Koupil jsem si nové moto kx250f 2015 jsou tam nové vidlice SFF /v jedné pružina v druhé tlumič./
Nevíte o nějaké stránce kde je návod jak se to šteluje čim se co ovládá. nebo jestli se to někomu kdo to ví chce sem napsat tak by to taky stačilo.. :D dííky
1 reakcí na tento příspěvek štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2
Jinak na levem tlumiči nahoře se šteluje kompres, dole odskok
na pravem nahoře tou maticí, předpětí pružiny
Naposledy editováno 30.10.2014 17:22:43
Everts72 píše: Kawa manuál dává. Mě ho teda dali. I když je pravda že ty příbaly sou čím dál chudší. Jestli ho fakt nemáš mužu naskenovat (teda samozřejmě jen ty tři stranky, cely fakt nee )
Jinak na levem tlumiči nahoře se šteluje kompres, dole odskok
na pravem nahoře tou maticí, předpětí pružiny
Jinak ja mam 2014 ale tuším že na 2015 sou tlumiče stejné
1 reakcí na tento příspěvek štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2
To jest
compres-9 kliku od utazene pozice (22 pozic)
rebound-12 kliku od utazene pozice (20 pozic)
Předpětí-6 kliku od povolene pozice(40 pozic)
Každopádně mi tyto tlumiče přijdou z výroby hrozně tvrdé v prvni polovině zdvihu, no sezona končí tak přes zimu budu laborovat s množstvím oleje.
Naposledy editováno 30.10.2014 23:09:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2
Everts72 píše: Dolph-cz> jj znaky tam jsou. Nevim, tazatel se nevyjadřuje, třeba koupil motorku lehce jetou bez manualu a chce vycházet ze seriového nastavení.
To jest
compres-9 kliku od utazene pozice (22 pozic)
rebound-12 kliku od utazene pozice (20 pozic)
Předpětí-6 kliku od povolene pozice(40 pozic)
Každopádně mi tyto tlumiče přijdou z výroby hrozně tvrdé v prvni polovině zdvihu, no sezona končí tak přes zimu budu laborovat s množstvím oleje.
hladina oleje v první polovině zdvihu nemá vliv.
máš to celkem dost utažené,takže si COM klidně úplně povol a uvidíš,co to bude dělat.
jeden ladič mi říkal,že jsou ty podvozky poslední dobou v sérii opravdu strašně tvrdé,že prý je to laděné na "americké" tratě-krásně rovné a uhlazené... s obrovskýma skokama a že u nás,kde jsou tratě rozjebané a samá díra je ten podvozek katastrofa.pomůže jen hrábnout do planžet.
Naposledy editováno 31.10.2014 12:06:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) štelovaní tlumičů kx250f showa sff type 2
S tím americkým nastavením to bude asi pravda