sem s ní
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?
Naposledy editováno 26.11.2014 23:42:39
2 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?
Pokud máš hodně času postupovat dle čzdolfa, pokud ne kup jiný motocykl. Nějakou starou vránu bez TP jako XR 600 apod. finančně to vyjde podobně.
edit:
jestli máš podobný stroj tak už s ním nic nedělej ať ho nezprzníš. Je to veterán!!!
Naposledy editováno 27.11.2014 11:51:41
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?
charlie.vtx1800 píše: Známej takhle čízu tunil. Převrtávka na 220 ccm, převrtaný kanály, snížená hlava atd. Jelo to jak svině - tak půl hodiny, než se to kouslo. Po třetím hryznutí sám uznal, že z hovna bič neupleteš. A když upleteš - tak nezapráskáš. A když zapráskáš, tak leda sebe...
nemáme společnýho známího
Naposledy editováno 27.11.2014 10:30:27
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?
jediny vsemi znalci doporucovany zvyseni vykonu je Turbonator, rychly prouzky na kola a svitici ventilky: kazdej okamzite pozna o jakej zazacnej tuzzing se jedna a hlavne MOTORCE TO NEUBLIZI
Naposledy editováno 27.11.2014 13:05:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?
Co se té Čízy týče, nejlepší zvýšení výkonu je pořízení např. 250-ky
Každopádně nemusí jít vždy o tuzení, pokud se na to jde odborně a s rozvahou.
Sání, karburátor, slícování přírub, svíčky, leštění kanálů, výfuk...
Tyhle věci zvednou výkon v celém spektru otáček a na urozenosti veterána to nic neubere, ba naopak, na srazu veteránů může překvapit, jak mu to jede
Každopádně tyto věci by se měly dělat s rozumem a jistou dávkou odbornosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?
Naposledy editováno 27.11.2014 14:01:42
sered píše: Cpat tam treba Bing karbec je v TOMHLE PRIPADE zverstvo!
Ano, to máš pravdu, ten Bing patřil spíše na 638/639 Jawku.
Tady jsem myslel karburátor poladit, nebo použít dobových úprav...
Aby to neztratilo na vzhledu a originalitě.
1,5 roku jsem se profesionálně zabýval renovací veteránů, nyní to mám dál jako koníčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?
Naposledy editováno 27.11.2014 18:39:45
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?
Ale ty máš určitě obyčejnou 477 že? Jestli jo, tak ten výfuk co tam je z výroby, je asi nejpovedenější sériový výfuk jaký na těchto čs obyčejných motorkách byl montován. Jsou věci, na které se nesahá, jako právě výfuk nebo rozměry a tvary kanálů (všech) atd. Pokud sáhneš do jednoho, tak s největší pravděpodobností budeš muset upravit i druhé=dáš tam nějaký výfuk co tam nepatří a budeš muset upravit třeba průřezy přefuků, výfuku nebo ladit karburátor atd. Není to tak jednoduché. V nejlepším případě to pojede pořád stejně. V tom horším se třeba objeví díry v určitém rozmezí otáček. Rozumné úpravy jsou ty konvenční - převrtání na větší objem (PS: se stěnou válce tlustou jako papír to moc dobře nefunguje), zvětšení komprese, vyvážení+odlehčení kliky, decentní rozbroušení pórů na ojnici a násl. vyleštění, odlehčení pístu (opět decentní), trochu zvětšit průřez přefuků, popř. sacího kanálu+doplnění většího karbu taky bude fungovat. Vyšší level je instalace jazýčkové klapky, podkovy mezi setrvačníky a při tom už se musí ladit i výfuk + osadit to nějakým lepším karburátorem a ne jikováckým splachovadlem.
Ono když se ten základ udělá s citem (převrtání třeba na 190 ccm; broušení+leštění ojnice; stočení setrvačníků cca o 5mm, podkova mezi ně a vložka na vyplnění místa po jejich stočení, vyvážení kliky a vyleštění setrvačníků; snížení hlavy cca o 1 mm; rozbroušení technologických nálitků uvnitř pístu; zvětšení průřezu přefuků o cca 1mm po obvodu; zvětšení průřezu sání-podle plánovaného karburátoru; atd.), tak se nijak výrazně nesníží životnost, ale výkon poměrně dost povyleze, na to že to jsou takové kraviny (třeba o 3 koně). Navíc to není tak finančně náročná operace, jako spíše časově.
Opak je pokud tam dáš klapku a jelikož to právě není jen o samotné klapce, tak to už začne lézt do peněz. A hlavně ten zbytek motoru je stavěný na určitý výkon, pokud bys to nějakým zázrakem naladil, že by to mělo třeba 20 kW, tak by se první poroučela spojka, potom převodovka, ložiska, jejich uložení, atd...a to je jak tu píší všichni ostatní lepší si sehnat silnější motor nebo rovnou celou motorku...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?
Jak se zvedá výkon svíčkama?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit výkon?
A další věc, pokud máš baterku, tak je jiskra při startu naprosto stejná jako u dynamobateriového originálu a při volnoběhu? Už při tom pitomém volnoběhu má VAPE daleko větší výkon než dynamo, které vlastně na volnoběhu žádný výkon nemá, protože začne dobíjet asi tak od 1000 otáček, takže to vysává baterku. Jen tak mimochodem, při asi 2000 ot./min. VAPE hodí jiskru i 4 cm daleko! A docela by mě zajímalo, jak se dá opravit dynamo pokud se ti zkratuje rotor či stator?
Buďto jsi měl smůlu na špatný kus nebo nějaká chyba v montáži.
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit výkon?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Model ČZ 175/ Jawa 250/ Jawa 500OHV... ČZ 175 | mochr | 28 | 16.4.2024 v 10:18 jawarmaniak |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 21.10.2023 v 15:03 kokoška. |
Cz 175 -model motoru ČZ 175 | Stela69 | 9 | 16.10.2023 v 12:59 ramlik |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |