MichalR66 píše: Nebo toto:
http://www.tipmoto.c...cati/263176-848.html
Až na to, že prodejce neovládá pravopis je to krásná motorka pro holku :).
http://www.tipmoto.c...33-f4-1000-312r.html
Ale láska byla silnější a vyhrála to RSV4 :).
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
PokyXX píše: Občas si její šestku půjčím a tych otáčkach to vidim trošku jinak než ty 9-13 500 jasne da se jet pri 4000 ale zatáhneš za to a můžeš zacat luštit sudoku u toho...
Vsak doprdele je to supersport. Neni delanej na zatah od trech tisic otacek (i kdyz daytona silne tahne uz od peti). Nesmi se nechat spadnout pod 9, v pripade R6ky dokonce pod 10. Ale ta zas frci az do sestnacti.
Ale oni moderni litry nejsou o moc jiny .... koukni na jejich prubehy. Jasne, obsah udela hodne. Ale jsou to porad supersporty. U nich sice muzes spadnout na 7 ... ale pokud si myslis ze se soucasnou kawou nebo bawem jen na sestku otocis plynem ve 2 tisich otackach a nepujdes si udelat kafe, tak se silne pletes. To se neda srovnat s tvym ZZR1400, nebo vevercakovym VFR1200 stavenym na silnej zatah od volnobehu a majici obsah jako felda +
Coz je ale na Enie moc tezky ... a to je furt.
Proste SS NENI delanej na pohodovou jizdu, a proto NETAHA od 2 tisic. Kdo chce motorku co taha od volnobehu, muze jezdit na chopperu nebo na velkoobemovejch cestacich / nahacich. Takovej bandit 12ka v polokapote treba, klidne i pofrci dost pres 200.
btw pokud chce nekdo vymenit aby to tahalo na ukor maximalky, staci o zub min dopredu.
Máš naprostou pravdu a uznala to tady většina, včetně přítele :). Prostě jako bys neznal ženský, něco si usmyslí a racionální argumentace je zbytečná. A když jí nepřesvědčí ani doma, tak nás tady poslouchat nebude už tuplem.
Takže po nás se chce, abychom dali tip na co nejhezčí motorku, na který budem tu holku rádi potkávat :D.
Nic víc v tom nehledej.
E:Dat menší kolečko nad tym sem taky přemýšlel...
Naposledy editováno 22.10.2014 16:00:57
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Protírám si zrak,
jak je to levný:
http://www.tipmoto.c...69947-gsx-r-750.html
Pár oděrek to mít bude, ale to je pro ní dobře :).
MichalR66 píše: A co ta GSXR750?
Protírám si zrak,
jak je to levný:
http://www.tipmoto.c...69947-gsx-r-750.html
Pár oděrek to mít bude, ale to je pro ní dobře :).
Ok chlapi tak diky za pokec,kdyby nahodou ještě nekoho nejaka mašina napadla stačí hodit odkaz... nikam stým nespěcháme de zima a klidne jí na začátek sezóny pujcim i svou obludu...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Všechno pochopitelný požadavky, bohužel z toho nejlíp vychází supersportovní litr kterej jinak na takový ježdění není vůbec dělanej a jako bonus se na tom může nejsnáz zabít
Stev píše: Ozzy_> jenže ona chce něco s kapotou, aby to táhlo a mohla jezdit na pohodu ve větších rychlostech, nebylo to moc vysoký, a pod 200 kilo.
Všechno pochopitelný požadavky, bohužel z toho nejlíp vychází supersportovní litr kterej jinak na takový ježdění není vůbec dělanej a jako bonus se na tom může nejsnáz zabít
http://www.moto.it/m...-2007-13/index.html?
Ta motorka jede dobře ve středních otáčkách, je to kompromis, co se týče obsahu a oproti GSXR750 je to nádherná a jedinečná motorka.
Jinak je tahle diskuse vlastně hrozně podobná oblíbenému ženy a SUV. Taky ho chce každá druhá ženská, čím větší tím lépe a do terénu ani na polňačku nezajedou a vysvětlují to tím, že jim jde o bezpečnost. Což je taky úplně naopak, protože kvůli jízdním vlastnostem je SUV daleko nebezpečnější než třeba sedan od Opela :D. A potkává člověk každý den desítky takových. Prostě když si něco usmyslí, jdou argumenty stranou :).
A tahle je fakt nádherná:
http://www.moto.it/m...dex.html?msg=5696659
Naposledy editováno 22.10.2014 16:32:16
Jsem na tom podobně jako Ty.U mě ještě přichází v úvahu tato http://www.globalsu...r1000a/l5/index.html .Rozhodnu se za půl roku,bude to jedna z nich.Každá má něco do sebe,plusy i mínusy a bude to tak trochu Sofina volba.Každopádně u tý prvně zmiňovaný by došlo na drobné změny.Řidítka,zrcátka.K diskuzi je taky sedlo spolujezdce,ale to Ty asi neřešíš.Taky mi u ní chybí alespoň dvě úrovně palivových map.
Ostatní nekomentuju, já jsem loser na pitomým 81kW Fkovým cebru, který jsem si koupila až jako třetí motorku po 3 letech na malorážkách, na kterým navíc ani jezdit neumím, slidery mi musel zbrousit muž na Pannonce, já si jen drbla stupačkou a rozbila si hubu v kačírku i s časem o půl minuty jinde, než většina lidí, co znám, že...
A ty řeči o naháčích a svíčkových a doktorkách a sestřičkách už nekomentuju vůbec
Enie, hodně štěstí a fakt opatrně, máš odvahu Já bych na mužovo VFR nesedla za řídítka ani zaprd (i když on by mi ji stejně nepůjčil, že )
Btw. sesedat na jednu nohu se nauč, je to nutnost. Já mám 159cm nebo tak nějak, věkem se smrskávám a mít 170cm, tak si pískám Kéž bych dosáhla oběma nohama na špičky, to by bylo bájo Kdyžtak mám kontakt na šikovnýho čalouníka ze Zbraslavi, co přešívá sedla, dělal mi na mojí motorce a docela mi to pomohlo k lepší stabilitě. Do podvozku bych nezasahovala, ta motorka se pak chová hrozně
..ať si to vyzkouší, párkrát jí to třeba spadne, když bude mít štěstí tak jen na fleku a zřejmě to finančně nijak neřeší,tak to pak zase prodá a bude tu nový dotaz
Stev píše: Ozzy_> jenže ona chce něco s kapotou, aby to táhlo a mohla jezdit na pohodu ve větších rychlostech, nebylo to moc vysoký, a pod 200 kilo.
Všechno pochopitelný požadavky, bohužel z toho nejlíp vychází supersportovní litr kterej jinak na takový ježdění není vůbec dělanej a jako bonus se na tom může nejsnáz zabít
jooooo
Daytona here a nebo Here.
Naposledy editováno 22.10.2014 17:34:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Stev píše: Ozzy_> jenže ona chce něco s kapotou, aby to táhlo a mohla jezdit na pohodu ve větších rychlostech, nebylo to moc vysoký, a pod 200 kilo.
Všechno pochopitelný požadavky, bohužel z toho nejlíp vychází supersportovní litr kterej jinak na takový ježdění není vůbec dělanej a jako bonus se na tom může nejsnáz zabít
Souhlas. Osobne mi to sedi na gsxr1000 k1-k6. Jo a ta posledni veta celkem sedi, ja sem ji po pul sezone vratil abych se nezabil :) coz teda tim nechci naznacit ze by holka nemela hyperlitra ovladnout, urcite jich spousta jezdi lip nez ja - naopak, skoro mi na nich prijde nejnebezpecnejsi jak snadno a rychle clovek ziska pocit ze je ovlada
assassin píše: Souhlas. Osobne mi to sedi na gsxr1000 k1-k6. Jo a ta posledni veta celkem sedi, ja sem ji po pul sezone vratil abych se nezabil :) coz teda tim nechci naznacit ze by holka nemela hyperlitra ovladnout, urcite jich spousta jezdi lip nez ja - naopak, skoro mi na nich prijde nejnebezpecnejsi jak snadno a rychle clovek ziska pocit ze je ovlada
Uplný souhlas,nejhorší je ten pocit že už umíš!!!(umí ta mašina)
Ovšem dnes v době velké ženské emancipace zvlada tyto stroje i něžné pohlaví a samozřejmě výborně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Edit: písmenko
Naposledy editováno 22.10.2014 18:29:39
shewcza píše: Máte pravdu kluci já když jsem si myslel, že už všechno zvládám a získával jsem pocit nesmrtelnosti a nepřekonatelnosti, najednou jsem se ocitl na traumačce ve fakultní nemocnici Olomouc
Edit: písmenko
No to se zakladatelky netýká!!
Ta má svou 600RR dokonale v ruce na hranicy využitelnosti
To já poznám z fotek v profilu
Naposledy editováno 22.10.2014 18:59:10
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
shewcza píše: Máte pravdu kluci já když jsem si myslel, že už všechno zvládám a získával jsem pocit nesmrtelnosti a nepřekonatelnosti, najednou jsem se ocitl na traumačce ve fakultní nemocnici Olomouc
Edit: písmenko
přesně tak to je...
já začínal na hrozně krutohustým stroji XS750 se 65HP ...pro mě to bylo něco hróóóózně nebezpečnýho a strááášně silnýho. Dneska ti každej řekne, že mu po roce supersport se 120HP už nestačí ...a můj táta mi jako 17letýmu říkal : "přemýšlej mozkem, koukej očima a rukojeť ovládej hlavou a né pérem ...a až si začneš myslet, že už to máš v paži a umíš to, pamatuj že to je přesně ten moment, kdy si kupuješ jízdenku do pekla"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1233, 1234] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37020 | Dnes v 17:36 radi5 |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 1 | 13.10.2024 v 12:19 _Michal |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |