Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
Otázkou ale taky je, zda některá ta odcházející nebo ve vyšších teplotách stávkující palivová čerpadla původně vyvinutá/určená pro kvalitní benzin (bez přídavků lihu) nejsou postupně ničena "biosložkami" přidávanými v posledních letech do benzinu k velké radosti zainteresovaných podnikatelů a politiků.
http://www.motorkari...ft=149267&fid=68
http://ulozto.cz/xzAw5Jcy/svet-motoru-22-2014-test-benzinu-zip
Test 100oktanových paliv vyjde ve Světě motorů 11. srpna, už sem na to zvědavej
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
u moto výkon nepoznam u accorda 2.0 benzin 147 koni je vyšší oktanové číslo znát solidně ..
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Díky ... Berry
Stránka výrobce: http://shop.12ocloc...ct&product_id=59
nastavuje se buď podle změny rozměru gum a sekundáru a nebo že si odchylku přesně změříte dle GPS .. kalkulátor je tady:
http://www.12oclocklabs.com/sdrd_calc.htm
dydzej píše: jezdim autem i moto na 100oktan už léta
u moto výkon nepoznam u accorda 2.0 benzin 147 koni je vyšší oktanové číslo znát solidně ..
No ta 100ka taky neni všespásná. Na crfku mi o pár decek zvedá spotřebu. A dlouhodobý používání do motorů dělaných na 95ku prý moc nesvědčí ventilům a svíčkám. Už sem to několikrát někde čet. Nevim, třeba je to další lidovej mýtus. Uvidíme, co ten test v SM..
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Martic píše: Nad tou nádhernou spotřebou WRka fakt žasnu. S hodnotou průměrných 2,7L/100km jezdím se svou stopětadvacítkou, ale ta má skoro 3x menší výkon . Klaním se před konstruktéry Yamahy
Ono je to myslím hlavně tím, že se na tom nehoním s jinýma mašinama nebo autama...
WRko mám úplně od nova a považuju si ho a šetřím ho. Jezdím hodně na pohodu - mimo obec po okreskách podle profilu trasy a okolního silničního provozu většinou v rozmezí 70 až 85 km/h. Obecně před delším kopcem a do kopce pod plynem trochu rychleji, a po rovině bez zátěže nebo z kopce je zase možno o něco pomaleji, ovšem vždycky bez podtáčení motoru. A to máš na nejvyšší kvalt okolo 5 tisíc ot/min, čili v dolním pásmu - max. krouťák je při 8 tisících, max. výkon při 10 tisicích a max. otáčky okolo 12 tisíc. Využívám tak BĚŽNĚ jen asi třetinu potenciálního výkonu motoru. Mašina je slušně zajetá (momentální nájezd 3.000 km), a podle všeho už z výroby dobře seřízená.
P.S.
Když to srovnáš s Tvou (nebo jinou podobnou) 125kou, tak abys na 4T dváce mohl jezdit trvale touto rychlostí, musí se pochopitelně víc točit a provozovat ji v horní třetině výkonové křivky.
Pak samozřejmě ta spotřeba stoupá, a zvlášť u maloobjemového stroje.
Takže pokud bych tomu svému WRku dával pokouřit blízko jeho maxima výkonu (třeba neustálou jízdou stylem brzda-plyn nebo po dálnici 140 km/h), taky by jistě šla jeho spotřeba razantně nahoru.
Naposledy editováno 05.08.2014 11:37:46
3 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
U řádku 8 se to dá lehce dopočítat-197 km,natankováno 6,63 l- to mi dává průměr 3,31 l na sto-kde jsi vzal 2,57???
Připadá mi tam nejaká metodická chyba ve výpočtu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Petr-Huska píše: ta spotřeba je nějak neuvěřitelně moc dole,vždyť i Babetta jezdí skoro za 2 l a plouží se 45 km...
Těch 45 km/h u Babetty je ale spíš maximálka když zafouká do zad, ne?
Normálně se na ní po rovině jezdí tak 30 až 40 km/h, a do kopce dvacítkou.
Jako mopeda používám svoji 4T dvácu Honda CBF 125 - s dlouhodobou spotřebou 1.6 l/100 km, a s posledními třemi nádržemi s dojezdem přes 950 km na 14 litrovou nádrž a spotřebou pod 1.5 l/100 (od záběhu spotřeba stále mírně klesá). S tou Hondičkou se pak dá krásně ploužit po městě nebo po zapadlých silničkách jako hodně rychlý moped, ale taky třeba jet 90kou, když na to přijde.
Petr-Huska píše: nerozumím té tabulce-co je to za číslo za tím"R"-asi km na rezervu? To dojíždíš až do zastavení,že to přičítáš k najetým km???
U řádku 8 se to dá lehce dopočítat-197 km,natankováno 6,63 l- to mi dává průměr 3,31 l na sto-kde jsi vzal 2,57???
Připadá mi tam nejaká metodická chyba ve výpočtu...
Neboj, není tam žádná metodická chyba. To za tím R jsou kilometry ujeté na rezervu, čili od rozsvícení kontrolky rezervy až po opětovné dotankování "do plné".
Takže konkrétně ten 8. řádek (8. nádrž v pořadí) říká, že 197 km bylo ujeto od předchozího dotankování až do rozsvícení kontrolky rezervy, a to R61 značí, že na rezervu bylo pak následně ujeto ještě dalších 61 km. Celkem tedy bylo ujeto 258 km (197 + 61 = 258), a dotankoval jsem pak (zase jako vždy do plné) 6.63 litru Naturalu 95. Spotřeba tedy byla 2.57 l/100km (663 : 258 = 2.57). OK ?
P.S.
Okamžik přepnutí na rezervu, respektive ujeté km do rezervy a pak ještě na rezervu, lze lehce zjistit (a já si je potom na pumpě poznačím na paragon), protože Yamaha WR 250R/X při přepnutí na rezervu vynuluje svůj čitač vzdálenosti ujeté na rezervu a automaticky začne tento údaj jezdci zobrazovat. Přitom ale pomocí tlačítka "SELECT 2" je stále možno uživatelsky (za jízdy) alternovat všechny dostupné odometrické údaje, čili přepínat se mezi zobrazením celkového nájezdu stroje (od výroby až doposud), dvěma denními počitadly kilometrů a tou vzdáleností ujetou zatím na rezervu.
Petr-Huska píše: To dojíždíš až do zastavení,že [...]???
Nikoliv. Samozřejmě že nevyjíždím nádrž až do dna.
Nejsem cvok, abych zbytečně a jen tak z plezíru nebo z blbosti huntoval palivové čerpadlo jeho přehříváním (neochlazováním okolním benzinem v nádrži) a nakonec ještě jeho během naprázdno, a k tomu navíc abych nasával případný usazený kal na dně a zanášel si tím bordelem palivový filtr a vstřikovací jednotku.
Nehledě už ani na to, že člověk, který by toto prováděl, by pak vždycky musel buďto tlačit mašinu několik kilometrů k nejbližší pumpě, případně s sebou vozit kanystr nebo PETku s benzinem pro dotankování někde v poli a nouzové dojetí nebo volat přítele na telefonu...
.
.
.
Twinshot píše: Petr-Huska> Já to chápu tak, že to R jenom ukazuje, kolik km bylo ujeto na rezervu, ale neznamená to, že se musela nádrž vycucnout až do dna.
Ano, přesně tak.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
SuperSic58 píše: Dovi> To si nevybereš, ta pumpa se stejně jednou zadře vlivem českého suchého benálu
Když tak můžeme zajít společně za panem Babišem, aby nám poskytnul daňovou slevu.
Nebo zda by nepřispěl na opravu aspoň malým zlomkem z těch miliard vydělaných na těch "ekologických" kurvítkách, co nám stát leje do pohonných hmot, a v důsledku kterých je pak cena potravin, paliva a vlastně i všeho dalšího navazujícího vyšší.
Naposledy editováno 06.08.2014 08:32:51
PM od uživatele: ****** 09.09.2014 v 14:03
Ahoj, čtu taky o problémech s paliv. čerpadly u Yamaha WR250 a mám s tím taky docela potíže(asi též čerpadlo), co si o tom myslíš a jakou máš osobní zkušenost?
Jo a je to zjistitelné na diagnostice?
Děkuji za případnou odpověď, ******
Ahoj,
možná by info o této problematice mohlo časem trochu pomoci i někomu dalšímu, tak jsem si dovolil odpovědět Ti přímo tady ve vlákně o WR 250R/X, samozřejmě ale s respektováním Tvé anonymity.
Osobní zkušenost s tim naštěstí nemám (týkalo se to údajně prvních sérií ze začátku výroby), ale možná se Ti přímo tady nebo přes PM ozve někdo, koho to postihlo a kdo to musel řešit.
Pokud jsou mé informace přesné, problémy s palivovými čerpadly u některých typů motocyklů Yamaha jsou zřejmě dvojího druhu - jednak nečekaná totální nefunkčnost (dle popisu svolávací akce výrobce bylo postiženo více typů motocyklů okolo r.v. 2007-2008) a v druhém případě nastávají trable víceméně pouze v¨při vyšších okolních teplotách (typicky vzduchem chlazená dváca Yamaha YBR 125 ponechaná v létě na slunci).
Co se diagnostiky týče, tak ta je sice u WRka hodně podrobná, ale přesto zrovna toto přímo detekovatelné (myslím si) není. Můžeš ale postupovat buďto jako obecně u každého palivového systému s čerpadlem a vstřikovačem, tedy poslechem, jestli vůbec čerpadlo bzučí, a pokud ano, jestli čerpá a palivo se tlakuje dál do regulátoru tlaku (tuším regulace tlaku paliva u WRka je na cca 2.5 atmosféry), a pak jestli je palivo tlakováno i na vstupu vstřikovací jednotky. Anebo se držet servisního manuálu, konkrétně kapitol č. 7 (strana 7-6 s kontrolou regulátoru tlaku) a pak hlavně rozsáhlé kapitoly č. 8, a pro začátek si při procházení PDFka s dílenským manuálem zadat do vyhledávače fuel pump...
Dovi
P.S.
Píšeš, že s tím (myšleno s palivovým čerpadlem) máš taky docela potíže. Pod pojmem "mít docela potíže" si představuju, že to (občas?) zazlobí, ale není to (definitivně) zcela mrtvé. Je to tak?
Naposledy editováno 10.09.2014 09:27:57
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Ještě něco v souvislosti s těmi yamaháckými palivovými čerpadly:
V diskuzi YBR 250 nestartuje zde na Motorkářích http://www.motorkar...ft=149267&fid=68
přidal kolega VK007 aktuálně příspěvek tohoto znění:
Můžu to potvrdit, taky mi to v servise říkali, že se čerpadlo přidírá. Loni se mi to stávalo pořád. Od loňského podzimu přidávám aditivum Vif do benzinu. Aditivum zvyšuje mazivost benzínu95 Poměr 1:1000 - možná trochu víc a mám klid. Přestalo mi to dělat. Nechával jsem to schválně ve vedru na sluníčku a mám zatím pokoj - vřele všem doporučuji. 500ml v plechovce stojí cca 250Kč.
K tomu moje (Doviho) poznámka:
Mohlo by to fungovat, ale osobně to vyzkoušeno nemám - prodávám, jak jsem koupil...
____
Pro začátek pár odkazů o VIF aditivech do benzinu:
SUPER BENZIN ADITIV
http://www.vif.cz/pr...benzin-aditiv-1.html
Aditivum do benzinu SUPER BENZIN ADITIV snižuje spotřebu o 5-7 % díky obsažené mazivostní přísadě. Jedná se o multifunkční přísadu do benzinu nejen pro všechny moderní motory s přímým vstřikováním, ale také pro starší karburátorové motory, ve kterých rozpouští úsady a zajišťuje postupné vyčištění karburátoru a sacích ventilů. Protikorozní účinek zajišťuje ochranu palivového systému a udržuje maximální výkon vašeho motoru.
Jak aplikovat:
Do nádrže vozidla nejdříve nalijte přípravek v poměru 1:1000 a poté natankujte benzin. Dojde tak k rovnoměrnému promíchání přípravku. Při více koncentrovaném dávkování se zvýší účinnost při odstraňování úsad ve starších karburátorových motorech.
____
aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
https://www.oleje.cz...kusenosti-t2407.html
Dáváte aditivum do benzínu? VIF nebo???
http://garaz.autorev...116720&start=120
VIF super benzin aditiv - rady, postrehy atd.
http://forum.skodaho...iv-radypostrehy-atd/
VIF Super benzin aditiv[/b
http://www.forum.for...hp?f=120&t=11270
[b]VIF aditiv (diskuze zde na Motorkářích)
http://www.motorkari...ft=141997&fid=18
Naposledy editováno 16.09.2014 09:47:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Dovi píše:
J
Můžu to potvrdit, taky mi to v servise říkali, že se čerpadlo přidírá. Loni se mi to stávalo pořád. Od loňského podzimu přidávám aditivum Vif do benzinu. Aditivum zvyšuje mazivost benzínu95 Poměr 1:1000 - možná trochu víc a mám klid. Přestalo mi to dělat. Nechával jsem to schválně ve vedru na sluníčku a mám zatím pokoj - vřele všem doporučuji. 500ml v plechovce stojí cca 250Kč.
K tomu moje (Doviho) 2 poznámky:
1)
Osobně to vyzkoušeno nemám - prodávám, jak jsem koupil...
2)
Mohlo by to fungovat s jednou případnou výhradou - při vyšších koncentracích aditiva by u běžných motocyklů (s mokrou spojkou) mohlo v některých případech eventuelně docházet k prokluzu spojkových lamel.
nějak nechápu souvislost mezi aditivem do benzínu a prokluzem lamel.
novej píše: nějak nechápu souvislost mezi aditivem do benzínu a prokluzem lamel.
Uff, já taky nechápu, co jsem to tam napsal za kardinální hovadinu!
Samozřejmě to je totální kravina a jediným vysvětlením toho úletu je pro mne to, že jsem ten příspěvek sepisoval v rychlosti mezi jinými úkoly a tu poznámku jsem tam vrazil ještě dodatečně na poslední chvíli před odesáním příspěvku - nějak se mi asi přitom v podvědomí spojila aditiva do paliva s aditivy do oleje... Holt rychleji jsem psal než přemýšlel. Nebo naopak. Mea culpa, mea maxima culpa.
Omlouvám se tedy a upřímně děkuji za pozitivní konstruktivní kritiku
A opravuji předchozí příspěvek.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
doufám, že všichni poctivě jezdíte i za mě. Já to teď flákal, bohužel nebyl čas, i když sem se vždycky strašně moc těšil Už jsem si konečně koupil chránič motoru, po tom co sem toho spousta prolítl na netu, jsem nakonec zvolil plastový Moose (tady link, kdyby někoho zajímal http://www.amazon.c...-Plate/dp/B0064M8YLK). Chrániči asi nemám co vytknout, až na složitější montáž
Teď bych chtěl koupit nějaké ty pneu, jsem nejspíše rozhodnut pro Maxxis Maxxcross M7305 a M7304 (vycházím z toho, co jsem vyčetl). Mohl by mi prosím někdo zkušenější poradit, jaký rozměr vlastně potřebuji? Nemám teď moto u sebe. Pochopil jsem, že na zadek by mělo být 120/80/18, ale prý se tam vleze i 120/100/18. Jakou tedy nacpu na předek? Mohl by mi když tak někdo prosím přesně na link, co mám koupit, abych to nezvoral, je tam ještě pár věcí ve kterých si nejsem jistý
Díky moc
LaKy_ píše: Zdar hoši, doufám, že všichni poctivě jezdíte i za mě. Já to teď flákal, bohužel nebyl čas, i když sem se vždycky strašně moc těšil Už jsem si konečně koupil chránič motoru, po tom co sem toho spousta prolítl na netu, jsem nakonec zvolil plastový Moose (tady link, kdyby někoho zajímal http://www.amazon.c...-Plate/dp/B0064M8YLK). Chrániči asi nemám co vytknout, až na složitější montáž
Ahoj,
ten podběh za 150 dolarů vypadá přímo luxusně, když je nový - skoro škoda ho tam dávat
LaKy_ píše: Teď bych chtěl koupit nějaké ty pneu, jsem nejspíše rozhodnut pro Maxxis Maxxcross M7305 a M7304 (vycházím z toho, co jsem vyčetl). Mohl by mi prosím někdo zkušenější poradit, jaký rozměr vlastně potřebuji? Nemám teď moto u sebe. Pochopil jsem, že na zadek by mělo být 120/80/18, ale prý se tam vleze i 120/100/18. Jakou tedy nacpu na předek? Mohl by mi když tak někdo prosím přesně na link, co mám koupit, abych to nezvoral, je tam ještě pár věcí ve kterých si nejsem jistý
Díky moc
S malou změnou ve výšce i šířce bys nebyl první ani poslední - je to technicky použitelné. A riziko, že by Tě na tom při přejezdu po silnici odchytila policie, je poměrně malé. Navíc v malém TP (ORV) nejsou rozměry pneu uvedeny. A pokud se jim jeví vše OK, tak velký TP si nebudou nechávat zbytečně na dálku lustrovat. Horší je to s těmi "nesprávnými" pneumatikami na STK a hlavně v případě dopravní nehody, tam už to může být přímo životní průser...
Jinak ale WR250R je homologováno s pneumatikou 80/100-21" vepředu a 120/80-18" vzadu:
Čili to výše uvedené včetně rozměrů se týká pneumatik homologovaných pro použití i na silnici v běžném provozu. Když tam ale nazuješ např. čistě terénní nehomologované drapáky a vyjedeš s tím na silnici, tak v případě nějakého průšvihu by už asi potom bylo celkem jedno, že Ti navíc nesedí skutečné rozměry s těmi předepsanými...
Osobními zkušenostmí s danou značkou a typem (vzorkem a směsí) terénního obutí by Ti možná mohli být nápomocni zdejší kluci, kteří s WRkem jezdí často v terénu, jako např. dydzej, r.ricci, nimdus a další. Obecně však bohužel stále platí, že čím vhodnější a lepší guma do terénu (s čím hrubším a vyšším vzorkem a měkčí směsí), tím míň vhodná, horší a méně trvanlivá je na silnici.
EDIT:
Pokud vládneš angličtinou (stačí aspoň trochu), tak na "našem" americkém foru WR R/X je solidní vícestránková databáze dlouhodobých zkušeností mnoha uživatelů s obutím na WR 250R/X:
http://wr250rforum.forumotion.com/f26-tires
Naposledy editováno 04.10.2014 05:40:48
Předvčerejší PM od ******* 4.10.2014 10:21
Ahoj
Četl jsem hodně příspěvků od tebe a vím že máš nebo si měl dvě Yamahy WR 250 a chtěl bych se tě zeptat jaký jsou další rozdíly mezy WR 250 R a WR 250 X vím akorát jen něco málo jako že jsou tam jinak veliký kotouče a zpřevodování ale co by mě víc zajímalo jestli jsou stejný i tlumiče. A ještě by mě zajímalo jestli by podle tebe šlo dát na WR 250 X endurový kola a jezdit s ním v lese stejně jako s WR 250 R.
Myslím si že jsi jeden z mála co mi může na tyhle otázky dobře odpovědět když jsi měl obě verze a mohl zjistit jejich výhody a nevýhody .Díky moc za případnou odpověď a snad mi pomůžeš s výběrem motorky
Ahoj,
protože je to obecnější dotaz, reaguji na něj přímo zde v této diskuzi o WR 250R/X (samozřejmě s respektováním Tvé anonymity).
Přesně toto, na co se ptáš, se už zde přímo v tomto vlákně řešilo. A ne jednou, ale vícekrát, a za přispění i ostatních uživatelů. Jestli tedy máš opravdu vážný zájem o konverzi z Xka na Rko, projdi si prosím tuto diskuzi a věřím, že zde nalezneš podrobné odpovědi na své dotazy.
Dovi
Naposledy editováno 06.10.2014 12:34:55
Přesto ještě pro začátek ve stručnosti alespoň pár poznámek nebo informací k Tvému dotazu (možná to ale vezmu trochu na přeskáčku):
******* píše: Myslím si že jsi jeden z mála co mi může na tyhle otázky dobře odpovědět když jsi měl obě verze a mohl zjistit jejich výhody a nevýhody
Výhody a nevýhody endura WR 250R a komplementárního motardu WR 250X (všeobecně a hlavně pak pro mne samotného) jsem si sice zjišťoval a oba dva typy jsem samozřejmě z uživatelského hlediska vzájemně porovnával (a nakonec jsem si Xko ponechal a Rko jsem prodal), ale konverzi ať z R na X nebo z X na R jsem neprováděl, protože k ní v mém případě nebyl žádný důvod. Čili osobní zkušenost s konverzí jakýmkoliv směrem nemám, ale mají ji jiní zdejší kolegové jako např. r.ricci
******* píše: chtěl bych se tě zeptat jaký jsou další rozdíly mezy WR 250 R a WR 250 X vím akorát jen něco málo jako že jsou tam jinak veliký kotouče a zpřevodování ale co by mě víc zajímalo jestli jsou stejný i tlumiče.
Pokud je mi známo (a jestli jsem nic neopomenul), tak rozdíly jsou:
- ve velikosti kol (21 a 18 palců u Rka, 17 a 17 palců u Xka)
- ve velikosti (průměru) předního brzdového kotouče a uchycení brzdiče (u Rka je menší kotouč se slabším brzdným učinkem, u Xka je větší kotouč se silnějším brzdným účinkem)
- v nepatrně odlišných sekundárních převodových poměrech (jiné počty zubů rozet)
- v délce bočního stojanu
Co se ale pružin a tlumičů týče, řekl bych (jsem si na 99.9% jistý), že jsou stejné u obou modelů.
******* píše: A ještě by mě zajímalo jestli by podle tebe šlo dát na WR 250 X endurový kola a jezdit s ním v lese stejně jako s WR 250R
Šlo by to (samozřejmě s uvážením vlivu těch odchylek v přední brzdě), a nejenom podle mne - toto je už dávno vyzkoušeno a mnoho lidi tak jezdí (pár u nás a spousta dalších v zahraničí).
P.S.
Další alternativní, jednoduchou a levnou možností do středně náročného terénu a obecně na cesty mimo civilizaci je obutí terénních gum na stávající ráfky modelu X - ale i k tomuto tématu nalezneš zde v této naší diskuzi informace včetně obrázků takto vzniklých spolehlivých robustních "expedičních strojů" a odkazů na další reference:
Na rozjezd pro úplný začátek blíže viz třeba zde:
http://wr250rforum.f...9-wrx-adventure-bike
http://wr250rforum.f...8104-my-x-in-moab-ut
Naposledy editováno 06.10.2014 20:38:12
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
PM od *******, 06.10.2014 v 14:52:17
Děkuju moc za odpovědi vím že se tě ptá hodně lidí na různý věci ale některý údaje se jen tak nedaj sehnat nebo je vědí jen lidi co vlastní takovou motorku no a nakonec jestli to vše půjde jak má tak o víkendu se pojedu podívat na jednu Yamahu WR250x ještě jsem jí z blízka neměl příležitost vidět tak jsem zvědavej jak to jede
PM od *******, 13.10.2014 v 14:38:53
Ahoj tak už taky mám wrko a musím říct že to je fakt parádní motorka a překvapil mě ten vzhled jak dobře a pěkně to je udělaný jen teď musím pohledat pár informací protože bych tam chtěl dát drapáky protože jsem s tím jel lesní cestou co mám k chatě a bylo to docela divoký i když jsem jel pomalu a chtěl bych se tě ještě zeptat jestli jsou středy kol stejný u X jako u R že bych koupil normální enduro kola 21 a 18 jen bych přehodil kotouče je tohle vlastně možný ? A ještě jednou děkuju za předchozí odpovědi moc mi pomohly a to wrko je na silničních pneu opravdu povedený a prodávající mi řekl takovou zajímavost že yamaha doporučuje k wrku pneumatiky Bridgestone a já vždycky myslel že yamaha je spíš s michelinem
Naposledy editováno 14.10.2014 15:39:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 292, 293] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8772 | Dnes v 10:37 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |