2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjet baterku nebo uklidit?
Případně prospěje to svíčkám když v zimě motor na pár minut natočím
Naposledy editováno 25.11.2014 20:07:50
8Ball píše: Psal jsem, že je to dílna a ne garáž. Celý je to za domem a od střechy po podlahu je zadní stěna v zemi, jediná boční zeď která je trochu vidět je i tak půlkou pod zemí. Zepředu jsou jen cca 2m vidět a to včetně dveří. Vytápění žádný a není to s domem spojený, tak ani teplo od domu nejde.
A právě proto je tam stabilnější a vyšší teplota než venku. Pokud teda to není zahrabané v permafrostu. Mám taky nevytapenou garáž a pod nulou je tam jen když je venku -15 a méně. Ve sklepě ti taky nemrzne.1 reakcí na tento příspěvek Dobíjet baterku nebo uklidit?
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjet baterku nebo uklidit?
Jo mám TDM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjet baterku nebo uklidit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjet baterku nebo uklidit?
olin píše: ganmiki> Mám v BMW 650 GS klasickou baterku , loňskou zimu jsem ji nevytahoval , jenom parkrát dobil, přes zásuvku kterou tam mám. Letos jsem ji vytáhl a zjistil že je tam tak polovina elektrolytu. Takže jsem ji dolil , nechal dobíjet a uložil v baráku. Taky ta demontáž zde není jednoduchá , musí se poshazovat několik plastů. Ale každopádně u klasické baterky doporučuji na zimu vytáhnout, už jenom kvůli té kontrole kyseliny.
Pokud si v baterce našel tak půlku elektrolytu, tak před tím nebyla kontrolována mnoho let, nebo funguje špatně dobíjecí soustava a elektrolyt se "vyvaří". Nic méně klasická "špuntovka" by se alespoň jednou za rok zkontrolovat měla. U ostatních není co kontrolovat a tudíž není nutné z motorky vyndat po celou dobu životnosti.
Mafian115 píše: ppll> Takže to by se pak neskytla otázka, mohu na motorce jezdit do práce když to mam jen 10 km stačí se tak olej/motor prohřád? neníčím tím olej/motor.Mam kvuli tomu jezdit do práce přes pulku západních čech. Tato téma by bylo zřejmě hodně k zamyšlení a k debatě s konstruktérama moturů a výrobců olejů
Případně prospěje to svíčkám když v zimě motor na pár minut natočím
To je ničení startéru, baterky, motoru. V návodu k BMW R1100RS jsem měl jasně uvedeno:
při jízdách za teplot pod 5 C kratších než 50 km zkraťte interval výměny oleje na polovinu
Takže 4 litry oleje každých 5 000 km - dost pakárna.
Při běžném ježdění: 90 % opotřebení motoru nastává, než se motor ohřeje - známá věc.
Každý svého štěstí strůjcem.
Uvidime na jaře jestli jeste bude makat, ale zatim na ni nic nepozoruju, moto startuje pořád v pohode.
A to mam relativne velký startovací proud i kapacitu, ale ono mozna tím lepsi..
Uvidime na jaře jestli jeste bude makat, ale zatim na ni nic nepozoruju, moto startuje pořád v pohode.
A to mam relativne velký startovací proud i kapacitu, ale ono mozna tím lepsi..
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjet baterku nebo uklidit?
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjet baterku nebo uklidit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjet baterku nebo uklidit?
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjet baterku nebo uklidit?
Pochopím složitější rozborky motůra či různé zapeklitosti, protože tam je net vynikající. Nikdo není vševěd a mnohdy se sám zeptám na banalitu za kterou si pak dám facku, ale to je jiná. Dneska prostě místo cajku v ruce a manuálu nikdo hodiny v dílně trávit nechce a to je ten PROBLÉM. Přitom je to radost, sám si na věci přijít a základní údržbu udělat sám.
Tím se nechci dotknout tazatele, spíše to píšu všeobecně...
TM
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki vn 1600 únik chl kvapaliny Kawasaki VN 1600 | Srul | 2 | 20.8.2024 v 06:52 ja1 |
Spolehlivost Kawasaki VN 1600 Kawasaki VN 1600 | Nomadic_Rider | 9 | 27.3.2024 v 14:14 frick |
Spoluparkovaní, pronájem garáže Kawasaki VN 1600 | Pompo1978 | 0 | 7.3.2024 v 06:49 Pompo1978 |
Kawasaki VN 1600 2003 Kawasaki VN 1600 | Srul | 2 | 10.12.2023 v 18:07 Boris. |
Batwing Kawasaki VN 1600 | hradilk | 4 | 20.11.2022 v 13:59 Ppepek |