1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
RomanSS píše: Lazy> viděls? eRko to rozhodně není, je to S, ale základ si myslím slušný.
Jinak s Araikama mátě štěstí, že vám pasují. Jsou nádherný, ale nic pro lidi s dlouhým čumákem.
Mám taky problém, že se nikam nevejdu přes nos a od Araie Quantum ST je dělaná pro lidi s větším nosem, tak zkus, mě vyhovovala a i ten Rebel, kterej vychází z ní
t_freedom píše: No jo hoši...bez brejlí bych na otvíračku taky prděl...
Nevim jestli sis všimnul Ale taky jezdím v brejlích a pohoda. Co jsem zkoušel Araiky, tak ty tam mají díru na nožičky, že jsem o nich nevěděl... Na tom AGVčku co mám teď mi je to vyhrne kus hore a trochu tlačej, ale ani po celym dni nic hroznýho. Takže za mě neplatí rovnice brýle=vyklápěčka...
vahu taky neberu jako nejhlavnejsi argument, spis jeji rozlozeni na hlave a aerodynamiku. no je to tezky s tema helmama. stejne jako se vsim ostatnim a zima se blizi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
z.a.j.o.c.h píše: Mám taky problém, že se nikam nevejdu přes nos a od Araie Quantum ST je dělaná pro lidi s větším nosem, tak zkus, mě vyhovovala a i ten Rebel, kterej vychází z ní
mám to samý, a fakt jsem našel hodně málo helem o kterejch bych mohl uvažovat. Sedly mi Shoei GT Air, Airoh GP 500 a Arai Rebel. Shoei asi nejlíp, ale clona a chybějící DD kroužky jí vyřadily. Ještě Schuberth SR1 měla místa dost, ale ta mě ostře tlačila na několika místech na hlavě.
Bohužel jsem si při všeobecným nadšení při zkoušení arai nevšimnul, že místa pro nos už moc nezbývá, takže na dálnici se mi přimáčkne k helmě. Ale kupodivu to celkem nevadí a měnit už nebudu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
adrianosciro píše: sejrac> šourum ne, ale male museo talianskych motoriek asi ano.
http://nasetoskansko.eu/sm.html
Tip na výlet při VDW?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: mám to samý, a fakt jsem našel hodně málo helem o kterejch bych mohl uvažovat. Sedly mi Shoei GT Air, Airoh GP 500 a Arai Rebel. Shoei asi nejlíp, ale clona a chybějící DD kroužky jí vyřadily. Ještě Schuberth SR1 měla místa dost, ale ta mě ostře tlačila na několika místech na hlavě.
Bohužel jsem si při všeobecným nadšení při zkoušení arai nevšimnul, že místa pro nos už moc nezbývá, takže na dálnici se mi přimáčkne k helmě. Ale kupodivu to celkem nevadí a měnit už nebudu.
Ten Rebel mi byl asi stejně, ale nejel jsem v něm a přesně to co tobě u něj, se mi stalo u HJC RPHA 10. Super helma, lehká, výprodejová cena, pěkná grafika, dobře seděla, ale od 130 se mi trochu zvedla a jak jsem měl nos "vloženej" v deflektoru, vlastně nad hranou bradový části helmy, tak se mi o něj opřela To sem byl nasratý! A tak při představě co by to s nosem udělalo při nárazu, jsem jim jí s díky nechal...
Takže teď je v hledáčku Rebel, Quantum ST, jestli někdy zlevněj na rozumnej peníz AGV Corsu a ještě bych chtěl zkusit X-Liteku 802rr...
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Navíc nevím co si zpočítal,ale řek bych,že když letíš na palici,tak dopadneš v obou případech za stejnou dobu a stejnou silou a spíš bych se zabejval schopností tlumení nárazu blembáku samotnýho,ale to bych tady nikomu zkoušet určitě nepřál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
honzabiker píše: zmulin> ...když je naprd aerodynamika,tak 20 deka nepomůže... Mno jde hlavně o to, že podle Newtona je F=m.a. Pokud padneš v přilbě 1100g anebo 1600g, při stejným zrychlení, resp. zpomalení, bude výsledná síla působící na krční páteř o 45% větší...
To neni pravda. Platilo by to jen v pripade kdy by helma nenarazila do zadne prekazky. A i tak zanedbavas hmotnost hlavy samotne. V dalsich pripadech bys mohl uvazovat zvyseni sily jen jako celkovou hmotnost jezdce + tech 500g. A to uz se dostavas pod jednotku procenta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 02.11.2014 08:11:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
sejrac píše: Já taky ještě nezazimoval. Když bude přijatelně, tak se svezu aspoň na benzinku nabrat do poloplna, aby mě nezrezla nádrž Kotník jsem si málem "udělal" včera doma po poledni, když jsem šlápnul na autíčko v obýváku. Mohl jsem přitom ještě hodit záda a zlomit si vaz o stolek Dopadlo to ale dobře.
to teda a teď si vem kdyby jsi měl těžkou helmu tak to mohlo být 45x horšízmulin píše: honzabiker> no vidíš na co si přišel a při tom každej výrobce zdůrazňuje nízkou váhu kvůli pohodlí jezdce,aby se mu po jedný vyjížďce nezablokoval krk...
Navíc nevím co si zpočítal,ale řek bych,že když letíš na palici,tak dopadneš v obou případech za stejnou dobu a stejnou silou a spíš bych se zabejval schopností tlumení nárazu blembáku samotnýho,ale to bych tady nikomu zkoušet určitě nepřál.
Samozřejmě když do něčeho narazíš natvrdo hlavou, pak je jedno kolik ta helma váží. Potom je to o schopnosti výplně tlumit a rozložit. Měl jsem na mysli spíš případ kdy např. tělo narazí a hlava pokračuje. V tu chvíli nastupuje moment sil danej mj. právě hmotností soustavy (jak správně poznamenal Stev, hlava + helma).
O tom pohodlí je to taky. Přejedeš hrb. Zpomalení (zrychlení) je daný odpružením motorky. No a právě krčníma svalama musíš kompenzovat (v případě těžší helmy) vyšší namáhání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: To neni pravda. Platilo by to jen v pripade kdy by helma nenarazila do zadne prekazky. A i tak zanedbavas hmotnost hlavy samotne. V dalsich pripadech bys mohl uvazovat zvyseni sily jen jako celkovou hmotnost jezdce + tech 500g. A to uz se dostavas pod jednotku procenta.
Máš samozřejmě pravdu. Musíš uvažovat celou hmotnost soustavy. Já jsem to bral spíš jako "příspěvek" od helmy, protože zbytek je konstantní ( ať už máš na hlavě lehkou nebo těžkou helmu, samotná hlava má pořád stejnou hmotnost).
Co konkrétně počítat do "hmotností" je případ od případu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |