pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Jindrej, jasek : naky plany na jezdeni o vikendu?
Já možná v neděli ale pojede asi i mladá a kamarád a žádný závratný tempo.
Spíš tak lehký klus a občas čekačka....
E: aha a bude to víc než 50 km
Naposledy editováno 06.09.2014 00:08:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Jasek, assassin> to zni jako plan :), videl bych to ut-ct podle pocasi.
Tak to bych se možná taky přidal, kdyby byl čas a vyšlo počasí
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: Taky vám ty TeLata tak cvakaj? Ventily jsou v cajku a po zahřátí mi tam pořád něco malinko cvaká, nebo cvrliká, nebo tak něco, copa to je?
Jsou to dekompresory na výfukových vačkách, po čase se na nich unaví pružinky a zvětší se vůle jejich uložení, TLS motory jsou o něco tišší než eRkový Telata, eRko co necvaká je rozbitý...Naposledy editováno 06.09.2014 23:23:38
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: r-a-k> když to dáš do hajzlu tak s těmi starty to bude jak u RSV. 5x to nechytne a po šestý jdeš nabíjet baterku
Tak tohle vubec neznam. At tuono nebo futura obe chytaji na prvni drcnuti. Zadne toceni a nic. Prpste otoci a bezi
dakarista píše: Tak tohle vubec neznam. At tuono nebo futura obe chytaji na prvni drcnuti. Zadne toceni a nic. Prpste otoci a bezi
no TLs se taky ani neotočí a běží a může to stát i rok a je to pořád stejné ani se nepřevalí a běží ale TLr po delším stáním ať už po víkendu nebo zimě tak mě chytne na podruhé po první jen trošku zatočit a na podruhé chytne a myslím že to nebude tím že S má jednu trysku a R dvě je tam prostě něco udělané jinak časování nebo nevím( a celkem vzato jsem rád aspoň to všude natlačí olej a pak jak chytne si motor jenom chrochtá ) a když líceš tak během zastavování na kávu a WC tak na chytá normálně na poprvé
Blby je ze v ty hlave to cvaka vic, takze po vyndani dekompresoru je to tissi, ale nijak vyrazne. Dalsi zdroj hluku jsou ta ozubena kola na vackach - jsou delena a predpruzena proti sobe - to predpruzeni se unavi a zacnou cvakat taky. Predpruzeny jsou aby si vymezily zubovou vuli. Tzn dat novy tyhle kola by mozna taky pomohlo, ale dost mozna taky ne. Ja sem ze zacatku premysslel ze to vse povymenuju protoze moje tl cvaka nejvic ze vsech co sem slysel ... Ale cvaka tak uz 11let a 40tis km ... Tak asi nic co by melo vadit :)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Pepa: me prijde ze TLR dava malo paliva - mala startovaci davka a je to chudy. Kdyz to obohatim yoshboxem tak to to chyta lip, jenze pak je to zas moc bohaty kdyz je to teply - tzn problem i u commandera - ten taky je upravuje co leze z jednotky. Reseni je jedine dat plne programovatelnou jednotku ala ignitech nebo se pohrabat v origo jednotce a nacpat do ni vlastni mapy ...
já nevím mám tam ignitech a je to pořád stejné ale třeba si s tím Murkin víc pohraje a bude to lepší ale i tak mě to nevadí po první netočím dlouho a na podruhé to chytne. Nevím jak rachtají tvoje ozub. kola a dekompresory ale někdy si myslím že na volnoběch vyletí ventil ven jsem s tím rachtáním smířený a takové to že kluci okolo říkájí že mě tam něco rachtá tak jedním uchem tam druhým ven a na tu dobu co byla tak japonci odpověděli ducati tím že udělaly VTR,TLr,že umějí véčka taky a chvíli byli ve předu než ducati odpověděla výrobou 1098 prostě to véčko z TLS patří do dějin je škoda že na něj suzuki zapoměla že je ve V stromu to je pravda převrtali to na 1020 ale krom trysek které mají dest otvorů žádný vývoj používají technologiji která fugovala a funguje do dnes bez vrážení penez do vývoje tak dopdlo i VTR jeho srdce téměř bez změn funguje ve Varaderu a na VTR se zapomělo jak říkám je to škoda že na Véčka zapoměli taková KTM to je jiná ale ta to bere možná až velkým krokem do předu
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jo cvaka mi to taky jako rozbity... Kdybych nemel urvany vejfuky tak by me z toho klepla :) ale radsi bych tichej motor a tichy vejfuky :( cim sem starsi tim vic me ladaky serou :)
Naposledy editováno 07.09.2014 13:28:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Pepa: ja si myslim ze by to slo jeste poladit, on zas murkin asi nema cas badat nad veci ala studene starty - a to ze by to mohlo jit dohnat je jen muj dohad, kterej vyplyva z toho ze kdyz sem to obohatil tak se studeny starty zlepsily - treba to fakt nejde. Taky je otazka jak hodne jde ovlivnit start davka za tepla vs zastudena, ignitech tam ma krivky pro kde co, ale uz si z hlavy nepamatuju jestli je i tohle mozny ridit teplotni zavislosti...
Jo cvaka mi to taky jako rozbity... Kdybych nemel urvany vejfuky tak by me z toho klepla :) ale radsi bych tichej motor a tichy vejfuky :( cim sem starsi tim vic me ladaky serou :)
uvidíme třeba s tím Murkin něco udělá jinak s těma vejfukama máš pravdu na Esku jsem měl Bosse ale to byl strašný rámus a na erku mám vince a to je ůplně něco jiného takový hloubavý dunivý zvuk , ale ty Bosse sice jedinečný zvuk jaký se neslyší ale dál jak 200Km bych s nimi nejel to vždycky když to bylo nakoplé tak kdo šel okolo říká já ůplně s těch výfuků slyším tu sílu toho motoru to je hrozný a tak jsem rád že mám ty vince
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Pepa: ja mam bose, ale jezdim s tlumivkama, bez nich to hur jede a ten kraval je fakt uz moc - po praze za mnou houkali auta s otresovejma senzorama...
jo tak to vím o čem mluvíš bez těch tlumivek je to originální zvuk ale asi tak jak píšeš strašný randál ale zase někde v německu v časopisu jsem koukal na testy vejfuků a bylo to na GSXR1000 a ty bosse byly myslím v řadě z těch nejlepších třetí (proste mě to překvapilo)