Rád se projedu na dvou kolech. Jelikož jezdím do práce tak mám na výběr jestli jet autem, busem nebo na moto. Jezdím přes Brno. Busem dvě hodiny, autem dražší a je to krabice na čtyřech kolech. Spojím příjemné s užitečným-moto. Jaké moto? V mém případě bych bral 3 motorky. Na ty bohužel nemám. Měl bych xjr 1300- skvělá moto, na každodenní ježdení do práce velká spotřeba, přes město trápení motorky. Jinač bych s ní jezdil na výlety, ale mám rodinu, prácu, prácu na svém domě, koníček ryby, tak na ty výlety s motorkou toho moc nezbývá. Mít xjr jen na výlet dvakrát za rok je luxus. Druhou bych měl Suzuki V-strom 1000, nový model, dobře se hodí na naše silnice, pohldné svezení- ale stejné podmínky jak xjr- čas a papírky. Třetí bych měl skútra Kymco 300. Jede to, malá spotřeba, ale na ty výlety nic moc. Do práce jak dělaný, ale jen na cestu do práce. Automat nuda, rád řadím, podřaďuju.
Shrnutí- za sto tisíc jsem si koupil NC jetou dvě sezóny. Něco jsem vrazil na dolepšení přiznávám, ale do práce malá spotřeba, svižná jízda, ve městě jak skútr. Za ty peníze skútru, pohodlí ja v-stromu. Sem tam krásnej výletek po naší republice to NC stačí.
Nejsem žádnej srdovej motorkář, ale taky nemá rád lidi co si hned koupí motorku jen proto, že na ni mají, z nudy.
Je jasný, že každý si bude vychvalovat svoje. Já mám NC s výšše popsaných důvodů, škoda, že nemá víc koníků. Jsou motorky, který se mi taky nelíbí, některé krabice z 80., 90. let, ale to není důvod abych majitele napadal. Nebo sousedovi zapaloval "NC".
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
MedWed píše: Zajimavy, ze zrovna Brera ma ty diesely znacne lepsi nez benziny... :D teda mimo TBi
1) Jak dlouho?
2) Stejně je to humus- diesel-sporťák.
Ale bral bych dieselovýho Enfielda. To je úúúúlet.
Marex píše: 1) Jak dlouho?
2) Stejně je to humus- diesel-sporťák.
Ale bral bych dieselovýho Enfielda. To je úúúúlet.
Svez se někdy nečím co má pod kapotou 2,4jtd. Jezdil jsem to v Croma a 159 ten motor je paráda.
A ty benzíňáky z těhdle let ani nebudu komentovat, nasrat na spodek od holdenu vršek od alfy a doufat, že to bude fungovat ...
Zrovna za tímto konkrétním kouskem jsem honil svoji Almerku (dááávno mi neříká pane) cestou na Farinu. Mezi těmi baráky dole,se ozývalo kvičení gum. Děcka vzadu v sedačkách usnuly a žena se chlámala, že mu piští gumy jako podsvinče. Až doma jsem jí řekl:"To byly naše."
1 reakcí na tento příspěvek Názor na NC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
Marex píše: Skalik: Sorry. Nezájem.
Není to trochu omezené? Jen tak šmahem odsoudit Skalduv názor? (mimochodem pravdivý)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
Marex píše: 1) Jak dlouho?
2) Stejně je to humus- diesel-sporťák.
Ale bral bych dieselovýho Enfielda. To je úúúúlet.
Inu tímhle dáváš najevo, jak málo vis konkrétně o motorech Brery
2 reakcí na tento příspěvek Názor na NC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
assassin píše: Che: auticka maj radi skoro vsichni kluci - to ze si "detskej sen" nekdo poridi az v dospelosti podle me nemusi byt dukaz nejakeho psychickeho stradani. Ostatne se rika ze rychle auto a rychle jezdeni je kompenzace neceho a ze vyrovnanej clovek nejezdi jak debil a nemusi mit silny auto - s tim uz sem se smiril ze nejsem dokonalej :)
já to zkusím stručně vysvětlit, aniž by to bylo na 10 stránek vždycky záleží na primární motivaci sou lidi, kerejm život funguje, sou profesně úspěšní, maj prachy, respekt okolí a věci jako je silný auto nebo motka nebo zajímavej veterán je pro ně prostě nadstavba fungujícího života (typicky třeba Lekouš) pak je další skupina lidí, ke kerejm patřím já a asi i ty, kerejm prostě dycky voněl benzín, od malička se v těch krámech vrtali, třeba se tomu věnujou i profesně nebo je to hlavní koníček, dělaj si na tom skoro všechno sami, maj dobře zařízený dílny a dobrej pocit z toho, že chápou, jak to funguje, a že si na tom uměj všechno opravit nebo to upravit, přestavět, vylepšit atd - tam je to taky v pořádku a nakonec sou zoufalci, keří si myslej, že se tím dá vylepšit nefungující život, lidově řečeno, maj to jen qůli machrování, neuměj si na tom nic udělat a doufají, že to za ně něco vyřeší - u nich je vlastnictví Stroje a rádoby zasvěcený kecání o problematice vlastně voláním o pomoc a říkají tím - mám mindrák a potřebuju, abyste mě obdivovali
Naposledy editováno 17.11.2014 07:08:15
Chapu na co narazis u medweda, ale ja taky jeden tejden "kupuju" 2 roky stary 400ps bawo a dalsi silham po 40let starem veteranu - vypada to ze nevim co chci, ale ja to chci vsechno a jen na to nemam a nemuzu si vybrat co uprednostnit :)
V 24 letech jsem se rozhodnul si udělat papíry na moto bez předchozí zkušenosti. Dosavadní koníček US aut mě tak nějak přestal bavit a hledal jsem co dál. Krom první motorky na naučení jsem měl potom jen zajímavé stroje (blackbird, moto guzzi, KTM) servis si sám nedělám, ne že bych nezvládnul vyměnit olej, ale má to servisku tak to vozím do servisu. Jo a taky mám nutkavou potřebu hromadit zbraně a náboje přestože mě moc nebaví z nich střílet, za to se na ně rád dívám, protože se mi líbí jako výrobek.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Názor na NC
Edit
U mě Che ztratil punc odborníka, když se zesmesnil tím, že se snažil urazit mě prupovidkou o tom, že 635 není sportovní vůz, protože nesedí na předku... Což mu tam dost lidi (mezi jinými i assassin a leko) poměrně jasně vysvětlili i s obrázky a výsledky soutěží...
A ano, svym způsobem si komplex léčím... Nebaví mě jezdit v moderních autech, usínám v nich a mám z toho pocit nudy. Ale možná jen jezdím ve špatných autech, v Alfě by se mi to asi nestalo
Naposledy editováno 17.11.2014 09:11:26
Treba 10let zpatky jsem bral vsechny auta jako blbej dopravni prostredek na prepravu z A do B a jezdil autama za 10tis na dojeti - (bral sem ze co do zabavy nemuze motorce nic konkurovat) lidi co si koupi treba 10let stare auto co bylo ve sve dobe top class jsem mel za uplne blbce...
Pak jsem si takovy koupil sam a zas jsem si myslel ze nejlepsi je mit za par supu tu top tridu
Pak jsem mohl jako sluzebaky tocit nekolik modernich aut a vzhledem k tomu ze jezdim kolem 200km denne za praci jsem pochopil i smysl tehle aut. Jedno z nich byla i mnou maximalne opovrhovana fabie - a pri jejim pouzivani jsem pochopil ze to auto je naprosto perfektni - k ucelu k jakemu bylo stvoreno.
Takze dnes uz tak nejak neodsuzuju zadny auto a zadnou skupinu uzivatelu - ale trvalo to 34let no
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
MedWed píše: Skaldo&assassin... Jen ho nechte... já mu občas tenhle jednoduchej pohled na svět závidím
Edit
U mě Che ztratil punc odborníka, když se zesmesnil tím, že se snažil urazit mě prupovidkou o tom, že 635 není sportovní vůz, protože nesedí na předku... Což mu tam dost lidi (mezi jinými i assassin a leko) poměrně jasně vysvětlili i s obrázky a výsledky soutěží...
A ano, svym způsobem si komplex léčím... Nebaví mě jezdit v moderních autech, usínám v nich a mám z toho pocit nudy. Ale možná jen jezdím ve špatných autech, v Alfě by se mi to asi nestalo
zkuste mi vysvětlit znova výhody auta, foukajícího vzduch pod sebe - stále to nechápu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
Che píše: zkuste mi vysvětlit znova výhody auta, foukajícího vzduch pod sebe - stále to nechápu
Zkus se zeptat u BMW proč to tak vymysleli. Rejpat do youngtimera/oldtimera je docela kravina nemyslíš?
Ve svý době to asi za sporťák považovali i když ono je otázka kdo čemu říká sporťák. Pro někoho gtčko pro jinýho sporťák a pro majitele Caterhamu těžká bestie.
EDIT:
tohle byl prej taky sporťák i když tvar masky je aerodynamicky naprosto příšerný. Ono je to prostě hezký. Občas se stane, že forma zvítězí nad funkcí
Naposledy editováno 17.11.2014 10:01:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
Che píše: zkuste mi vysvětlit znova výhody auta, foukajícího vzduch pod sebe - stále to nechápu
Dobre, myslel jsem ze mas alespon zakladni znalosti aerodynamiky, ale smele do toho...
Vztlak na aute vznika stejne jako vztlak na kridle letadla - tzn auto ani kridlo neni nadnaseno tim ze "fouka vzduch pod sebe" ale rozdilnejma rychlostma proudu vzduchu ktery ho obteka - kratsi strana (spodni) nizsi rychlost, vyssi tlak, delsi strana (horni) vyssi rychlost, nizsi tlak - rozdil tlaku pak vyvodi vztlak. Pokud mam spicate auto se spickou u silnice od ktere pak bezi obrys automobilu jako boule nahoru jen se zvetsuje delka te horni strany a zvysuje se vztlak - tzn se u aut jako 6ka bmw snazili vyrovnat rychlost proudeni nad a pod autem = prodlouzit a urychlit proud co obteka auto vespod - aby ten vztlak zmensili
Ano u zavodnich aut se hraje na neco jineho , spoilery se dotahuji az k zemi prostor pod autem se minimalizuje a nastoupi do hry mezni vrstva atd - trosku jinej level a taky takovy auto po bezny silnici daleko nedojede - takze aerodynamika zavodnich vozu s temi produkcnimi nelze tak snadno porovnavat.
Ono se musí používat trochu tu kedlubnu na krku,napsat svůj názor bez základních znalostí a vysmát se jinejm,to zvládne kdejakej kosočtverec.
Třeba příspěvek majitele TeLat,ten má smysl. A i někoho vejš.
Určitě to ale nezachrání názory těch kdož si myslí že stříbrná oct TDI,kombi,na hlíně s 215/...,je super kočár.
K tématu: NC bych si nikdy nepořádil,za ty prachy si seženu voňavku s charakterem motorky,úhlednými sváry,nádrží kde má u nakeda být. Ano,jetou,není problém. Když si dám a že dávám,práci,seženu.
Jenže,je to o tom,že si může každý jezdit na čem chce. A to by se mělo respektovat.
Na druhou stranu,proč NCovci,píší takovýhle témata? Proč se neustále snaží,nebo alespoň často,přesvědčovat ostatní,že je to něco gut? Ohánět se jako hlavnim,skoro,argumentem o spotřebě? A tim že to je Honda? No a? Myslim že,stejně,až na vyjímky,to Japonsko nikdy nevidělo,jako auta. Zas vyjímky.
Nicméně,maj právo bejt motorkáři.
Stejně tak jako plky,že stará motka,přes 10 let je vrána. Hurá,mám kat,lamdu,jezdim olej 5-30 se sníženou HTHS,servis po 12000 km....To je mašina.
Ou maj gat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
Marex píše: Každej správnej benzínovej feťák- plechovkář, měl alespoň jednou v životě Alfu. Ovše nééééé v dieselu. To je prostě fail jako prase.
Deska jsem viděl Breru v podzemních garážích obchodňáku a pěkně tam řádil na tom kluzkým betonu. Čekal jsem, kdy to opře o sloup. Byl ale šikovnej. Já to tm jednou zkoušel na mašině a málem jsem si ustlal.
Brera, hot hatch s hmotností pětkového BMW nebo Audi A6... sorry, ale zrovna tohle mi jako auto pro petrol heada moc nepřijde... jo, byly časy, kdy se dalo o Alfě mluvit jako o autě pro nadšence, ale ty už jsou páááá
1 reakcí na tento příspěvek Názor na NC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
MedWed píše: Není to trochu omezené? Jen tak šmahem odsoudit Skalduv názor? (mimochodem pravdivý)
Není. Omezené je nerespektovat názor druhých. Pro mne je diesel na sporťáku nepřijatelný. Diesel mám v dodávce. Diesel do osobáku nechci. Na mazlavý svinstvo jezdí náklaďáky, traktory, kombajny, bagry..... tak nevím, proč bych po tom měl toužit!? Unavuje mne neustále vypínat přívod vzduchu v autě, za dieselovýma střepama, jejichž majitel má u prdele, co mu lítá z laufu. A KAŽDÝ říká, že jemu to nekouří. Je mi z toho na blití a prostě to nemám rád. Jestli to nechápeš, není to má starost.
Mig_35 píše: Brera, hot hatch s hmotností pětkového BMW nebo Audi A6... sorry, ale zrovna tohle mi jako auto pro petrol heada moc nepřijde... jo, byly časy, kdy se dalo o Alfě mluvit jako o autě pro nadšence, ale ty už jsou páááá
Tomu voe nerozumíš.
Mně se to auto líbí.
Edit: Krpa
Naposledy editováno 17.11.2014 19:52:56
Klikoun píše: jo disel patri mozna do traktoru a at ma kazdej co chce ale kazdej den (mimo vikendu to je ruzny) najedu 80km tak me treba osobne se to hrozne sracsky tdi vyplati...a jak tvrdi memphis.unv ma pravdu nez nekam dojedu mam hrozny provozni naklady vetsinou u silnice menim turbo hlavu a podobne radsi budu jezdit busem a setrit na alfu a konec auta sem nepatri je tu rec o NC voe a o ty nic nevim tak proc se sem vlastne seru takze zakladateli tematu se omlouvam a jako bych tu nebyl
Ja najedu denne 170km a jezdim benzinem - a vychazi mi to lip nez predtim sluzebnim dieselem (ale bylo to vetsi moderni auto, samo diesel zere min z principu)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zajímavá motorka do 100 tisíc [1 ... 20, 21] Kawasaki Versys 650, Aprilia SL 750 Shiver GT, Honda... | jincom | 605 | 11.11.2023 v 02:11 maco |
honda obd Honda NC 700X | jack.fx | 4 | 11.7.2023 v 08:35 jack.fx |
Vzduchový filtr u Honda NC700X Honda NC 700X | Bad.1 | 17 | 23.6.2022 v 20:56 gugo |
Zvýšení výkonu a vypnutí omezovače... Honda NC 700X | Ličoun | 8 | 2.11.2021 v 16:02 assassin |
Honda NC 700X DTC Honda NC 700X | M1T | 7 | 12.9.2021 v 19:34 jack.fx |