Vysloužil
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Naposledy editováno 12.08.2014 10:06:26
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Naposledy editováno 12.08.2014 11:28:58
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Naposledy editováno 12.08.2014 12:27:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Chápu že 650 má Indián, protože na ní jezdí Man a Irsko, ale jinak mi to nedává smysl.
Naposledy editováno 13.08.2014 00:07:13
matrixbiker píše: Hele třeba se mýlím, ale kdysi jsem se hrabal v irských řádech a zákaz desma tam byl. Většinou tam ani ty 850 nemaj. Pak teda nechápu proč to u nás nejezdí víc lidí. Například ten monster je už v základu lehči a má víc koní. Podvozkově je to taky jiná liga a zadní kolo má 180.
Chápu že 650 má Indián, protože na ní jezdí Man a Irsko, ale jinak mi to nedává smysl.
ano přesně proto jsem se zeptal...navíc se dá monster koupit jako nový nebo zánovní narozdíl od sv... navíc nové er6 jsou nějaké divné, ztratily koně přibyla váha, ale asi se dá stále hezky očesat a vytunit aby to jelo...
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Evropa, samozřejmě kromě ostrovů, to jezdí jinak.
Jen pro vaší představu:
Německo: chlazení vzduchem, dvouventil, bez omezení objemu
Holandsko a Belgie
- kategorie Supertwin: dvouventily do 1200ccm, čtyřventily (ne-desmodromické) do 800 ccm
- kategorie Supertwin light: dvouventil do 800 ccm, čtyřventily do 690 ccm
Itálie
- dvouventily bez omezení objemu, min. váha 140 kg
- víceventily (ne-desmodromické) do 810 ccm, min. váha 135 kg
- tříventily (desmo) do 1000ccm, min. váha 145 kg
... a pro pedanty, kteří budou argumentovat onou nesmyslnou větou z řádů, že se musí jednat o moto původně schválené do běžného silničního provozu, tak Pierobon homologaci má. Jen ta cena, 27k€, je na české poměry trochu mimo
Jo, a s tou M800S2R #48 jezdím já... kdyby měl někdo nějaké dotazy.