1 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky
1 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky
2. pokud to vezmes alespon trochu racionalne, tak to nema cenu
2 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
Snad lehce si pomůžeš, jedině montáží vyšší (protizákonné ) z. pneu...
Nejlevnější je výměna moto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
famfulin76 píše: KubaLC8> Dělám spoustu iracionálních věcí... Dostali jsme se k tomu, že to jde, tak hurá! Teď ještě za kolik..?
rozebreat prevodovku, dakt ji do nejakeho vyzkumneho ustavu kde by to navrhli pak udelat kompletni nove soukoli a hura to dat do kupy.
Statisice.
Naposledy editováno 11.11.2014 16:21:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
Ta cena je taková protože to někdo už připravili pro závodní sidecar v době, kdy to mělo smysl. Netuším, zda něco podobného existuje pro tvou motorku.
Kardan se u BMW mění kus za kus z jiných modelů ... ve výrobě bylo asi 5 různých převodových poměrů. Vyjde to poměrně draze i u jetých dílů.
Naposledy editováno 11.11.2014 16:26:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
Jenze tam na to neni pocitane misto. Tak bud upravovat blok a pak budes resit jen dve kola a prodlouzeni hrideli, s tim ze by treba sli i pouzit prehozene kola treba z dvojky (neznam prevodove pomery tak tu dvojku ber s rezervou) nebo zachovas blok a musis zuzit vsechna kola aby jsi tam ten par dostal. To je ale na vyrobu komplet prevodovky a jeste snizis jeji odolnost.
Tak si vyber. Prvni cestou jsem delal kdysi sestikvalt na VW II 1.9 TDI A diky tomu ze se prodlouzila prevodovka o nejaky cm se na jednu stranu snizil rejd
2 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
famfulin76 píše: KubaLC8> spíš jsem myslel, jestli o tom někdo nepřemýšlel i bez toho výzkumáku. Vzpomínám si, že se do stodvacítek celkem běžně kdysi dodělávalo pětkový kolečko. Prostě to někdo vymyslel, zkusil a ono to fungovalo... Nerozumím převodovkám, nejsem technik, jen se ptám...
Do stodvacitek existovali petikvalty, jezdilo toho desetitisice kusu, a stacoilo vymenit kus za kus (rychloska, kratsi tahlo radicky atd).
Pokud pro tvoji motorku nikdo uz hotovej sestikvalt nedela (nevim o tom, a pokud ti neporadi google, tak nedela) tak se jedna o vec i kdyz si ji umis udelat a navrhnout a jen si nechas udelat kolecka v radu desetitisicu korun (odhaduju prask od boku cirka 40 tisic jen za vyrobu soukoli ktery uz budes mit nakreslany a jen to zadas do vyroby. Pokud nemas ani to, a budes shanet jeste nekoho kdo ti tam tu sestku navrhne, tak pocitej se mnou. Musis vzit motor, v zime rozhodit, odvezt nekomu kdo to umi. Ten to musi navrhnout, namalovat. Pak to das vyrobit. Pak to smontujes. Pak to MOZNA bude chodit, mozna ne a budes to znova rozbirat, resit kde se stala chyba, a vsechno opakovat.
Nebyla by klidne i nova motorka za 200 klacku levnejsi ?
Kdybys to alespon delal pro nejaky model kde je sance ze si od tebe pak tu investovanou praci / prachy do vyvoje nekdo koupi, ale silencu co by chteli zrovna tudle masinu ze sestikvaltem a hodit do toho nejaky desetitisice asi moc nenajdes.
PS: Na to se musis ptat na foru ? To si nedokazes domyslet alespon krapet sam ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání šestky
1 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky
Naposledy editováno 11.11.2014 20:48:58
1 reakcí na tento příspěvek Dodělání šestky
Z hlediska spotřeby to nemá cenu řešit, ikdybys ušetřil třeba 2 dcl na 100 km, tak při nájezdu 10 000 km za rok ti to dělá 20 litrů, což je nějakých 760 Kč. Předpokládejme, že tu motorku budeš mít 5 let, takže ti "sežere navíc" 3800 Kč, což je vzhledem k dalším provozním nákladům zanedbatelná částka a jak tu už padlo, tak za 3800 koupíš tak maximálně sadu těsnění do motoru a pár o-kroužků
Hned z rána takhle počítat... že se mi chtělo
Buď rád, že nemusíš půlit motor a spokojeně jezdi dokud se tam něco nerozsype. Jo a k těm škodovkám... novější už měly 5 kvalt a záměna opravdu nebyla nijak extra složitá, stejně jako výměna motorku třeba za motor z favorita nebo felcky, kde se teda muselo upravit výfukový potrubí a nějaký další pičovinky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nejede jeden válec Yamaha XJ 900 | jdodo2 | 9 | 28.6.2024 v 21:37 Koudy01 |
Palivomer Yamaha XJ 900 | l_driver | 8 | 14.2.2024 v 07:53 Koudy01 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Má někdo luxusní XJ 900 Diversion Yamaha XJ 900 | Langobardi | 12 | 17.3.2023 v 16:02 Gahan37 |
Prosím o radu Yamaha XJ 900 | Pejra650 | 13 | 26.11.2022 v 08:34 PajdaXJR |