KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Nemám důvod nevěřit, na druhou stranu pokud to bere 2 deci na 5tis.km tak to je asi jako říkat ze s jiným benzínem klesne spotřeba.
A přitom za to může třeba vítr
Jen píšu co jsem slyšel, já přešel k Agipu hlavně kvuli ceně..
Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
No a jinak se ani nedivím, že ta V 11 je taková zvláštní.
Jezdí asi na 3 doporučené oleje- dle manuálu.
Ventilové vůle jsou taky různé- dle Geloša.
Svíčky, ty schroustne úplně všechny
Do kardanu, nebo převodovky, taky nalijem co nám přijde vhodné
elektrika, ta se peče, kde se jí chce.
Pružina praská taky -jak ji napadne.
Gufera na Ohlinsech tečou hned po výměně
Někdy se jí jako nechce startovat
různé to propojení výfuků a svodů- je úplně na.ovno
ty gufera na kardanu-to je věc
a už na to zatím .eru.
Ale jinak je to spolehlivá supr mašina
Teploměr jsem měl na Californii (zdravím tě Pietro ) a při pořádně čočce se dostala teplota maximálně na 120. Nevím, co letos vysledoval Petr. Nechápu, proč nedali teplotu olejeje do toho super duper kompjůtru na carc strojích. Jinak souhlasím s tím, že logicky by Guzza měla schroupat auto olej, ale jsem posera, tak dávám, co píší v chytré knize, tedy to co Hrňajz.
Zajímavé se mi zdají hlavně ty ventilové vůle. Mám pocit, že vačka je stejná na všech velkých Guzzinách (postupně ji jen vylepšovali kvůli mazání), takže by to mělo vlastně platit pro všechny. S tím se mi ale fakt riskovat nechce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Podas píše: Gufera na Ohlinsech tečou hned po výměně
Nestálo by za to nechat přeměřit trubky, jestli s tím před tebou někdo neťuknul? Se mi zdá divné, aby ty zlaťáky takhle uchcávaly? Za ty prachy by měly fungovat i bez oleje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
KOUPIL JSEM SI OPICI TAK TED JI MUSIM DÁVAT BANÁNY
to že je to srdcovka potvrzuju ač sem zatím ujel 50km
snad nikoho neurazím když napíšu muj názor že ta motorka je tak ošklivá až je krásná
jen škoda že v11 tam skoro nikde není
http://motorove-oleje.eu/mazacie-plany
Tom-K píše: Nestálo by za to nechat přeměřit trubky, jestli s tím před tebou někdo neťuknul? Se mi zdá divné, aby ty zlaťáky takhle uchcávaly? Za ty prachy by měly fungovat i bez oleje.
Tome- to jsem trochu plácnul, jedny vydržely asi 10 000km a teď co jsme měnili s Pospíkem, tak mají asi 7000 a zatím ok.
Ještě jsem si vzpoměl, že při studenějším počasí se krásně mlží otáčkoměr.I když jsem mu vyvrtal dírky, ať se mu líp dýchá.
Spojky hadic do nádrže jsou skoro nerozebíratelné.Ale to jen naokraj
Taky lanko tachometru si taky občas praskne
Markus-mazací plán neví co to je Guzzi V 11. Oni to berou tak, že si tam naliješ, co si vzpomeneš.
No a teď už by to chtělo nějaké kladné hodnocení
3 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Základní měření (VS) proběhlo s motorkou v sériovém provedení, výkon modře, moment červeně.
Při druhém testu (BOX)byl sundaný horní kryt airboxu. Nad 5.500 ot výkon znatelně stoupá, při 8.000 je to necelých 5 PS.
Na třetí test (VYFUK) se ještě namontovaly otevřené výfukové koncovky. Hodně to změnilo průběh momentu ve středních otáčkách. Mírnější zavlnění křivky před maximem typické pro V11 se změnilo na pěkný nárust s jedinou klesající vlnou při 4.000 ot. To je slabé místo všech Guzzin a spousta guzzistů hledá různé fígly na zlepšení. Oproti předchozí jízdě klesl výkon při max.otáčkách, ale ne o mnoho cca 2 PS.
ale poctatná věc při brzdění a i velký vliv má teplota motoru
no uvidíme co ukáže to moje
ted sem si všiml jak mám dole nádrž že abych se dostal na ventili ,musí se minimálně povolit i ta přední maska,teda držák
mimochodem do uvratě si pomaháte přez zadní kolo?nebo sundat dekl a altikem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Markus.1 píše: Vladimir> moment ja mám teda V11 2003 a je to stříkačka
a pokud jde o ulejvání,to umí i stříkačka,a myslim že za to ani tak nemuže kolikrát ten karbec bo vstřik,ale to co je mezi klíčkem a řidítky a nebo což je taky a smutné,to tekuté co bohužel unás u čerpaček je dost nekvalitní palivo.
když pomenu to že proteče nádrž do motoru
Jo a ZAJÍMA MNĚ TEN TEPLOMĚR OLEJE,JESTLI MUŽU,jednak od jakého výrobce a proč demontovan?(případně nebyl by naprodej )
a provozní teplota oleje je normálně nad 100C to není voda
jinak rozumym dobře že ty dáváš olej 10-40 nebo 20-50?
a olej TWS je automobilový mám pocit že doporučený pro BMW,ale nechci machrovat
mně osobně příjde že ten motor je přeci jen starší konstrukce,a viskozita 10-60 je na to asi moc řidké
pokud se to dá porovnávat s HD nebo BMW gs
Já netvrdím že máš karburátory, je to jen zkušenost z jiných motorek.
Teploměr jsem měl digibudík co zobrazoval více parametrů a jeden z nich byl i teplota oleje kdy to bralo teplotu ze zátky ve vaně kde bylo čidlo. Nenašel jsem jedinej důvod proč mít scuru obmotanou větším počtem kabeláže než je nutné, nebylo to hezké a stejně jsem na to neviděl. Jo zbavit se toho verku klidně můžu.
Olej jsem psal 20w50, sám si tam nalej co uznáš, ale nedělal bych to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Vladimir píše: geloš> pěkný graf, nemluváš o filtru, takže vždy standard? U centaura jsem měl navrtané víko airboxu a pěkně to chrčelo. U scury se mi ho nechce kurvit.
Taky jsem nechtěl nic vrtat, tak jsem dal půlku airboxu rovnou do prdele. Filtr mám papírový standart, na nějaký KN nebo BMC jsem se ještě nepřesvědčil. Zvuk se změnil parádně, hlavně při akceleraci se toho nemůžu nabažit. A taky se takto filtr aspoň opticky méně špiní, s původníma chobotama vypadal po 3.000 km hrozně a radši jsem ho vyměnil.
Jo a teploměr jsem měl na Californii takovýto RR . Na V11 by měl být stejný.
jen vyseknu to co mně zaujalo,ZNALCI TO TŘEBA UŽ VÍ,
"2006 Guzzi vydala oběžníky nen olej se doporučuje v detailu plně syntetický 10W 60 optimální i při vyšších teplotách
Aby bylo zajištěno, hodnoty tlaku. Ne nadarmo, nedávný Guzzi olejovým chladičem a termostatem ...
Již v roce 1977 modely byly předepsány vzorce RS Castrol pro Le Mans, který byl plně syntetický 15W 50 od později 10 W byl 60. Začátkem 70. let byl plně syntetický Agip Synt vhodný pro všechny Guzzi 2000.
Na V 11. přišel podle specifikací výrobce 3,5 l, ale to není dost, a wegschwappt tak, že čerpadlo nasává vzduch. Lepší 4 litry 10 W 60ar vollsynt. Utáhněte olejový filtr s 12 -15 Nm."
TO JEN CO JSEM ČETL NĚCO O ODLEVÁNÍ PŘI AKCELERACI A PROBLIKNUTÍ ČERVENÉ KONTROLKY MAZÁNÍ.
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
V roce 2006 Guzzi poslala V11 do důchodu, nové CARC modely už nemají alternátor na klikovce, ale jinak je motor pořád poskládaný ze starých dílů a většina modifikací byla udělána v zájmu plnění emisí podle euro3, tj.spalování chudých směsí a s tím spojené vyšší tepelné zatížení motoru. Proto oleje s viskozitou 10W-60.
Markusi, radši prozraď kolik ti přibylo na tachometru, jak probíhá příprava na brzdu a nějaké další novinky. Já už teď proháním jen cizí guzziny, tento týden 100 km při ladění jednoho trucujícího Stelvia. Moje V11 už letos nezavrčí, venku je i klikovka, mometálně řeším jestli se zabývat rozdílem 3gr na ojnicích, hodil bych sem i fotky, ale přijde mi to nemístné, když ty oleje ještě pořád nejsou dořešené.
Zdar Geloš
je to i ohledně te přepážky do vany
přírava vázne
mám na práci jiné špeky bohužel pracovní
a začla 4kolková sezona,takže i tohle se mi tam ted objevuje a to je hned plná dílna
jo a 3g BYCH TEDA JA OSOBNĚ DÁVAL DO NULY ONO PŘECI JEN V TOM POHYBU TO PAK NAČTE,OTÁZKA JE JAK TO HONÍ VÝROBCE DO DETAJLU ABY SE PAK MOTO MOC NEDIVIL ŽE JE TAK PINTLICH
Jaký vlastně byl důvod přehození toho alternátoru? Dole mi to přišlo hezčí a hlavně konstrukčně jednodušší.
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Mějte se fajn a makejte, není po sezóně, je před sezónou....
Pripadne bych je sundal a aspon pořádně vylestil jestli to zvládne i cvičený šimpanz bez nářadí..
Ps: kladivo mám
Pripadne bych je sundal a aspon pořádně vylestil jestli to zvládne i cvičený šimpanz bez nářadí..
Ps: kladivo mám
jo, stačí povolit dvě matice na hlavě a objímku na spoji k mezisvodu. V hlavě je kruhové těsnění, které by mělo zůstat na svém místě, aspoň u mne jsem svody sundal a pak zase namontoval minimálně 5x bez problémů stále s jedním těsněním, kdyby ti něco neklaplo, mám nové. Spodní spoj by měl být jen trubka do trubky bez těsnění. Jestli do toho půjdeš, napíšu ti pak, co potřebuju. Šupleru máš?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |