Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
babynek píše: Milek stejne presedas na V4 tak co tu furt tunis? :)
Jde o to, ze kdyz milujes rsv, tak nemuzes prestat. To proste nejde
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Btw, nevykaslal sem se na tebe, baterka je nekde na ceste :)
assassin píše: Rak: cece pouziva se to bezne a ani nic jineho bezneho/funkcniho neznam - i servisni manualy to pouzivaji jako "spesl naradi"
Btw, nevykaslal sem se na tebe, baterka je nekde na ceste :)
Jsem rád že jsem stále na pořadníku Pak mi dej vědět
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
na PD jsou za 3.200kč, to za 2 kousky gumy dávat fakt nechcu... nebo nemám to řešit dokud to nesaje falešný vzduch? obě jsou z venku dost popraskané...
č.9.
http://www.partsdepo...no+2002-2005/399433/
Naposledy editováno 22.10.2014 11:26:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: oioi01> zavolej do Aspiritu a uvidis kolik ti reknou. Vetsinou jsou levnejsi jak PD
jo a kde má aspirit ten slavný eshop?? to je ten yshop.cz??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Psal jsem zavolej do Aspiritu na strankach www.aspirit.cz si najdi cislo na nahradni dily a volej. Uvidis co ti reknou....
priklad, pred pul rokem stalo zadni svetlo u PD 7500 kc. V aspiritu stalo 2500.
PD dodaci lhuty silene nekdy i pres mesic. Aspirit vzdy do 14 dnu jsem to mel doma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: dakarista> no právě že hledal... všichni říkali že berou z aspiritu, tak sem myslel že mají eshop... tak jsem zase chytřejší, dík...
se bez eshopu dneska ani neuprdnes? Zavolas, pokecas a hned vis kolik to stoji a jaka je dostupnost.... ... Objednavam u nich normalne a zadnej stres. Zkus kontakty, maji tam cislo do skladau dilu ...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: sháním nepoužitelný rám na RSV 04-08, klidně prasklý, zlomený, bez VIN, bez TP... nemáte někdo náhodou?
O víkendu má být pěkně, tak třeba se něco urodí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 29.10.2014 19:08:51
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |