nejlépe s fotem
2) kryty kolen svodů - nechal jsem dělat na zakázku z nerezu. XJR je břichoplaz, abych všude neškrábal svody namontoval jsem toto. Výroba mě stála pár kaček....osvědčily se
3) vyhřívané rukojeti - klasika, k nezaplacení při chladu a v dlouhém dešti
4) držák navigace - chtěl jsem jej mít ve výši očí...úchyt na řídítka svařenec, stojan - staré zrcátko a pouzdro kupované...
1 reakcí na tento příspěvek moto vylepšováky na cesty
Ještě jsem si vylaminoval držák pro mobil, který používám jako navigaci, ale to je nepublikovatelné. Dělal jsem to provizorně na rychlo pár hodin před odjezdem a podle toho to vypadá. Nicméně funkci plní.
Naposledy editováno 30.10.2014 08:12:29
2 reakcí na tento příspěvek moto vylepšováky na cesty
Naposledy editováno 30.10.2014 08:02:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto vylepšováky na cesty
2 reakcí na tento příspěvek moto vylepšováky na cesty
Piwell píše: Držák na navigaci jsem si vždy, pokud to šlo, dával za plexi nad budíky - na řídítkách je to hrozný - není to v zorným poli a je nebezpečný na to koukat za jízdy. Jenom jednou jsem jí měl na dovolený na řídítkach a 3/4 cesty jsem ani nevěděl, že navigaci mam
Navi mám na řídítkách a fakt to není žádná sláva. Už přemýšlím nad nějakým lešením, ale u toho naháče to není moc k čemu chytnout a kdybych to přidělal na štítek, který stejně vozím jen na několikadenní tisícové vzdálenosti, tak to neunese. Nicméně každý problém má řešení.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto vylepšováky na cesty
Mě tedy stačí na navigaci kouknout tak jednou za 20 km.
1 reakcí na tento příspěvek moto vylepšováky na cesty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto vylepšováky na cesty
PEPAFJR píše:
Mě tedy stačí na navigaci kouknout tak jednou za 20 km.
Pokud ji používáš jen pro odbočení, stačí mrknout opravdu jednou za čas, ale zvykl jsem si číst z ní zatáčky do kterých nevidím. Vím jak je utáhlá a podle toho do ní najedu přiměřenou rychlostí. V ČR to zase až tak potřeba není, ale na Balkánu ve skalnatých úsecích se cesta skládá v podstatě jen ze zatáček do kterých nevidíš, tak mi to hodně pomáhá. Nestane se tak, že vletím do vracečky 80km/hod. Jasně, něco se dá vyčíst z krajiny, ale né vše. Za roh prostě nevidíš.
fidlimydli píše: Pokud ji používáš jen pro odbočení, stačí mrknout opravdu jednou za čas, ale zvykl jsem si číst z ní zatáčky do kterých nevidím. Vím jak je utáhlá a podle toho do ní najedu přiměřenou rychlostí. V ČR to zase až tak potřeba není, ale na Balkánu ve skalnatých úsecích se cesta skládá v podstatě jen ze zatáček do kterých nevidíš, tak mi to hodně pomáhá. Nestane se tak, že vletím do vracečky 80km/hod. Jasně, něco se dá vyčíst z krajiny, ale né vše. Za roh prostě nevidíš.
Kam nevidim, tam neletim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto vylepšováky na cesty
stráťa píše: fidlimydli> Navigace ti neřekne jestli v té zatáčce leží vysypanej štěrk, padlej strom nebo třeba spící kráva...
Nejsem žádný střelec, který letí do zatáček pod plným,jezdím téměř předpisově. Jen jsem chtěl říct, že pomůže, když víš, jaká má zatáčka tvar a podle toho si můžeš najet. Ovšem ne jet slepě podle toho, ale číst krajinu a rozumně to vyhodnotit. Když kroutíš 250km jen zatáčky, je to fajn pomoc.
Kdyby jsi měl počítat v každé zatáčce s padlým stromem, štěrkem, nebo krávou, pojedeš v zatáčkách 50km celý den. V takovýchto nestandardních případech bude při běžné jízdě dlouhých 99% z nás.
Araya píše: Já uvažuju o tomhle http://www.thetooltube.com/ToolTube.html a dokonce to může být i uzamykatelné
to vypadá zajímavě