pohrával jsem si s myšlenkou stavby stroje a lehce jsem již práce započal, ale jen tak lehce a spíše se zatím vše srovnávám dohromady a tvořím návrhy. Líbí se mi myšlenka pouze svodů, čistě roura, nic víc. Původně tak byly brutálně vykuchaný originály, takže to byla defakto taky jenom roura a zvuk se mi zamlouval. Jde mi o občasné popojetí kolem baráku, ne prosezení hodin za řídítkami na cestách, ale spíše takový můj showbike, když bude nálada se projet kolem. Takže řeči typu z toho se posereš nebo ti prasknou bubínky nejsou potřeba, jsem s tím smířenej. Jde mi čistě o co nejjednodušší vzhled a pořádnej brublák, co se mi líbí ;)
Mám možnosti a nápady, jen lehce naohýbat a napasovat trubku jako svod, zamlouvá se mi něco takového (VT600):
Nicméně můj dotaz je ohledně rozměrů - do jaké míry ovlivňuje zvuk a chod motoru délka a průměr svodů? Zde je lepší spíše co nejdelší to bude možné, a jaký průměr trubky? Co na to řekne motor při jízdě jen a pouze s těmito svody?
Svod si bezproblému vyrobím, španělksou vesnicí pro mě není výroba, ale právě alespoň nějaká funkčnost, aby neškodil motoru, apod.
Díky!
:)
Naposledy editováno 29.09.2014 15:09:48
Jde fakt o to, že tento styl se mi velice zamlouvá a z obrázku to již na stavbě někdo realizoval, takže to fungovat musí, dokonce jsou tam i svody různě dlouhý..
Nicméně nechci dopadnout jako pán v odkazu, kdy se s tim sere a pak mu to nejezdí..
Fakt bych se rád držel tohoto stylu i za cenu budoucího odladění na brzdě... bude-li to možné...
Nerad bych aby se diskuze zvrhla do výsměchů a ironie, jako se to lehce stalo ve zmiňovaném odkazu, čí jak je občas na M.cu tradicí.. Pokud něco nevím a nemám s tím zkušenosti, raději se zeptám, poučím a pokusím se to realizovat. Hledám způsoby, jak toho docílit, ne důvody proč to tak nedělat...
Naposledy editováno 29.09.2014 16:27:46