Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
ondraraz: povolovat šrouby rozety silou je pakárna s nejistým výsledkem...zásadně rázem...třeba gumovým kladivem pořádně hypnout do klíče...aspoň já to tak dělám, gumovým proto, abych si neotřískal páku z goly ...u toho závitníku bych na to zkusil podobný argumenty, ale bez gumy...vsadil bych na křehkost materiálu...
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
peteRR9 - je mi te celkem lito ze musis opravovat motorku v takovym zalostnym stavu, kdyby dily nebyly tak drahy tak bych o tom uvazoval ale kdyz vim, kolik stoji novy dily tak bych se na to rovnou vybodl, jinak te obdivuju.
Jinak sundavat rozetu je fakt porod, jeste o to je vetsi to motovat zpatky, jinak gumy na pastorku jsem nejak nepozoroval, nepozoruju ze by to necemu vadilo, chybelo.
Jestli mate zajem kouknete do deniku mam tam repas motoru :) tuto
já jsem po FMX pokukoval už dlouho, ale za tu normální cenu kolem 60k bych do toho nešel, zas tolik mě nelákala, mám ještě další motorky. Vzal jsem ji spíš na zkoušku, jestli mě bude bavit nebo ne, a upřímně: pokud by měla zůstat v originále s tím nasáváním spalin a katalyzátory, tak to bych ji radši prodal, reakce na plyn hrozně tupá, celkově z ní jde hodně přidušený pocit, snad to bude po úpravách lepší...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
peteRR9> Na to jaký to byl šrot na začátku, neskutečná proměna, klobouk dolů...
Naposledy editováno 23.07.2014 20:11:07
Originalne byvalo modry sedlo ale to sem na ty motorce ukrutne nelibilo ale vubec no
a narazil sem na tohl fmxo ktery melo cerou sedacku, je pravda ze na tom jezdila
slecna nebo manzelka pana ovsem jestli to menil on to nevim, nic takovy mi nerekl :D
ondraraz> Zkousel si tam ten sroub s tou pojistkou ? ja si ten nejak neuvedomuju jestli
proleze celej nebo ne :) nicmene bych to aspon zkusil reklamovat ze nemuzes
dotahnout pojistku :D uvidis jak pochodis :D
Podle me by ten zavit mel byt skrz ale sroubky aspon zaroven se silou kolecka.
Nevim kolik jsi dal zato ale jestli je zavit poskozen tak bych koupil novy.
Pokud mas zavitnik zalomeni a nijak se neprotocil coz by znamenalo strzeny zavit tak ho zkus poklepat-rozdrtit a vystourat ven.
Zmer prumer predvrtane diry pro zavit v druhe dire. Neni zavitnik jako zavitnik.
Jestli nezapomenu kouknu se dnes na sve jak to mam ja.
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Naposledy editováno 01.09.2014 11:11:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
A já pořad co me to připominá. Takze teď už sehnat jen ten boxer a polepy BMW a bude to.... To ne Fmx bych neměnil. Je to motorka, ktera me vozí už 4 roky a zatim jen preventivni servis. Jinak vůbec žadna závada.... Po zkušenosti s Cagiva Canyon je to jak pohadka od pana Hondy....
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Díky moc. Ale za to plexi jsem vděčný tak trochu tobě... Protože tolikrát jsem okoukaval fota tvé červené krasavice, až jsem se rozhodl, že prostě tu moji musím také vylepšit. A taky mě štvalo to házení hlavou po dálnici... O víkendu jsem montoval ještě blastry, v pátek mi příjdou opletené hadice na předek i zadek a dnes objednávám novou spojku s tvrdšími pružinami, 15ti zub.kolečko, novou svíčku a 3mm vrták na karburátor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Spíš vrták na provrtání šoupěte. Píše o tom tady Matess asi na 7 straně tohoto vlákna. Já mám origo. výfuky - ale upravené podle návodu z tohoto vlákna. Jsem s nimi spokojený, motorka se tím tak trošku nadechla. Hlavně rozjezdy a i ten zvuk ti psychicky dodá pár koníků) Hned s výfukama jsem dělal i vzduch.filtr - ten jsem vyměnil za K&N, vyhodil zpětné nasávaní vzduchu a naistaloval Dynojet. Tohle hodně pomohlo, ale dal jsem tam 155 trysku a myslím, že to ještě není ono. Za jedna musím brnknout o spojku, aby skočila na zadní... a dvojka..to se je nechcce už vůbec. Mdlá byla když byla uškrcená z výroby, ale teď si myslím, že reakce v jízdě jsou v pohodě.
Ale Dominátor to pořád není.. Letos jsem jednoho potkal u vody,dali jsme řeč a to jak je fmx uškrcená se stejným motorem oproti Dominátorovi je k neuvěření. Ale ja jsem zas na jednu stranu rád, je prostor na vylepšování..
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Matess, ty mě dáváš Dobře, ta výkonová díra tam určitě je, ale ještě jsem se nedostal nikdy k tomu, že by to jelo líp, tak nemám s čím srovnávat. Ale podle těch tvých příspěvků a zkušeností si nechám rád poradit. Určitě by mě potěšilo, kdyby jela líp. Mě o tu maximálku moc nejde, spíš jezdím zatáčkovité trasy a užívám si výjezdy ze zatáček a zrychlení, sem tam po zadním ze semaforu . A to co píšeš, je přesně ono. Vím, že budu vypadat jak trotl, ale můžu tě poprosit, odpovíš mi zas a znovu na pár otázek....?
Dá se přes tebe sehnat ten molitanový filtr? Chtěl bych ho koupit, protože to co píšeš dává smysl.
Seženu někde tu trysku 168? Díval jsem se do sady Dyno a tam je jen 150,155,160. Nevím, kde ji koupit a jestli je nějak označená...
A poslední dotaz... Mám dělat ty úpravy na karburátoru co jsi psal na tomto vlákně - (dírka do šoupěte, pružina, atd) nebo stačí jen ta tryska? Děkuji mockrát. Já i má FMX ti budem vděčnííí
Ty kolena jsem na netu taky shlídl, ale netušil jsem, že mají takový přínos. Připadalo mi to spíš z estetického hlediska zajímavé... Napíšu Ježíškovi.
Takže to zatím vyřeším takto a počkám si až se někdo vybourá s těmi sportovními a budou na prodej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
peteRR9 píše:
už se to chystá...
....super! Ikdyž,..ty origo laděný svody na FMX jsou nejen průchozí-bez katalizátoru,...jsou širší o 6mm a o něco i kratší.
Naposledy editováno 04.09.2014 12:44:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
měření oleje Honda FMX 650 | Joumi | 10 | 24.7.2024 v 13:26 combust |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |