Studeny starty v pohode, volnobeh drzi.Za jizdy, nez se motor poradne prohreje, je take vse OK.
Az po velkem prohrati, to zacne blbnout.
Dela to palivova cesta, nebo neco v elektrice?
Diky za rady.
Naposledy editováno 13.11.2015 10:27:42
1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK
1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK
Tombik píše: Nemohla by to být špatná tepelná hodnota svíčky? Případně mě ještě kdysi na fechtlovi pozlobil odtrh svíčky - byl tam úplně minimální a při zahřátí a víc než úplně minimálně otevřeném plynu to nemělo žádnej výkon.
Svicky mam N14C a N15C a obe nove.Efekt stejnej.Vzduchac je taky dobrej.Napada me jedine ta civka + kabel, fajfka.
1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK
1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK
Jak se zahřeje vinutí, tak se zkratuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK
TomasChlumec píše: Jeste me napadlo,jestli to neprisava falesnej vzduch.Ale tesneni na karbecu je nove a jak jsem uz psal, na motoru byla GO,takze nevim.Jeste se mi stalo,ze pri tom velkem ohrati, pri jizde a prerazovani, mi obcas nespadnou vubec otacky,jako bych mel plnej plyn.
Chudá směs. Buď špatně seřízenej karburátor, nebo někde přisává vzduch - pod karburátorem, skrz gufero pod zapalováním...
Jeste taky moznost bordelu v bande a pricpanej kohout nebo filtr [jestli tam je].
Zasadni otazka: Jak vypada svice, kdyz to chcipe?
1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK
Míra píše: Já bych to viděl na cívku.
Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!
sered píše: Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!
Nesereď
Rychlejší je sundat fajfku a zkusit jiskru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK
zapalovani mas klasiku? kontaktni? ,,,, mne to delal "kondenzator", za chladna panelka jela, po ohrati zacala chcipat az zdechla uplne.., vymenil sem KONDIK, jiskra jak vino a jezdim..
treba to pomuze, zdar..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK
sered píše: Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!
Je treba cist,co uz jsem tu psal.Karburace je fungl komplet nova, ale delalo to i s jinym nahradnim pouzitym.Pak jsem koupil fungl novej karbec a dela to taky.A znovu pisu, ze to jinak normalne jezdi, chyta, pokud to je studeny,nebo lehce zahraty.
Add2.
Kdyz napises svicku mokra/sucha, bila/cerna/hneda, tak taky prosim napis, co kterej stav znamena.
Svicka je taky fungl nova, taky uz jsem to psal .N14C a N15C, delajo to obe.Obe maji barvu tmave hnedou,lehce do cerna.
Naposledy editováno 09.11.2014 10:02:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK
georgiss píše: sered>
zapalovani mas klasiku? kontaktni? ,,,, mne to delal "kondenzator", za chladna panelka jela, po ohrati zacala chcipat az zdechla uplne.., vymenil sem KONDIK, jiskra jak vino a jezdim..
treba to pomuze, zdar..
Zapalovani je samozrejmne klasika,Vape davat nebudu, ani mi ho nevnucujte
Mokrá svíčka znamená, že to máš ulitý. Třeba když svíčka nedává jiskru tak jak má. Jak je mokrá, už s ní nic nezapálíš.
Bílá svíčka značí chudou směs - moc vzduchu, málo benzínu. Cihlově zbarvená je svíčka při správné bohatosti směsi a černá logicky, když je směs moc bohatá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK
na jawach mam origo zapalka,,/rotor,stator/, ale postupne sem na vsech vymenil regulatory dobijeni za elektronicky,,, pasujou na origo klec/umakart/ a hlavne to funguje-muzu svitit furt, volnobeh drzi..
.. mas zmereny dobijeni?
1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK
kdysi dávno jsem byl zoufalé z toho že vždycky po zahřátí začal vynechávat válec. několik dní jsemk laboroval s předstihem a už jsem měl chuť vzít celý zapalování kladivem. po nastartování v pohodě, pak se to zas jako kdyby rozhodilo a začalo se to hádat. odmítal jsem teorie jako že by to měl byt filtr protože ten měl najetýho 4,5 tisíca, předepsanéch pro výměnu bylo 5 takže jsem trval na tom že jak to tak bévá, najede se 10 a pořád se nic neděje.
v posledních záchvatech zoufalství jsem sbalil kilo a vyrazil pro nové filtr....
a hle, jako mávnutím kouzelnýho proutku nebylo po problému ani památky a mašina si spokojeně brumlala
Slibil jsem, ze napisu az bude cas, jak jsem pokrocil s problemem.Takze.Vymenena svicka a fajfka.Svicka sice byla nova N14C ale pry tam ma byt N17C.Fajfku jsem mel kovovou,vymenena za novou bakelitovou.
A svete div se, motka jezdi, zahrata taky jezdi, volnobeh drzi.Teple starty taky OK.
Takze budu jeste chvilu testovat okolo komina a pak hura na vylet, pokud to bude drzet.
Takze zatim diky vsem za rady.