KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
ono i to čený je spíš zakarbonovaný a z teplotou bych to nespojoval(ale jen soudím z fotky)
tak sem to prohlížel a ona ta spojka ,teda jen z fotky,má nebo měla už i tak dost za sebou
ale napadlo mně,když už ta teplota
má tu někdo teploměr oleje?
a další věc co mi stím spalováním a teplotou napadlo IRIDIOVÉ SVÍCE
MÁ někdo zkušenost?
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
i ja jsem si kdysi najivně pořídil svířky SPLITFIRE že prý pálí ZÁZRAČNĚ a ač to bylo ještě na karbecu tak to žádný zázrak nebyl,ale videa a bláboly k tomu byli krásný
ostatně jako u KaN filtru,jenže i ten ne ve všem funguje a pomuže
tak že NGK nebo DENSO což je u japoncu i přednější značka než NGK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Markus.1 píše: geloš> jo a kolik měla ta tvá GUZZI NAJETO?
A mužeš nafotit i spodek hlavy a svíčky a co si stím popravdě vše vyváděl(jestli ses nehonil za nějakým tim rýžovým vysavačem)
díky
To bych taky rád věděl kolik má moje Guzzi najeto, je to takový pejsek z italského útulku, asi už se nikdy nedovím, co všechno má za sebou.
O spojku se neboj, jen nesmí brzdu obsluhovat debil jako u mě, při doběhu podřazoval jako hluchý. S jednou spojkou se dá namotat i 100.000 km.
Vůle ventilů podle příručky 0,10/0,15 mm, staří guzzisti říkají 0,15/0,20 (mám vyzkoušeno), nedávno jsem četl doporučení 0,25/0,25 a když mi přemeřil jeden profík profil vačky a já jsem překontroloval vůle na horkém motoru, doporučil vůle 0,40. Náběhové rampy jsou prý jako z pravěku.
Dohánět bohatost TPS je prasárna a stejně to moc nefuguje, mám na to lambda logger a software.
Karbon ve spalovacím prostoru je pohodě, na válcích je vidět honování, ventily absolutně těsné. Ten napálený olej je z dlouhodobého přehřívání, asi je v Římě pořádné horko nebo se jezdilo s laciným olejem. Já jsem to tak určitě nepřipekl, ti co mě znají dosvědčí, že jezdím zvolna, přes 7000 RPM točím vyjímečně.
Tady ještě pár fotek. Mohl bys mi nafotit ten QD sběrač? Na fotkách z inzerátu jsem neviděl žádné propojky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
doufam že to nebyla chyba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Markus.1 píše: geloš> jo jo to je ona
doufam že to nebyla chyba
Ta tvoje je hezká, taky si své mládí odbyla v Itálii a na podzim 2013 přišla do Česka, předchozí majitel si ji zabookoval hodinu přede mnou, stačilo málo a byla moje, prý ji tehdy strašně moc chtěl a za necelý rok ji prodal, holt podivín, ještě asi ke Guzzi nedozrál...
Mám tady ještě fotku jak stála na dvorku u prodejce v Piacenze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Tom-K píše: Tebe dycinky. Za to nemůžu, že tě vylekalo jedno písknutí. Jsi čekal, že zpod sedla vyskočí ochranka? Hrnec se také chtěl svézt a pak dostal strach.
Ty blbečku z kopečku, já to chtel hlavně vyměnit abys mi rekl jestli se mi jen zda ze mam podvozek k.o. nebo abys mi rekl ze se mi to nezdá.. A ty ses bál vlézt na mojí s hustokrutým vyfukem a 65k, tak si mi nabídlo jen svezení na tvé a v tom případě bys mi o mém podvozku nic neřekl, kdyz bys seděl na lavičce, takže asi tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
kubacech píše: RomanSS> Koukal jsem ještě po BMW R1150R, ale co čtu tak MG bude zábavnější a vypadá lépe. Jinak ano Breva 1100, nebo Sport 1200. Jen to musím někde vyzkoušet, protože čtením nezjistím, jestli mi to vůbec bude sedět
Jestli nebude tom rychlejsi, tak ti to dam do ruk az si prijedu pro ten vejfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
dva_hrnce píše: Jestli nebude tom rychlejsi, tak ti to dam do ruk az si prijedu pro ten vejfuk
ok jsem si už říkal, jestli si na to náhodou nezapomněl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Já mám času relativne dost, penize uz jsou horsi, ale k Tobe to zas neni výlet za desítku.
Ale letos jsem opravdu nestíhal, protože jsem zábavný, krásný, úžasný, skromný a všude mě chtěj
dva_hrnce píše: Ty blbečku z kopečku, já to chtel hlavně vyměnit abys mi rekl jestli se mi jen zda ze mam podvozek k.o. nebo abys mi rekl ze se mi to nezdá.. A ty ses bál vlézt na mojí s hustokrutým vyfukem a 65k, tak si mi nabídlo jen svezení na tvé a v tom případě bys mi o mém podvozku nic neřekl, kdyz bys seděl na lavičce, takže asi tak
Joudo, bych se na té tvé plečce klidně svezl, byť mě ta dělostřelba trochu děsila, ale nechtěl jsem ji hnát v tom houfu za Gelošem, páč když bych ti ji rozštípal, tak bys po mě určitě chtěl náhradu. Tě znám.
A pokud máš řízení s Kubacechem, tak jsi to mohl sfouknout při tom mecheche, bo Polom je kousek a nemusel ses vymlouvat jako malý Jarda.
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
A náhradu bych nechtěl, vzal bych si sportku, ty by sis vzal Brevapuzzle a bylo by to
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Jinak do převodů dávám také předepsané AGIP Gear 85W-90 (převodovka) a 80W-90 (kardan). Při poslední výměně jsem měl na magnetu převodovky jemné kovové šupinky, ale jinak úplně čistý. Tu emulzi bych také tipoval na vodu přes odfuk. Ale to tam ten olej musel být buď pekelně dlouho, nebo to do něj někdo stříkal. Nevím, jak je na V11 odfuk řešen, na mém je hadička pod nádrž a netuším, jak by se do toho voda dostala.
Svíčky - osvědčily se mi Bosch WR7DP. Možná je to blbost, ale zdá se mi o něco klidnější volnoběh. Iridiové jsou na dvousvíčkových hlavách ty vnitřní svíce a jediné co o nich vím, že nemá cenu je měnit dřív, než po 30000.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Až za tím Kubou pojedeš, tak dej vědět, ale nevím, jestli dřív nenapadne. Doufám že ne. Auto mám ještě v rozkladu a musel bych na Sportku hodit zimáky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Olej - v Sušici mi tam lili toho castrola, už jsem to tuším psal v našem vlákně, jenže chtěli za litr uplný nesmysl, tak jsem přešel na Agip (dnes Eni), oboje je 10W6O, oba plní stejnou specifikaci takže je to dle mého uplně jedno.
Jen mi kdysi psal Jirka Riant že mu Breva po přechodu z Castrola na Agipa přestala brát olej (nebo nebere tolik), ale těžko říct kde je pravda..
ed: svíce jsem vnější menil snad po 20tis.km, vnitřní po 50tis.km..
Dávám NGK co tam maj být, vnější stojí 9Okč/ks, vnitřní víc, ale to neměníš tak často..
Být to na mě, tak je vyměním až to přestane startovat, po výměně jedněch ani druhých jsem nepozoroval jakýkoli rozdíl..
Naposledy editováno 20.11.2014 14:34:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Tom-K píše: Ad olej - používám předepsaný iRider 10W-60 a docela by mě zajímalo, jaký je rozdíl proti tomu Castrolu. Budeš ho tam Tome dávat kvůli té viskozitě, nebo těm záhadným písmenkům TWS? A vůbec, těch TWS olejů je u Castrolu víc. Fakt nemůže být ta černota od netěsnosti kolem výfukového ventilu a následného pálení oleje?
Castrol dělá 10W60 EDGE a EDGE TWS Professional, ten TWS je z nejprémiovější produktové řady pouze pro značkové servisy, nenajdeš ho na jejich webovkách, nekoupíš u benzinky. Olej 10W60 bude odolnější za vysokých teplot, které můj motor teprve teď čekají.
Ty připeklé fleky spíš přisuzuju přetaženému intervalu výměny nebo méně kvalitnímu oleji, pečlivost nikdy nebyla u Italů rozšířená. Výfukové vodítka budu dávat nové, ale tudy to rozhodně nefoukalo.
bulldogbiker píše: Protože Italové neumějí ani auta.
A majitele IT moto jsou z toho dost nervózní
díky takovejm názorúm si rozumný lidi vozej prdel za pár korun v takovejch autech jaký stojej vod das howno o 50% víc jen víc takovejch hlášek
Konektor altíku vypadá jako sériový, dobře to pospojuj a taky kostru a všechny napojení směrem k baterii, mě dělala peklo pojistka volná v pouzdru. Italská elektroinstalace, to je věčné téma ...
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Teploměr jsem už demontoval a teplota se pohybovala do 100 stupňů. prakticky nepřelezla 97 st. Při provozu v horku bude teplota asi vyšší. Ale já to moc nehonim. Pokud bych jel na jih tak 10w60 by byl vhodný. Ono tenhle motor jde "přehřát" i při dlouhodobém seřizování na dílně při synchronizaci a pod. kdy je doporučován ext. ventilátor. Svíce jezdím Brisk LR15ZC http://www.zbozi.cz...k-premium-br-lr15zc/
Ani nevím proč, asi proto že ngk se u karburátových motorek sem tam ulejou a už jsou nefunkční a asi i patriot. V centauru jsem měl Championky a bez výhrad, iridia mi přijdou jako vyhozený love. Filtr mám bmc /jako kn/. Nýtované spojky jsou náchylné na uvolnění nýtu, proto se dávají lepené. Na jaře jsem měnil na scuře jednolamelovou , kde jsem se trochu obával co tam najdu, ale vše ok. Asi při volném zácházení to nebude takové zlo jak se zdá.
Naposledy editováno 21.11.2014 20:23:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
a pokud jde o ulejvání,to umí i stříkačka,a myslim že za to ani tak nemuže kolikrát ten karbec bo vstřik,ale to co je mezi klíčkem a řidítky a nebo což je taky a smutné,to tekuté co bohužel unás u čerpaček je dost nekvalitní palivo.
když pomenu to že proteče nádrž do motoru
Jo a ZAJÍMA MNĚ TEN TEPLOMĚR OLEJE,JESTLI MUŽU,jednak od jakého výrobce a proč demontovan?(případně nebyl by naprodej )
a provozní teplota oleje je normálně nad 100C to není voda
jinak rozumym dobře že ty dáváš olej 10-40 nebo 20-50?
a olej TWS je automobilový mám pocit že doporučený pro BMW,ale nechci machrovat
mně osobně příjde že ten motor je přeci jen starší konstrukce,a viskozita 10-60 je na to asi moc řidké
pokud se to dá porovnávat s HD nebo BMW gs
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |