protože nemám moc co na práci a roupama nevím co by, tak jsem si řekl že bych si třeba výhledově mohl pořídit nějaké vozítko. Rád bych se vešel do spotřeby cca 12-13l benzínu ve městě s klidnou nohou, asi by bylo fajn aby to bylo coupe a mělo to nějakou slušnou výbavu at se v tom jezdí příjemně v neposlední řadě pak aby to nějak slušně jelo, optimální by pak byli nějaké rozumné náklady na servis. Nechci to na ježdění na okruhu, ale když občas potřebuje člověk někam zajet.
Cenový strop bych viděl na cca 130 bez LPG a 150 včetně LPG, nájezd mám malý LPG se mě zaplatí nejdřív za rok/dva, ale to prosím neřešte. Možná tam plyn dám možná ne, ale chci na to mít rezervu.
Zatím jsem koukal, třeba na toto
MB CLK 240
MB CLK 200
BMW E46 330i
Naposledy editováno 30.10.2014 11:26:47
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
http://www.motorkari...ft=154465&fid=34
Je to boj, se tím prokousat, ale je tam úúúplně všechno k tématu...
SLEEPER píše: Hele a ted realne. Ma nekdo zkusenosti s tou RX8 vs. zivotnost vs. naklady/servis?
Tohle auto bude dobra hracka...
tady neco
Je to poměrně nákladné auto na údržbu v porovnání s běžnými vozidly.
Cca každých 30.000 km je potřeba pořádne otestovat komplet systém a případně měnit nebo měnit preventivně - 4x Ignition coils + svíčky 7.000,-+ Kč.
Samozřejmostí jsou pravidelné výměny oleje (doporučuji každý rok) tak za 3000,- Kc muzes ale daleko mene kdyz si udelas sam (Olej Mazda Ultra 5L za cca 1200+) a průběžné doplňování 1L za 250,- na každých cca 2000-3000+ km podle stylu jízdy (Drive DEXELIA ULTRA, dnes jen MAZDA ULTRA). Oleju je mnoho nazoru, dle meho je dulezitejsi cetnost vymen a dolevani nez druh. Zaroven je dobre tankovat kvalitni paliva co mohou pomoci s karbonovymi usazeninami.
Velmi náchylný je dle mych zkusenosti cely emisní systém RX8 - poměrně poruchové jsou O2 sensory - jsou 2 - jeden těsně za motorem (exhaust manifold sensor) ten je opravdu drahy - 7000+ a druhy je napojen do katalyzatoru - 3000+.
Dalsi problem je, ze pri poruse jakehokoliv systemu - napr. spatne prace ignition coils je možné, že dojde k poškození katalyzatoru. Novy od Mazdy stoji 45.000 Jdou samozrejme nalezt jina reseni a daleko kvalitnejsi i vykonove, ale opet cena minimalne 12.000+ jen to fikne...
Neco lze dovezt z USA za lepsi penize i vcetne poslani a cla, treba Ignition coils za 4x40USD misto cca 450USD u nas (uvadim ty ceny v textu jak pisu jiz relativne dobré co znam a jsou za ne veci ihned k dodani). Poradim kdo by chtel .
ALE NECO NELZE DOVEZT - na mou slabsi verzi 192 koni musim koupit v Anglii a ty ceny jsou i o polovinu vyssi nez v USA. I tak to jeste jde.
FiZzeR píše: Hele, stačí koupit takovou, co bude mít ještě komprese. Za kilo koupíš, za padempřetěsníš a máš dobrejch 50kkm klid. Což by u mojí víkendovky mohlo bejt tak deset let, a za deset let už tady budem lítat a cokoli s EURO míň jak 2753 bude ilegální a 35x zdaněný
A za tech deset let to pak neprodas..kdyz na druhou stranu koupis neco sikovnyho, tak si to cenu treba minimalne udrzi..spatne to nepojede, ale s ohledem na penize bych do toho nesel..
Firecracker píše: jinak pokud bych se toho nemusel bát, tak třeba tenhle Focus vypadá dobře
to je hodne podezrely, na te cene zacinaji auta z pocatku produkce, ne po FL!
A jako byvaly majitel FF ST bych to auto fakt nredpoprucil
Naposledy editováno 30.10.2014 13:04:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Firecracker píše: CLK začínají někde od 60 tisíc, E46 330 tak od těch 100-120, proč je předfaceliftová s 3 litrem špatná volba?
Krom toho že je to hnusný tak předface kastle špatně, vytrhává se zadní náprava; motor špatně, válce jsou jen tenký šlupičky, stačí rok u kokota majitele a máš místo válců šišoidy, začne to žrát olej kterej to teda žere i přes vodítka ventilů a to vede k zapejkání kroužků a další spotřebě oleje atd. Zbytek jako vanos, dvouhmota, disa, separátor a podobný kurvítka jsou snadno řešitelný... Gumový věci dělali z nějakýho shitoidního materiálu, co se promění v plast a praská, stejně jako bakelitovej ventildekl (ano, ten co jsou pod ním vačice a kurva horkej olej)... elektrika taky průser, milión snímačů, čidel, snímačů čidel a čidel snímačů a prostě zlatá e36
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Firecracker píše: tu RX8 určitě ne, rád bych tok rok, dva měl a pak to s minimální ztrátou zase prodal.
Tak to nevim jak se to slučuje s tim LPG, co se má za dva roky zaplatit (což je s udávaným nájezdem taky dost nereálný ).
To bych ti doporučil nějakýho "nezajímavýho" youngtimera, co je ještě mimo centrum pozornosti. 205 GTI, MR2, nějakou tu hondu co to je, CRX? To se dá koupit relativně za levno, takže to téměř netratí na ceně.
Naposledy editováno 30.10.2014 13:13:27
Firecracker píše: Souhlasím s tím, že jsou to ty základní ceny, takže bych čekal že když za CLK nedám 60, ale 120 že by to nemusel být takový pekáč s tou E46 330 to bude asi horší, nicméně buď bych to nechal dovézt z reichu a nebo bych to před koupí nechal prohlídnout v nějakém autorizovaném servise, hádám, že mě budou schopni říct, zda je to pekáč nebo ne.
Jojo, zajed s tim pak do renocaru, tam ti to radi prohlidnou.
Ne nebudu strasit. Ja byvalou bramboru e46 328i kupoval za velmi solidni peniz s tim, ze jsem autem najel tak 40tis km a zase poslal dal. Odesel altik, vodni pumpa, podvozek (praskla pruzina a tak se to rovnou menilo s tlumicema), xenon, diferak, hardy spojka, ventil u topeni a pak mozna nejaky drobnosti. Na e46 je dilu plno, takze pokud servis neresis zrovna u renocaru, tak to zadny extra bomby nejsou.
Samozrejme doporucuji zadokolku. Ono je fajn, ze ti treba Focus ST leti a drzi jak hovado, ale co je to za zabavu, kdyz si to nemuzes poslat bokem...
Naposledy editováno 30.10.2014 13:15:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
FiZzeR píše: Krom toho že je to hnusný tak předface kastle špatně, vytrhává se zadní náprava; motor špatně, válce jsou jen tenký šlupičky, stačí rok u kokota majitele a máš místo válců šišoidy, začne to žrát olej kterej to teda žere i přes vodítka ventilů a to vede k zapejkání kroužků a další spotřebě oleje atd. Zbytek jako vanos, dvouhmota, disa, separátor a podobný kurvítka jsou snadno řešitelný... Gumový věci dělali z nějakýho shitoidního materiálu, co se promění v plast a praská, stejně jako bakelitovej ventildekl (ano, ten co jsou pod ním vačice a kurva horkej olej)... elektrika taky průser, milión snímačů, čidel, snímačů čidel a čidel snímačů a prostě zlatá e36
OK četl jsem na E46 docela slušné recenzem, ale s tímhle bych se tedy potýkat nechtěl.
FiZzeR píše: Tak to nevim jak se to slučuje s tim LPG, co se má za dva roky zaplatit (což je s udávaným nájezdem taky dost nereálný ).
To bych ti doporučil nějakýho "nezajímavýho" youngtimera, co je ještě mimo centrum pozornosti. 205 GTI, MR2, nějakou tu hondu co to je, CRX? To se dá koupit relativně za levno, takže to téměř netratí na ceně.
proto bych to nejraději koupil už v plynu, případně o něco levněji v benzínu a bud ten rozdíl projezdím a nebo si řeknu že si ho nechám delší dobu a plyn do toho dám.
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
SLEEPER píše: Hele a ted realne. Ma nekdo zkusenosti s tou RX8 vs. zivotnost vs. naklady/servis?
Tohle auto bude dobra hracka...
Na foru mazdy je uživatel kamikaze motors a ten to má rozepsaný...když jse k tomu bude hooodně slušně chovat tak motor dá kolem těch 120 tis...někdo musí klidně dát repas i po 80 tis.km a míň..takže jak máš těžkou nohu ...Kamikaze psalo motor repasu dělat jedině komplet aby to zase něco vydrželo...jen díly na repas motoru 60-70tis. kč..+ práce takže kolem 90 tis repas motoru
Naposledy editováno 30.10.2014 13:33:06
Firecracker píše: Musím tedy říct že pokaždé když chci něco koupit (auto) tak mě lidi na motorkářích vysvětlí, že to co chci je totální píčovina
Hele já se neptal, to je nejlepší
(ale taky jsem za ten rok co tu E46 v třílitru mám do ní poslal půlku její kupní ceny jen v materiálu )
2 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Firecracker píše: to s tou E46 je fakt špatný měl jsem za to že je do držák. Mám/měl jsem Peugeota 306 teď od doby kdy jsem ho koupil s najetejma asi 200k km najel dalších 60-80tisíc za tu dobu se musel měnit alternátor, nějaký věci na podvozku + oprava jedné páčky a elektriky celkem do 10.000kč říkal, jsem si že to BMW by mohl vydržet víc.. Existuje tedy nějaké výkonné auto v rozumné ceně kde se všechno nesere a ze servisu se člověk nepos...
Výkonný, levný, spolehlivý. Zvol si libovolné dvě vlastnosti
Problém je, že echt sporťáky si cenu drží, neb je zpravidla mají majitelé co k tomu mají nějaký vztah a dávají tomu co je třeba*). Zbytek jsou jen auta z bodu a do bodu b v různém stádiu rozkladu a různého staří a ceny, kteréžto dvě jsou vzájemně v nepřímé úměrnosti.
____________________
*) ZPRAVIDLA. Třeba M3 po cikánovi bych nechtěl ani zadarmo.
Naposledy editováno 30.10.2014 13:49:10
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
FiZzeR píše: Výkonný, levný, spolehlivý. Zvol si libovolné dvě vlastnosti
OK tak alespon výkonný a spolehlivý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Firecracker píše: OK četl jsem na E46 docela slušné recenzem, ale s tímhle bych se tedy potýkat nechtěl.
No chces koupit stary (puvodne celkem drahy) auto, ktery jede a je s nim zabava.....uprimne ten nakup (jakyhokoli auta) bude loterie...a na lidi nedej....ja treba koupil jaga XJ i kdyz mne vsichni znami (z cech) varovali jak se to sere a je draha oprava...mam ho teda zatim 2 mesice a najeto 15tkm, ale zatim vsechno maka jak ma Takze netreba se toho bat, kazdy auto ma neco ...takhle bys nekoupil nic...
Ja si taky nalhaval, ze vicevalcova atmosfera bude neznicitelny auto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
SLEEPER píše: Londoner> Chvilku jsem uvazoval o S-type R, ale fakt jsem do toho nesel. Byvaly reditel to mel (teda nemel verzi R) a to auto se furt sralo!
To jsem o S-type slysel(teda spis cetl) i tady.....XJ je prece jenom jina trida - treba vzduch podvozek je za hubicku ze
Ale uprimne, v cechach bych do staryho jaga taky nesel....tady je to prece jenom o dost beznejsi auto.
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
Na ty X-type jsem taky koukal, ale přesně bych se bál toho že to tu není běžné auto
Naposledy editováno 30.10.2014 14:13:34
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
Vypadá to, že o tom moc nevíš, tak bych skromě radil koupit něco obyč a zůstat v blažené nevědomosti. Já v tom mám za dva roky asi tak 100, ale je pravda, že jsem srazil srnku. Ta byla tak za 35t. Ale skoro vse si delam zase sam...
Naposledy editováno 30.10.2014 14:19:01