Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem D.P.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
chiro2 píše: Tak takovou kravinu jsem ještě nečetl. První moto na kterých jsem seděl když jsem skončil s ostrým endurem, byla právě B12 a pak GSX 1400. Naprosto hodný a předvídatelný motorky.
takže jsi měl zkušeností s dávkováním plynu dost, ne jsi na b12 vlezl ;)
pro zkušeného jsou to pohodové motorky, pro začátečníka nedoporučuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
mariano píše: takže jsi měl zkušeností s dávkováním plynu dost, ne jsi na b12 vlezl ;)
pro zkušeného jsou to pohodové motorky, pro začátečníka nedoporučuju
Nic ve zlém, ale u B12 když vezmu za heft naplno, stejně se rozjede docela v poklidu. U SV 1000 bych si to nedovolil ani omylem. To je motorka nevhodná do začátku! Ale Bandaska? Naprostá pohoda. Třeba moja začíná na SV 650 a taky je to pěkně kousavý.Ale jde to. Když sedla na B12, prišlo jí to proti začátkům na SV úplná pohodička. Jen ta váha, ale s tou by zápasila každá ženská a kolikrát i chlap.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
dal jsem v 5 tisících rychleji plnej a šel do svíce (žádný výplach). to samý v zatáčce (postupným, cca dvouvteřinovým přidáváním), maloval jsem.
první generace b12 s krouceným rámem
myslím, že motorky, které dokáží tohle, nepatří začátečníkům do ruky.
ano, ostré enduro je se svými cca 50 kobylami ostřejší a nepatří do ruky ani mně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
kotzitzaq píše: No...já mám B12, kterou přede mnou vlastnil začátečník. A oválená byla solidně. Za ideálních podmínek si ji rozumný začátečník může vzít. Ale stačí aby zapršelo a v ten moment je dobrý mít alespoň minimum zlušeností.
To platí pro každou mašinu. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
Ajs_Petr píše: mariano> Soráč, ale kdo leze na motorku, tak předpokládám ví, jak se přidává plyn. A poprvé za poměrně dost let slyším, že je bandit 12 nevhodná pro začátečníky. Má sice skoro dvojnásobný krouťák oproti 6, ale to je spíše výhoda řekl bych. Jasně, že jsou lepší lehčí a slabší motorky na prvotní vyježdění, ale pokud jde někdo rovnou k opravdu velké motorce a nebojí se jeho váhy, tak bandit 12 je svou ovladatelností ideální volba. Můj názor samozřejmě.
promiň, že jsem se narodil, víckrát už to neudělám
možná jsem totální antitalent a možná jen kryptofašista...jezdí se mi líp na motorce s menším výkonem a měním (respektive jsem měnil, teď už jsem vyklidněný a jezdím relativně pomalu) až když dokážu dát v zatáčce plnej se stupačkou na zemi někde v horním spektru otáček.
b6 mi přestávalo stačit dřív na podvozek (předek 2x předělávaný), než na motor (i když jsem chápal, že takhle bych ten motor brzy utahal).
zákeřností velkého krouťáku je, když si na hrbolech nechtěně přidáš nebo ti to ujede na méně přilnavém povrchu. za hezkého počasí na kvalitních silnicích na relativní rovině bych si troufnul i na nového v-maxe nebo diavel...za deště bych rychle hledal v manuálnu palivové mapy "pro sraby"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
no...nevím. jel jsem na b12 naposledy v době, kdy jsem měl prvního h9
Ale to jsou dost odlišné motorky. H9 je pěknej brus proti B12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
Ajs_Petr píše: To platí pro každou mašinu. :)
To sice platí, ale pro začátečníka je jednodušší zvládnout to na GS500 než na B12
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
Naši otcové a řada z nás lítala na fichtlech, pak čízách a jawách. Někteří z nich si koupili později nějakýho čopra, nebo třeba můj táta 200ccm scootera a stačí mu to. Dneska chce být každej hustokrutej a bez zkušeností leze na silný stroje.
To, že to má příjemnej krouťák a je to nezáludný je kravina. Když občas někomu známýmu půjčím XJR, tak z toho leze vyklepanej jak ratlík a to XJR není žádnej SS a zpravidla mají ti lidi už něco odježděný.
A abych to nějak zakončil - ještě bych klidně víc zpřísnil ty řidičáky a podobně aby si lidi bez zkušeností nemohli kupovat tyhle "neřízený střely", což motorka o 250 kg a víc jak 100 koních je.
Každopádně pokud začnu o své bandasce říkat, že jezdím na neřízené střele, tak se mi ostatní bajkeři, kteří maj taky něco odježděno a na více motorkách se slušným přehledem, začnou smát :D Rozjet motorku na max. není umění a udělat z ní neřízenou střelu asi taky ne. Je třeba brát v potaz ovladatelnost spojenou se zkušenostma a v neposeldní ředě i rozum dotyčného pilota.
Já si myslím, že taková b12 je třeba do začátku, když se přihouří oko nad obsahem, přijatelnější, než takový dvouvál SV650, která tolik chyb neodpustí, přesto, že nemá takový obsah ani váhu.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
neříkám, že B12 začátečník nezvládne, ale lépe se učí na slabší motorce, na silnější motorce si může udělat špatné návyky spojené ze strachu z výkonu a krouťáku, ale toť je čiště můj názor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
ano, u b12 se dá použít "klidná síla", ale přesto tam je primárně ta síla. navíc motor překonává možnosti podvozku (aspoň u první generace opravdu dost)
vezmi to jinak...dal by jsi synovi b12 jako první motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
chiro2 píše: mariano>
Ale to jsou dost odlišné motorky. H9 je pěknej brus proti B12
je ostřejší, lehčí a ovladatelnější...ale na 0-100 to dokážou - dle testů z té doby - pod 3 sekundy oba (já to nezkoušel )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
tak tohle byla taková malá podpásovka
Zimic píše: "vezmi to jinak...dal by jsi synovi b12 jako první motorku?"
tak tohle byla taková malá podpásovka
Ani nebyla. Mám v plánu směrovat juniora k jedné stopě s vůni benzínu od brzkého mládí, tak předpokládám, že ve 4-5letech se na bandasku ještě nevyškrábe a postačí mu minibajk. A pozvolna to bude šněrovat vzhůru, jako jeho tatík.