Vysloužil
Duc48 píše: Tak teď nevím, jestli se tahle debata vede mezi skutečnými jezdci twinů (případně s těmi, co chtějí v této kategorii začít), nebo je to jen klasické tlachání lidí, co o tom mnoho nevědí a snaží vést moudré kecy na jakékoli téma.
Chci v této kategorii začít a letos pro to dělám všechno. Už jsem připravenej mentálně jezdecky a motorka je dobrá. Ještě sehnat pár věcí atd... Na jaře dobře potrénovat a vlítnout mezi pacienty RR. Neber to, jako výkřik do tmy. Kdybych se na to necítil, tak se na to vyseru !!!
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Duc48 píše: No, pokud vím, jeden protest proběhl ve Twinech v Hořicích... a skončilo to fraškou a fiaskem
Ja u toho nebyl. Tak to popis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
spalovac píše: Ja u toho nebyl. Tak to popis
Protest skončil na tom, že na technické nezapsali do karty číslo motoru, tudíž nebylo možné udělat protokol a zahájit tak řízení o protestu...
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
3 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Jinak co se tyka protestu tak myslim ze nekteri ze spicky klasiku by to mohli zabalit hned.
Murkin píše: Ja bych byl pro,aby se mohl pouze upravit kompresni pomer,popripade hlava,ale vacky zustaly seriove.Potom by se do toho nedalo cpat tolik penez.
Já bych byl pro čistě sériové motory bez úprav. Pak to bude levná třída!
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
- V původních řádech je, že rám i motor musí pocházet z homologovaného motocyklu.
- v řádech pro 2014 už je to jinak... rám musí být původní z homologovaného motocyklu. To je stejné. Ale motor může být jakkoli upraven přičemž jeho objem nesmí překročit 650/850 ccm. O shodě s typem rámu ani slovo. Co to znamená?
Pro členy SV/ER6 klubu nic. Ale pro nás exoty s Ducati jednoduchou věc. Můžeš vzít jakýkoli rám (kromě 1199) a dát do něj jakýkoli a jakkoli upravený motor M796/HM796 resp. M800S2R. A ono to kupodivu všechno funguje... Takže 848/1098 rám a 796 motor... Ducati je prostě stavebnice. Podle řádu v pořádku.
Tahle změna proběhla, aniž jste si toho kdokoli všiml či něco komentoval. A řekl bych, že je podstatnější než zvýšení objemu...
Naposledy editováno 25.10.2014 17:48:22