MX32-kou - měkký až středně tvrdý terén
Zpráva o tom, že se nejlepší americký motokrosař chystá odjet v příští sezoně kompletní seriál klasického mistrovství světa třídy MXGP vyvolala v týmech přestupovou horečku, jakou už dlouho nepamatujeme. Šestadvacetiletý Ryan Villopoto nezávodil ve své kariéře na ničem jiném než na zelených strojích Kawasaki, a tak je jasné, že první na tahu byla tato továrna. Evropský tým Kawasaki Monster Energy, který pro Japonce zabezpečuje závodění v seriálu mistrovsví světa, už nepočítá se svými dosavadní dvěma jezdci, Francouzi Gauthierem Paulinem a Stephanem Frossardem. Vloni třetí muž konečného pořadí MS Paulin je podle magazínů MXLarge a Speedweek.com na odchodu k továrnímu týmu Hondy a bude příští rok jezdit vedle Rusa Jevgenije Bobryševa. Od HRC zase odchází Němec Maxmilian Nagl do Husqvarny.
Kawasaki Monster Energy totiž jako dvojku k Villopotovi angažovala osmadvacetiletého Jihoafričana Tylu Rattraye, který letos v mistrovství světa na Husqvarně jezdil, ale ještě víc marodil. Bývalý mistr světa už předčasně ukončil smlouvu s týmem Red Bull IceOne Husqvarna Factory Racing a na působení u zelených se moc těší. „Po férové dohodě s Husqvarnou už nebudu muset odjet dva zbývající závody mistrovství světa v Brazílii a Mexiku a budu se moci místo toho plně doléčit v USA. Tam také zahájím s Kawasaki svou přípravu na daší sezonu,“ řekl Rattray (malý snímek vlevo). V japonských motokrosových fabrikách se údajně nehovoří o ničem jiném, než o tom, že je třeba zastavit mnoholeté kralování KTM o obou hlavních motokrosových třídách. Do MXGP proto přecházejí z dvěstěpadesátek další velké talenty, Nizozemec Glenn Coldenhoff a Francouz Romain Febvre.
Dlouholetý sen mnoha fanoušků motokrosu - vidět v jednom seriálu spolu závodit zřejmě nejlepšího současného Evropana Antonia Cairoliho (velký vrchní snímek) a nejlepšího Američana Ryana Villopota se tak asi příští rok splní. Je jasné, že jejich souboj přitáhne k seriálu a na tratě Velkých cen další fanoušky, televizní stanice a sponzory – zkrátka víc peněz. Sám Cairoli na otázku, co říká tomu, že mu příští rok přibude soupeř tak zvučného jména, suše odpověděl: „Jsem na Villopota připraven, bude to vzrušující bitva. Co bude dál, se uvidí.“ Je jasné, že sedminásobný mistr světa a naprostý suverén posledních ročníků třídy MXGP už dlouho nečelil tak velké výzvě. Otázkou zůstává, zda tento souboj uvidíme i v Lokti. Tamní organizátoři několikrát jasně uvedli, že letošní Grand Prix je poslední na této trati. Loket přitom stále figuruje v provizorním kalendáři MS 2015...