1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
A pak jsme frčeli směr Vídeň.
a co se týká řidičáku B a řízení MP3, tak bych si starosti z vyjetím ven nedělal, zatím slovensko a polsko v pohodě a rakousko byl letos rorejda a taky bez problémů, jak se tu píše o tom kódu 111 a 6 hodinám je vztaženo k rakouským občanům bez patřičné praxe a věku - toto kdosi uváděl i na SF, samo , že je ale na každém jstli to chce podniknout nebo né, zatím se tu ale neobjevil nikdo kdo by napsal -stavěli mne a měl jsem problémy- tak někdo musí být první a doufejme , že napíše *stavěli mne a neměl jsem problémy*
dojezdil jsem - tedy prozatím
včera se rozsvítila kontrolka motoru a teplota vystřelila na 130°C. Naštěstí skoro před garáží. Po sundání krytu motoru jsem našel vypadlou hadici vodního okruhu. Když jsem vyměnil neutahovací sponu za utahovací se šroubem a dolil chladící kapalinu, tak skoro průtokově teče z takové malé kovové trubičky na spodku, vedle olejového filtru (prý snad přepad- zdroj internet). Když zašroubuju víčko od plnění tak to přestane, ale po nastartování z toho stejně intenzivně kape. Doplnil jsem kapalinu a dojel do servisu. Dám vědět jak jsem dopadl. Prognóza je zatím 14 dnů bez stroje (podezření vodní pumpa). Ach jooo. Nevím jak to přežiju. Jediné co je pozitivní, je, že je to v záruce (najeto 4000km).
Co mě zaráží jsou ty "rychlosponky" na hadicích vodního okruhu. Už v záběhu mi vypadla takto připevněná hadice z chladiče, v servisu vyměněna za "šroubkovou" a doplněna kapalina. Teď po 4000km z motoru. Jestli by nebylo pro výrobce lepší dávat všude ty na šroubek. Stejně je má na některých hadicích.
Na vodních pumpách bývá na hřídelích ucpávka, těsnění, gufero lhostejno jaké přesné konstrukce. Když odejde, tak je nebezpečí že by se voda tlačila do oleje, a tak tam bývá přepadová dírka, kterou může natlakovaná voda odtéci. Toto těsnění je "mazáno" vodou a když jedeš na sucho, tak se může vydřít. TO by přesně odpovídalo popisu Tvé závady. Víčko je zavřené, voda pod tlakem drží. Víčko je otevřené - nahoře atmosférický tlak spolu s gravitací voda teče. Víčko zavřeš a nastartuješ, stoupá tlak vody díky vodní pumpě voda kape.
S teorii servisu, že jde o vodní pumpu bych se ztotožnil.
2 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
2 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
kdybych neměl stroj, tak do toho jdu.
Rambo007 píše: Zakladatel tohoto tématu nás opouští Co máš v plánu? Dvě kola nebo tři? Mne facsinuje tohle, ale nevím jestli bych se dokázal proplétat mezi auty.
No potřebuji 4 kola(druhé auto) až našetřím tak snad zas bude http://www.tipmoto....usiness-skladem.html
Tygrik75 píše: pol1>
kdybych neměl stroj, tak do toho jdu.
Kdo koupí neprohloupí -mašina je pravidelně servisovaná a naprostém pořádku až je mě lito prodávat ale kopě auta je nutnější.
Měl jsem na výběr buť prodat 4kolku nebo MP3 ale 4k.je využívána pro práci tak ta zůstane doma.
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Naposledy editováno 09.11.2014 14:53:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
pol1 píše: Prodám včetně doplňků Piaggio MP3 500 rv.09/2011 mám najeto 18900km.Cena dohodou.
http://motorky.bazos...ggio-MP3-500i-LT.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
co se děje ? Všichni prodávají. To nejste spokojeni ?
Já už to mám opravené (na záruku) a opět jezdím. Strašně mi to chybělo.
Tygrik75 píše: Saimon1>
co se děje ? Všichni prodávají. To nejste spokojeni ?
Já už to mám opravené (na záruku) a opět jezdím. Strašně mi to chybělo.
Já jsem spokojen akorát nějak nemám čas jezdit letos jsem nic nenajel.
(a nutno řešit druhé auto)
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Ahoj, už jsem zaparkoval. Minulý týden.
Dokud se nesolilo tak jsem jezdil, ale bojím se, že by se sůl zakousla do mého miláčka.
Navíc se nedají koupit zimní pneu (doufám že jen zatím), protože přední gumy byly jiné než na větší MP3, až model MP3 2014 srovnal přední gumy s YOURBANem. Tak snad se začnou vyrábět.
To já se zas rozjížděl na IPáku, otočím heftem, motor točí , ale ... stojím , stejně jak auta. Všem nám hvízdaly gumy a pohyb 0. Bylo namrzlé značení vozovky.
Jinak s "tříkolkou" max spokojenost. Už jsem zažil v zatáčce, že se urvala jedna guma, ale až na cuknutí řidítek nic. Klopí se snadno jak normální motorka. Už se těším na jaro.
Naposledy editováno 15.12.2014 09:39:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
euro pojištění Piaggio MP3 500, Piaggio MP3 500 LT | MEPA | 16 | 13.3.2016 v 15:54 MEPA |