Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.
Máme první termín
Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018
Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz
Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .
Karel V. "Chippman"
Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Veverčák píše: by mne zajimalo co budete delat v prosinci
Lyžování, kdy není sníh - motorka, když je sníh - lyže. Na mě si počasí nepřijde.
Rád bych se časem zmohl na nějaké hezké FR dvoustopé vozidlo a pak by k lyžování mohli přibýt okruhy .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: Lyžování, kdy není sníh - motorka, když je sníh - lyže. Na mě si počasí nepřijde.
Rád bych se časem zmohl na nějaké hezké FR dvoustopé vozidlo a pak by k lyžování mohli přibýt okruhy .
no ja jen ze kdyz vam hrabe ted, co budete delat v zime
ale uz se tesim, az tam budete doprogramovavat vliv naklonu na prilnavost, stupen opotrebeni pneu, pouzite zprevodovani, ochotu motoru zrychlovat a jine "zanedbatelne" skutecnosti ...
aneb matematicky "idealni" stopa nemusi byt vzdy idealni a u kazde motorky se muze lisit, jina stopa bude pro male dvacy a jina pro litrove superbiky ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Krejza píše: Nick Ienatsch a jeho teorie 100 bodů přilnavosti, to mi přijde jako rozumné jednoduché vysvětlení, jak na trailbraking. A nejen na něj.
Super priklad. A tohle dokonce neni nikterak slozite - stredoskolska fyzika. Je skoda, ze v knizce rovnou nenapisou vzorecek. To povazuji motorkare za debily? Odvodis si z toho trail braking i jak spravne pridavat plyn, urcite jedna z nejuzitecnejsich veci, ktera by se mela ucit v autoskole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Veverčák píše: no ja jen ze kdyz vam hrabe ted, co budete delat v zime
ale uz se tesim, az tam budete doprogramovavat vliv naklonu na prilnavost, stupen opotrebeni pneu, pouzite zprevodovani, ochotu motoru zrychlovat a jine "zanedbatelne" skutecnosti ...
aneb matematicky "idealni" stopa nemusi byt vzdy idealni a u kazde motorky se muze lisit, jina stopa bude pro male dvacy a jina pro litrove superbiky ..
To je jen přidání další omezující podmínky, resp. u HC si to můžeš představit tak, že tam prostě přidáš další dimenzi, takže místo třeba 8D problému máš 9D, to ti moc neublíží. Pokud k tomu máš relevantní data, není problém to přidat do výpočtu.
Jinak, pokud jde o mě, tak mě jen zaujala jedna věc a pak jsem se tu zakecal v debatě o mých dvou koníčcích...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: To je jen přidání další omezující podmínky, resp. u HC si to můžeš představit tak, že tam prostě přidáš další dimenzi, takže místo třeba 8D problému máš 9D, to ti moc neublíží. Pokud k tomu máš relevantní data, není problém to přidat do výpočtu .
Jinak, pokud jde o mě, tak mě jen zaujala jedna věc a pak jsem se tu zakecal v debatě o mých dvou koníčcích...
no prave .
to je totiz to, co ty spickove jezdce odlisuje od nas mrdalu, oni jsou tak dobri, ze tyhle veci citi a dokazi aktualne rozeznat.
Naposledy editováno 29.09.2014 22:31:27
Franta. píše: Super priklad. A tohle dokonce neni nikterak slozite - stredoskolska fyzika. Je skoda, ze v knizce rovnou nenapisou vzorecek. To povazuji motorkare za debily? Odvodis si z toho trail braking i jak spravne pridavat plyn, urcite jedna z nejuzitecnejsich veci, ktera by se mela ucit v autoskole.
Zkus Scholar, obzvlášť pokud máš na některé časopisy předplatné/mají v práci předplatné, tak se dam dostaneš ke spustě zajímavých prací a vzorečky, výpočty, aproximace, grafy, nic z toho nechybí .
Veverčák píše: no prave .
to je totiz to, co ty spickove jezdce odlisuje od nas mrdalu, oni jsou tak dobri, ze tyhle veci citi a dokazi aktualne rozeznat.
To už jsem psal na minulé stránce, já jsem prostě antitalent a cit na to nemám, tak to musím dohánět teorií a logikou.
Naposledy editováno 29.09.2014 22:32:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer> Tak takhle jednoduse, ze bys mel nakou fci F(x), kde hledas vektor x, ktery ji minimalizuje, to bohuzel nejde. Kdyz totiz zvolis jednu komponentu toho vektoru, tak to omezi moznosti volby dalsi komponenty. Neni to minimalizace promenne, ale funkcionalu. Proto se pouziva http://en.wikipedia...iki/Bellman_equation Ale i pak tam mas neco cemu se rika kletba dimenzionality, tak by reseni mohlo vest pres http://www.mit.edu/~jnt/ndp.html (coz je pro me spanelska vesnice, ale pouziju to i na jinejch projektech v praci, tak proc se to nenaucit). Kdybys to chtel resit analyticky, tak asi pomoci http://en.wikipedia.org/wiki/Pontryagin's_minimum_principle - hodne stesti, z toho si ze skoly uz nepamatuju nic, jen ze vysledny diferencialni rovnice neslo vyresit :) Ale to uz jsme preskocili, nejdriv je nutne vytvorit ten model, ktery budeme vlastne optimalizovat :) No je to na dlouho, fakt to asi nema cenu resit tady, zima bude dlouha…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Franta. píše: Veverčák> Jak rika klasik, vsechny fyzikalni modely jsou spatne, ale nektere jsou uzitecne :) Nejvetsi vyzva bude asi nejak namodelovat odpruzeni a jaky to ma vliv na jizdu. Dalsi vec bude ten naklon, ktery se u simulatoru aut neresi. S tim rozdilem u dvacy a sbk mas naprostou pravdu - program by rozhodne mel najit jinou idealni stopu pro zadane parametry vykonu, kroutaku, hmotnosti, sirky gum apod. Idealni ve smyslu ze dany okruh lze s danymi parametry projet nejrychleji a neexistuje zadny jiny rychlejsi zpusob.
Mr.Dreamer> Tak takhle jednoduse, ze bys mel nakou fci F(x), kde hledas vektor x, ktery ji minimalizuje, to bohuzel nejde. Kdyz totiz zvolis jednu komponentu toho vektoru, tak to omezi moznosti volby dalsi komponenty. Neni to minimalizace promenne, ale funkcionalu. Proto se pouziva http://en.wikipedia...iki/Bellman_equation Ale i pak tam mas neco cemu se rika kletba dimenzionality, tak by reseni mohlo vest pres http://www.mit.edu/~jnt/ndp.html (coz je pro me spanelska vesnice, ale pouziju to i na jinejch projektech v praci, tak proc se to nenaucit). Kdybys to chtel resit analyticky, tak asi pomoci http://en.wikipedia.org/wiki/Pontryagin's_minimum_principle - hodne stesti, z toho si ze skoly uz nepamatuju nic, jen ze vysledny diferencialni rovnice neslo vyresit :) Ale to uz jsme preskocili, nejdriv je nutne vytvorit ten model, ktery budeme vlastne optimalizovat :) No je to na dlouho, fakt to asi nema cenu resit tady, zima bude dlouha…
Ok, to co píšeš má pár věcných nedostatků, ale asi chápu, co se snažíš říct, ale v tuto dobu už mozek odmítá vyprodukovat jakoukoli hlubší myšlenku, tak souhlasím s odložením na jindy.
Mr.Dreamer píše: Ok, to co píšeš má pár věcných nedostatků, ale asi chápu, co se snažíš říct, ale v tuto dobu už mozek odmítá vyprodukovat jakoukoli hlubší myšlenku, tak souhlasím s odložením na jindy.
Tak byl to jen nacrt jak by to asi slo udelat, ale ty vecne nedostatky muzes napsat. Ale do podrobnosti bych se zatim nepoustel, protoze to je fakt na dlouho.
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
Pondělí, 13.10. 2014 15:00-18:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: Tak, máme tu další termín:
Pondělí, 13.10. 2014 15:00-18:00
bude snezit
Veverčák píše: bude snezit
Ale prd, Ale Gore to říkal jasně, teplota stoupá, moře postupuje do vnitrozemí, takže já to plánuju jako krátkou dovolenou u moře. Stačí domluvit, aby nám tam navezli nějaký písek na pořádnou pláž, vysázet nějaké palmy a bude .
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
2 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Franta. píše: Podle http://www.yr.no/pl...to/hour_by_hour.html ma chcat taky :(
Nevím jestli jsem slepej, ale já tam vidím oblačno