prosim o radu,Vas nazor. Po letech na vsem moznym i nemoznym jsem po tricitce zjistil, ze nejlepsi masina je starsi kapota V2. jezdil jsem V4 - zx10r 09,zx12r,xx11 atd,i V2 - tlr,Falco,996,rc8 - nesedla mi, atd. Ted premyslim co dal a vim ze chci jednu z tech v nadpisu. Popravde nejvic jsem leta zamilovanej do SP2. na ktere bude nejvetsi sranda? praxi na V2 mam, tlr jsem mel a proto neni ve vyberu. diky za rady. ps: zasvecenci do cervene nepiste mi ze 999 ma nejvetsi charizma a je nejlepsi, se suchou spojkou protoze Ducati..tohle ne diky :p
Problém bude asi koupit nějaký "zachovalý" kousek ...
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
Nebydlet u Prahy , ale u lepšího povrchu a dopravy zůstala pořád u mě!!!!
(i tak jsem měl Tuono 5 let a nemůžu říct ani jedno mínus !!!)
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
assassin píše: Me by lakala sp2 ... Nejlepsi svezeni bude ale na 999 - kdyz to bude aspon S :)
Cau, jak Tobe porad slouzi TeLe : ) pamatuju si,jak jsi mi radil kdyz jsem Te otravoval s tlr. Mel jsem tam ladaky od Medveda
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
VTR SP2 je krásná klasika,ale bude už slabší,roky výroby bude znát,ale jízdně ho neznám.
2 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
..pořád,čekám SP3,TL1200R,Firestorm 1200F,atpod..
RadimV929 píše: SP2,je klasika,klasik..asi nejsportovnější Honda..dle mnohých i mě..škoda,jen že Japonci,už "moc" sportů ve dvouválu,nedělají..
..pořád,čekám SP3,TL1200R,Firestorm 1200F,atpod..
jo taky mě mrzí že tyto krásné stroje zapadli v zapomnění a nemají své nástupce
Ohledně jízdy budou nejlepší a nejmíň pohodlný devítky- budou asi i oproti Aprilce servisně nejvíc náročný(v plný palbě na motoru až 145-150HP). SP2 bude "těžká", motor bude taky kladivo -jen díly atd budou trochu problém asi (je to dost atyp, ne?) RSVčko je supr - ve faktorce by to bylo hezký a je tam taky pěkněj potenciál kam jít dál.
VTR SP2 - největší exot
999 (S) - nejlepší "soudobá" technika - trvdý prkno
RSV (factory) - nevíc muziky za rozumný peníze
Naposledy editováno 07.10.2014 06:44:39
RadimV929 píše: SP2,je klasika,klasik..asi nejsportovnější Honda..dle mnohých i mě..škoda,jen že Japonci,už "moc" sportů ve dvouválu,nedělají..
..pořád,čekám SP3,TL1200R,Firestorm 1200F,atpod..
Jezis hnedle bych do toho sel , ikdyz oni by to asi znicily jako sv1000s, atd
sp2 , 999 je uzasna ale stejne SP2 taky se po ni poohlizim jenze v cr jsou jen hrobky , tak nejspis bude RSV 04- jsem ti pomohl vid
Naposledy editováno 07.10.2014 07:13:54
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
999s/r bude na okruh nejvic, ale neni to motorka do provozu. Jasne, pokud mas nejaky hory s peknym asfaltem kousek od baraku, tak proc ne, ale na nejaky delsi cesty zapomen. Z techto tri je to nejradikalnejsi sportovni motorka se vsim vsudy. Hlavne tezko se shani kvalitni kousek a eRko je opet strasne predrazene naradi.
RSV bude lepsi jak Hujda a oproti Ducati je prakticky nesmrtelna a ten fun factor tam je.
Presne o teto kategorii taky uvazuju. Jednak jsem zjistil, ze jsem na V2 mnohem agresivnejsi na vyjezdech a hlavne je fajn tu motorku porad drtit a ne jen obcas drzet plnej (v provozu), jak u motorek s vykonem 190+PS.
V2 ma mnohem citelnejsi "prokluz" zadniho kola. Tam to clovek mydli a zadek jde krasne plynule do boku. U motoru R4 pri proklouznuti hned vyleti otacky do mrte a tezko se to koriguje. Dal je vyhoda, ze V2 na plynu tolik netaha/nevynasi ven ze zatacky (GSXR je na tohle expert), ale pekne poslusne drzi stopu.
Ac tu hodne lidi V2 demonizovalo na krute zlou motorku, tak musim rict, ze pri razantnim zachazeni je mnohem hodnejsi, jak R4.
Letos jsem se poprve (2x)svezl na dromu na V2 (RSV Factory) a fakt to byla dobra zabava. Ano, na rovinkach jsem brecel, kdyz mi vsichni R4 ulitavali, ale na brzdach a hlavne na vyjezdech to bylo supr. Konecne jsem mel pocit, ze jsem z motorky vyzdimal cas, ktery by se jen tezko prekonaval.
Naposledy editováno 07.10.2014 10:22:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
Bothrops píše: Cau, jak Tobe porad slouzi TeLe : ) pamatuju si,jak jsi mi radil kdyz jsem Te otravoval s tlr. Mel jsem tam ladaky od Medveda
Hele porad jezdi, ale je to kovarova kobyla, bez udrzby a v zalostnem stavu ... Snad uz si na nej udelam cas...
Tvoje tlr si tak nejak matne pamatuju, ale uz v tom ma dost chaos, ono za ty roky snad neni u nas tele ve kterym bych se ja nebo majitel podle mych "rad" nevrtal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
To jak si nastavis motorku, uz je na tobe. Ducatí posez nejvic "narocnejsi", proste cistej sportak, ale to samy si nastavis na RSV nebo SP.
assassin> jo RSV (03) jede pouze v pasmu 6,5-9,5tis. ot. a pod 4tis., je to strasnej vibrator.
Proc koupit V2 je jasny, chci se bavit jen v zatackach, rovinky jsou mi ukradeny.
Pokud to tak nekdo nema, tak at na tuto techniku rovnou zapomene, protoze tyhle motorky fakt nejedou.
Ale já jen že jsem kdysi četl nějakej srovnávák, a tam SP1 s full akrapem naměřili do 210 kg s náplněma (nepamatuju se přesně). RSV tam byla taky a měla o 10 kg víc. A důvod kecat neměli, byl to test starejch twinů.
SP je malá motorka, a jsou tam menší páky na ovládání než třeba na aprilce. Když jsem viděl jak blízko jsou řídítka od vidlic, nějak jsem si nedovedl představit jak se to dá na silnici řídit Že se s tím dá něco udělat nezpochybňuju, ale tak jak to je se to bude podílet na těžkym pocitu z řízení.
Nad rsv taky jeste uvazuju, dukarna to nebude uz urcite.
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
Ale vdyt se na to podivej, vedle RSV 04 factory to vypada, jak vzdalene chudej pribuznej.
Ta motorka nema nic, öhlins, radialky (natoz bremba), kovany kola atd...
Urcite to neni spatna motorka, ale pri suche hmotnosti 194Kg (resp. plne 217Kg) a vykonu 99KW/99Nm, bez tech vyse uvedenych racing hracicek pro me urcite nema cenu 6000€ a to ani nahodou.
Ovsem trh ji ma rad a tak si tu cenu porad drzi a jiste dal drzet bude.
Prihodim jeden (hloupej) forek, ale nezlobte se na me.
Vite proc vynalezli japonci motorku?
Aby meli na cem jezdit do prace.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Vtr sp2 lehke prehrivani Honda VTR 1000 SP2 | Ghost-CBR1000rr | 21 | 18.12.2021 v 19:20 babynek |
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 | Krajinkář | 30 | 29.3.2021 v 23:06 Sobi |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |