1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Bocni kapoty jsem mel oblekle stare, uz lepene, to bylo v poho. Ale zlomilo se leve riditko, radicka, stupacky, ohla se zadni brzda, padak, vyfuk...
Ale hlavne se hnul cely podsedlak. Takze jsem tam dam jiny, z me starsi motorky. Dostalo to ranu na strane regulatoru (ale nebylo na nem nic videt). A zdalo se ze to dobiji a pak mi kiksla elektrika asi 2km od baraku. Regulator normalne dobijel, dokud jsi nedal blinkry, pak to spadlo na baterku
Naposledy editováno 18.10.2014 16:43:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Stev píše: Veverčák> myslel, pokud to byl první tak velkej náklon. Taky mi to na okruhu párkrát klouzlo než jsem je ojezdil. Proč?
ohrata guma ti neklouzne ani nova. Ojizdet netreba, myslis, ze kdyz se s gumou naklonis ve ctvrte zatacce vic nez v tech predchozich trech, tak ti to bude taky klouzat, protoze ojizdis tu dosud neojetou vrstvu?
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop Sportmax SportSmart II
Ojezdene to bylo dost...
Naposledy editováno 18.10.2014 17:07:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Veverčák píše: ohrata guma ti neklouzne ani nova. Ojizdet netreba, myslis, ze kdyz se s gumou naklonis ve ctvrte zatacce vic nez v tech predchozich trech, tak ti to bude taky klouzat, protoze ojizdis tu dosud neojetou vrstvu?
myslím že jo, protože mi to takhle klouzalo, ale nevylučuju že to mohlo být něčím jiným.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
SVSkritek píše: Ono to je asi jedno s druhym profil 190/50 vzadu, 3 kolo bez nahrivaku, vypadlej hlasic naklonu a blbej jezdec
Ojezdene to bylo dost...
ono takhle v naklonu tu predni gumu pretizis jako nic, staci mala chyba .. a ona te pak pusti
ale poslusne hlasim, ze jsem to za tebe vyjezdil do posledniho halere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Stev píše: myslím že jo, protože mi to takhle klouzalo, ale nevylučuju že to mohlo být něčím jiným.
priklanim se k tomu necemu jinemu
fakt neni potreba ojet kazde misto na gume nejdrive pomalu a opatrne .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Ani mi není jasný proč mi to nemělo klouznout když je guma zahřátá, na okruhu je mnohem menší rezerva v přilnavosti než na silnici. Ale to je fuk, polemizuju celkem o ničem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Za nejakejch 7-8km se to asi stejne neprohreje, nebo jo ?
Naposledy editováno 18.10.2014 17:37:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Stev píše: Veverčák> já chápu ze nikdy nejsem celou plochou na tý klouzavý vrstvě, ale zase na okruhu mi to klouzlo ve druhym kole na předek, když už gumy byly zahřátý a šel jsem do prvního většího náklonu, tak už jsem radši jel opatrnějc.
Ani mi není jasný proč mi to nemělo klouznout když je guma zahřátá, na okruhu je mnohem menší rezerva v přilnavosti než na silnici. Ale to je fuk, polemizuju celkem o ničem
az sundas nahrivaky z nove gumy, sahni si na ni .. a pak mi rekni, proc by MELA klouznout
SVSkritek píše: Stev> No ve druhym kole zahraty predek. Ja uz tomu zahrivani bez nahrivaku moc neverim. Ty nahrivaky se zapinaj, kolik, alspon pul hodiny predtim ? Aby se ohral i vzduch, rafek a cela plocha a hmota gumy. Preci jen, to je to pres 10kg materialu...
Za nejakejch 7-8km se to asi stejne neprohreje, nebo jo ?
to strasne zalezi na gume, teplote a taky na tom, jak pri tom "zahrivani" jedes .. pokud pojedes jako snek, tak ti to potrva mnohem dele nez kdyz se do toho trochu opres ..
ja bych po svou kolech gumam nemel problem verit . Ostatne taky jsem jezdival na okruh po ose na silnicni motorce a nahrivaky jsem nemel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Veverčák píše: az sundas nahrivaky z nove gumy, sahni si na ni .. a pak mi rekni, proc by MELA klouznout
furt tomu nerozumím Pokud nezpochybňuješ že klouzavá vrstva na silničních gumách je, pak nevím proč by měla zmizet jenom zahřátím. Ona nevypadá že by měla klouzat ani za studena.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
SVSkritek píše: Stev> No ve druhym kole zahraty predek. Ja uz tomu zahrivani bez nahrivaku moc neverim. Ty nahrivaky se zapinaj, kolik, alspon pul hodiny predtim ? Aby se ohral i vzduch, rafek a cela plocha a hmota gumy. Preci jen, to je to pres 10kg materialu...
Za nejakejch 7-8km se to asi stejne neprohreje, nebo jo ?
gumy jsou dost zahřátý po půl kole a od cílovky můžeš jet naplno, na silniční gumy jsou nahříváky zbytečný - teda podle mýho názoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Stev píše: furt tomu nerozumím Pokud nezpochybňuješ že klouzavá vrstva na silničních gumách je, pak nevím proč by měla zmizet jenom zahřátím. Ona nevypadá že by měla klouzat ani za studena.
tak ja bych nerad placal a nejsem gumar, ale jestli chces, kup mi nove gumy a ja to v treti zatacce poslu na koleno a uvidime
Naposledy editováno 18.10.2014 18:32:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Veverčák píše: tak ja bych nerad placal a nejsem gumar, ale jestli chces, kup mi nove gumy a ja to v treti zatacce poslu na koleno a uvidime
nepřipadá v úvahu, přece tě nenechám zbytečně spadnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
Stev píše: nepřipadá v úvahu, přece tě nenechám zbytečně spadnout
si vezmu nahrivaky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop Sportmax SportSmart II
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Sportmax SportSmart II
selkie píše: Ozzy_> já se snažil vypouštět rovinky, ale stejně se ten střed sjel nejvíc...na naháči se mi tohle nestávalo, resp. když už měla náběh na hranu, tak hurá do Sosny nebo ke Klokanovi..jenže ty kapoty mi nějak neseděj, prostě...
vsak uz je taky nemas, ne?
Naposledy editováno 26.03.2015 10:46:55