Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem D.P.
Jinak je to pila, pocitove to jede lip nez moje TL, co jsem mel predtim. Je znat i nastaveni podvozku, tvrdsi je lepsi, mam vzadu nahradu z R6. Motor strasnej zentour, neidentifikovatelny pazvuky, tedka jsem menil totalne vytahanej rozvodak a ono to rachta jeste vic, ale jinak a jinde. Udajne to nicemu nevadi, ale dost to snizuje hodnotu motorky v mych predstavach. Sel bych asi radeji do fazera.
Vždycky se mi líbilo Nko,ale jak mám Sko,tak jsem si zvykl a je zase fakt,že už dneska ta původní první verze v origo stavu není moc k vidění...Takže se mi začla i líbit...
Praktická určitě je.Ale motorky nejsou praktický ...
No a kromě toho,že na mě tolik nefouká(nesnaží se mě to shodit),tak mi vítr nestrhává tankvak a nech.ije mě do něj v dešti(při jízdě)voda.
Jinak je to fakt o tom,co se ti víc líbí,nebo kterej konkretní kousek se ti zdá dobrý(u ojetiny vždy posuzuju konkretní kus a z původních představ občas musím dost slevit).
Šťastnou ruku a pokud budu moct pomoci,tak mi klidně písni.
Naposledy editováno 12.09.2014 16:16:29
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
Spíš,než výkonu,bych se bál hmotnosti...
Mě naopak přijde klidnější,než 600ka.12 bere pěkně odspodu,takže tě nenutí točit a jet tak rychle....Já se jen tak vezu na vlně krouťáku ...
fatman píše: Jinak 12ctky se neboj.Není to zabiják!Je to hodná motorka...
Spíš,než výkonu,bych se bál hmotnosti...
Mě naopak přijde klidnější,než 600ka.12 bere pěkně odspodu,takže tě nenutí točit a jet tak rychle....Já se jen tak vezu na vlně krouťáku ...
Přesně tak. Rozdíl mezi 6 a 12 je jen pár kW. A váha, pokud nejsi nějaký vyloženě střízlík, není taky problém. Na 12kách jezdí i holky.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
pokud nemáš na naježděny dvě sezony (cca 30 tkm) na šestikilu, na dvanáctku se vyser. b12 držela rekord v produkčních motorkách na zrychlení 0-100 (než přišel h9), takže pro začátečníka stroj naprosto nevhodný.
Tak takovou kravinu jsem ještě nečetl. První moto na kterých jsem seděl když jsem skončil s ostrým endurem, byla právě B12 a pak GSX 1400. Naprosto hodný a předvídatelný motorky.
chiro2 píše: Tak takovou kravinu jsem ještě nečetl. První moto na kterých jsem seděl když jsem skončil s ostrým endurem, byla právě B12 a pak GSX 1400. Naprosto hodný a předvídatelný motorky.
Naprosty souhlas. Ten motor je krasne citelnej, stejne jako podvozek. Brzdy na tu vahu a typ motorky vice nez dostacujici. A kroutak tezce navykovej.
Pokud budes mit hlavu tak bych se tech mozorek vubec nebal. A vahu ucitis jen pri manipulaci na miste. Po rozjezdu o ni nevis.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
Ajs_Petr píše: Čudilka> Myslím, že na tu se neptal.
To je jedno,Bandit je stejně hezčí1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
Jirka.46 píše: To je jedno,Bandit je stejně hezčí
Bandit je mensi a osklivejsi bracha GSXa