globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:55 | Nahoru | #91

Rotak1 píše: Dawe02> Myslim ze jsou si vsichni rovni,krom cenovek



Taky si nemyslim ze je to to same.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:59 | Nahoru | #92
Dawe02> zena ma I20 takze primy konkurent fobie a z ty se mi chce zvracet .Samozrejme se kazdemu libi neco jineho .Nam neotrele tvary,komfort v uvozovkach a jizdni vlastnosti,vlastne to co fobie nemuze nikdy nabidnout (nebavim se o verzi RS)a na parkovisti neotviram sousedum auto do kostela pac ho lidi jak psal Assasin kupuje kazdy a kazdy se snazi nekoho trumfnout.Ty mas BMW,tak ja Mercedes.A k tve posledni vete : Navic vim jak HMC engineering funguje a to je neskutecne ze jim to vubec jezdi. .Zatim nemame moc na tachu,ale jezdi a slouzi skvele,ani neslysim od jinych vlastniku zadne spatne ohlasy tak jak na koncern.Samozrejme se nekde neco posere u kazdeho auta,ale nic neni dokonale.Mimochodem co tvuj avatar?S tim jezdis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 22:01 | Nahoru | #93
assassin> a v cem vydis ten zasadni rozdil?vydrz motoru pri udrzbe jaka ma byt,nebo u antikorozivni uprave?Jak jsem psal,ja jsem jen laik...

Naposledy editováno 08.12.2014 22:01:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 22:11 | Nahoru | #94
Rotak1> ano jezdim, ale to neznamena ze jsem slepy k chybam. Mam (mel jsem v Koreji) dva Hyundai a to dokonce nejvyssi modely (Genesis a Equus) a kdybych mel platit ty opravy v zaruce, tak zaplatim ty auta dvakrat! Bohuzel to je odraz systematickych chyb v konsturkci, testovani a pristupu k veci...nikoliv nahoda.

edit: prave takovi OEM jsou zodpovedni za ten negativni dojem ze spolehlivosti ktery dens automotive prumysl ma. Vetsina Evropy je jina liga, co do kvality.

Naposledy editováno 08.12.2014 22:16:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 22:25 | Nahoru | #95

Rotak1 píše: assassin> a v cem vydis ten zasadni rozdil?vydrz motoru pri udrzbe jaka ma byt,nebo u antikorozivni uprave?Jak jsem psal,ja jsem jen laik...



No treba to hodnoceni jizdnich vlastnosti - jak to posuzujes ze fabie z toho vysla spatne a i20 ok?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 22:32 | Nahoru | #96

DucS píše: ...Jinak celkově auta dnes nevydrží víc,jak píše assassin, nebo dave-lister...
Elektro instalace vyrobená v Africe se vám rozpadne pod izolací a to nemusí ani vidět vodu...


Co takhle mi konecne odpovedet na otazku ktery je ten OEM pouzivajici elektro instalaci z Afriky?

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 22:39 | Nahoru | #97
assassin> svezl jsem se v obou a hnujdai mi prisel ovladatelnejsi,lepsi citelnost v zatackach,proste se mi v tom lip jelo.Fabka byla jak kachna tak sem poridil tu i20

edit :nekoukam co kdo napise o tom aute.Kdyz potrebuji tak jdu okouknu,projedu a rozhodnu se

Naposledy editováno 08.12.2014 22:45:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 22:42 | Nahoru | #98
Dawe02> pises ze jsi mel v korei?Pochopil jsem zpravne?Nemaji tam trochu jine pozadavky nez mi zhyckani evropane? Ne fakt jsem lajk,nalit benzin,naftu,zkontrolovat olej a veci okolo a vyrazit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 23:07 | Nahoru | #99
Rotak1> Ano, pochopil jsi spravne. V Koreji maji ridici jiste jine preference (nevim zdali jsem dostatecne kompetentni k hodnoceni, ale je evidentni ze se soustredi na co nejvetsi obrazovky, entertainment, kuzi v interieru, velke rozmery auta, "americky styl" karoserie, nizkou uroven hluku a mene je zajimaji jizdni vlastnosti, zvuk motoru, charakter, spolehlivost, jakost materialu, dilenske zpracovani).
Nicmene zaklad vozu je stejny (cti stejne chatrny) pro vsechny trhy. Zpusob jakym kopiruje HMC specifikace VW je neomaleny, hloupy a kontraproduktivni. Vetsina jejich obchodnich partneru z nich ma srandu. Dockej casu, jsem si jisty, ze pravy obrazek ohledne Korean style automotivu pronikne drive ci pozdeji na verejnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 23:20 | Nahoru | #100
Dawe02> Kde jsi byl tak dlouho??

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 23:24 | Nahoru | #101
radi5> v Koreji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 23:38 | Nahoru | #102
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:41:57

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 23:49 | Nahoru | #103
ppll> ja take nijak nerozporuju existenci sub-dodavatelu. To je normalni, snad jsem takovy dojem nevyvolal. Negativni dojen ohledne spolehlivosti vyvolalo posledni 5 let spoluprace s Namyangem, nizka profesionalita a prapodivny nesystematicky zpusob jejich prace. Plus osobni (subjektivni) zkusenosti s jejich produkty. Pochybuju ze jejich (byt velmni dobry) agresivni marketing dokaze delsi dobu maskovat zjevne slabiny v technice....

2 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

9.12.2014 v 07:53 | Nahoru | #104
Ono tu už asi vše bylo řečeno, ale taky se přidám. Kvalita aut a náhradních dílů je dána cenou. Nikdy jsem neslyšel, že by automobilky platily zaměstnance za umělé zkracování životnosti dílů, ale zaměstnanec který dokáže vymyslet některý díl o dvě koruny levnější je odpovídajícím způsobem ohodnocen. Výsledek jsou pak turba se životností na 150.000km, ale auto je cenově konkurenceschopné a o to jde. Nikdo z nás nechce Fabii s výbavou Junior za 750.000kč i když by najezdila milion kilometrů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 08:14 | Nahoru | #105

tomik.cesko píše: ...Výsledek jsou pak turba se životností na 150.000km...



Se zbytkem se neda nesouhlasit, ale turbo validovane jen na 150tkm se opravdu masove nevyrabi.

(reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 08:34 | Nahoru | #106

Dawe02 píše: Co takhle mi konecne odpovedet na otazku ktery je ten OEM pouzivajici elektro instalaci z Afriky?


Například Mercedes Benz používá kabelové svazky vyrobené v Jihoafrické Repuplice a v Rumunsku. Některá dřevěná obložení jsou například z Iráku a takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho.
U originálních dílu na VW jsem několikrát viděl made in China.

Naposledy editováno 09.12.2014 08:38:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 08:37 | Nahoru | #107

Dawe02 píše: Se zbytkem se neda nesouhlasit, ale turbo validovane jen na 150tkm se opravdu masove nevyrabi.


Některé motory od VW které používají turba od KKK opravdu více nevydrží. Nejhorší jsou případy kdy dojde k rozšmelcování kompesorového kola a zlomení hřídele. Ty kousky nalítají do chladiče a sání.

(reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 08:43 | Nahoru | #108

tomik.cesko píše: Ono tu už asi vše bylo řečeno, ale taky se přidám. Kvalita aut a náhradních dílů je dána cenou. Nikdy jsem neslyšel, že by automobilky platily zaměstnance za umělé zkracování životnosti dílů, ale zaměstnanec který dokáže vymyslet některý díl o dvě koruny levnější je odpovídajícím způsobem ohodnocen. Výsledek jsou pak turba se životností na 150.000km, ale auto je cenově konkurenceschopné a o to jde. Nikdo z nás nechce Fabii s výbavou Junior za 750.000kč i když by najezdila milion kilometrů


Přesně tak, ačkoliv se každému zdají nová auta drahá, tak vzhledem k množství komponent levnější být nemůžou. Auta už skoro 15-20 let stojí stejně (možná i méně), ale množství komponent a dílů se pořád zvyšuje. Jak docílili toho že nemuseli zdražovat je asi každému jasné.

(reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 08:59 | Nahoru | #109

dave-lister píše: Některé motory od VW které používají turba od KKK opravdu více nevydrží. Nejhorší jsou případy kdy dojde k rozšmelcování kompesorového kola a zlomení hřídele. Ty kousky nalítají do chladiče a sání.


KKK neexistuje jako vyrobce. Je to Borg Warner a validuji jako vsichni ostatni defaultne na 300tkm / 3 roky. Je jasne ze nikoliv cela populace se dozije tohoto cile, ale fail v polovine se bude tykat naprosto nevyznamneho zlomku populace (pod 0.4% i kdyz by to odflakli). Pro VW plati typicka podminka ze pokud je v v ramci jakehokoliv kvartalu vetsi chybovost nez 4%, potom nastava recall kampan a neresi se jednotlive reklamace pomoci 8D reportu, ale problem systematicky jako celek. Tim by se jiste turbo failujici po 150tkm odstranilo z existence.

Daimler mas vetsinu svazku z Nemecka (Hirschamnn, KOSTAL, Tyco). Produkce v Rumunsku je normalni a celkem proverena, ten JAR moc neverim, ale muze byt.

Repliky dílů

9.12.2014 v 09:24 | Nahoru | #110
uncompromised> Repasi vyvažováku dělá jeden chlápek z Litoměřic, mělo by to být řešení už napořád. Já se tam chystám v lednu, tak snad se mi ten šestihran neprotočí. (ikdyž už byl celý měněný v servisu). Ale taky mi to příjde blbý, kvůli věci za 90kč zničit motor. Na tom autě je víc věcí, co mě štvou, že se musí dodělávat nebo zbytečně opravovat.

Dawe02> To jsem rád, že to o Hjondé napíše i někdo od fochu. Nedávno tu byla velká debata o tom, že zrovna i40 za menší peníze poskytne vyšší kvalitu a užitnou hodnotu než superb a že kvalita Hyundai je na evropské úrovni.

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

9.12.2014 v 09:30 | Nahoru | #111
když to porovnam s výrobou software tak bych i věřil že se dělá schválně nekvalitně. Co třeba pak vidim ze zpětnýho inženýrství, nebo rovnou když koukam vývojáři pod ruce. Ve školách nebo na učilištích by ti takovou práci hodili na hlavu. Ve firmě tohle po tobě tiše vyžadujou Tůhle sem koupil přes eshop dost levný NGK. Tedka je mi jasný že sem koupil nějakou šitku

Naposledy editováno 09.12.2014 09:35:24

(reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 10:30 | Nahoru | #112

Dolph-cz píše: padělá se všechno-peníze,hadry,léky..samozřejmě i ND.pohledem na krabičku to nepoznáš-jediná jakátaká záruka je nákup od firmy,která má zastoupení pro čr -ale nebude to nejlevnější.....



Ty záruky bych chtěl vidět... naštěstí olejové filtry pro auto kupuju přímo v autorizáku, překvapivě jsou originály nejlevnější (120 s DPH, přátelská cena). Moto oleják nemá. Do letadla druhovýrobu, protože motor už je starý přes 15 let.

(reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 10:34 | Nahoru | #113

enusim2 píše: mame v rodine "stavebni" feldu. ma nalitano kolem 160 tis a je to stare hnusne auto, ktere se musi kazdou chvilku varit. nulova vybava,zere 8ku, sezere nejaky ten olej.

a k tomu mame bmw 1999 s tachometrem 300 tis. a odhadem ze bude v realu mit tak 500 tis km.
auto jede, v elektrice, zere 6,5-7 a rekl bych ze je celkove v lepsim stavu jak felcka, ktera ma minimalne jednou tak mensi najezd...takze za me je felcka srac co driv stala majlant a po 100tis km uz je pomkalu zrala na odpis........

....a ano mam silene nekvalitni a tolik proklinany renault. znacku, kterou mame v podobe 4 aut doma a nikdy nikde nas ani jedno nenechalo a nemaji zadnou znamku koroze.
zastavam uplne stejny nazor a pohled jako Assassin!



Za mě: felda není pozink, tak rezatí. BMW taky rezatí, akorát každému jinak, zatímco feldy reznou všem stejně :) najel jsem na nové feldě skoro 200 000 km, žádné opravy kromě oprav na kastli.

Všechny drobnosti, jako výměnu kapalin, termostatu /jednou/ si uděláš doma. Vše krásně přístupné.

A když už se v diskusi řeší Hyu - za 300 tisíc kombík (i30CW), který má jako jedno z mála aut větší rozvor kol než nekombík stejného typu.

Rok co rok ujeto 20 000 km, v LPG, bez problémů kromě cukání motoru za studena NA BENZÍN

Repliky dílů

9.12.2014 v 10:34 | Nahoru | #114
...COŽ řeší přehrání FW, problém bylo k němu autorizák dokopat.
Obecně jsou autorizáky největší problém značky, a nejen této značky :)

Co můžu, si na autě udělám sám. Kapaliny, destičky, jako na moto. Jen tak máš jistotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 10:54 | Nahoru | #115

Mlsoun13 píše: když to porovnam s výrobou software tak bych i věřil že se dělá schválně nekvalitně. Co třeba pak vidim ze zpětnýho inženýrství, nebo rovnou když koukam vývojáři pod ruce. Ve školách nebo na učilištích by ti takovou práci hodili na hlavu. Ve firmě tohle po tobě tiše vyžadujou Tůhle sem koupil přes eshop dost levný NGK. Tedka je mi jasný že sem koupil nějakou šitku

Podle čeho soudíš,že si koupil šitku,když to bylo levný?Za sebe mohu říct a už jsem to tu kdysi psal cca 2 roky,že jsem zrovna přes polsko koupil chladicí kapalinu s polepy jednoho českého velkoskladu.Je zajímavé,že jejich doporučená prodejní cena byla podstatně níže,než cena u nejmenovaného velkoskladu u nás.Když jsem se na to obchoďáka dotazoval řek mi,že tenhle případ je i u zrovna tebou zmiňovaných NGK svíček že neplní nasmlouvané odběry fabrice,tak to bez zisku valí do polska jen aby to splnili,kde maj svého obchoďáka a ti poláci to zase valí sem.Pak jsou oni jebani Prahou za to že nic v tomhle regionu neprodávají.Tak si potom vem kolik na tom ten český velkosklad má když jejich chladičku překoupíš a na doporučené pultovce jseš pod jejich nákupem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 12:18 | Nahoru | #116
motoblb> ahoj, Zapalovací svíčka NGK CR9EK - Cena s DPH : 141,80 CZK (naprosto směšná cena, obecně se pohybuje kolem 300,- kč s DPH a teď to vynásob 4x. Ušetřeno 632 kč). Nakupil jsem zde Je to teda padělek nebo ne ?

Naposledy editováno 09.12.2014 12:21:49

(reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 13:50 | Nahoru | #117

Dawe02 píše: Se zbytkem se neda nesouhlasit, ale turbo validovane jen na 150tkm se opravdu masove nevyrabi.


myšleno obrazně.

(reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 14:21 | Nahoru | #118
Mlsoun13> Když se kouknu na tu cestu kterou jsem tu popsal výše a na nákupní ceny na jejich (pšonských) stránkách i jejich konkurence,tak to opravdu reálné je,ale s těmi % by to dělal jen sebevrah.Tvůj prodejce je kousek od fricků,záleží,jestli to tam taky ten český velkosklad zavedl a taky to tam takhle funguje....Je tu spousta toho ale.....aktualizace dat,staré zásoby atd...
Uvidíš nakonec sám jak ti budou šlapat.....

(reakce na) Repliky dílů

9.12.2014 v 15:05 | Nahoru | #119

Mlsoun13 píše: motoblb> ahoj, Zapalovací svíčka NGK CR9EK - Cena s DPH : 141,80 CZK (naprosto směšná cena, obecně se pohybuje kolem 300,- kč s DPH a teď to vynásob 4x. Ušetřeno 632 kč). Nakupil jsem zde Je to teda padělek nebo ne ?



To ti asi neřekne nikdo... mohu jen uvést perličku - origo svíčky do Hyu prodávají zaměstnanci žilinské fabriky za 12 E sadu a ty snad padělané nebudou :) už jsem je měnil a vždy z tohoto zdroje.

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

9.12.2014 v 15:32 | Nahoru | #120
Hodně se zajímám o technické řešení u škodovky, zejména u motorů. Nejvíc vydržely aspoň co vím a co mám i doma motory s rotačkama(např. AGR). Přímo šlápnutí vedle je například u prvních verzí HTP(cca do roku výroby 2004). Dále to zopakovali na 1.2 Tsi a jejich odnožích(1.4 Tsi a 1.8 Tsi).
Přikládám to hlavně nešťastným konstrukcím po přelomu století. Já sám mám doma 1.4 AQW a 1.9 AGR. Motory jsou držáky jak na papíře tak i ve skutečnosti. Docela velkou zkušenost mám i s 1.4 16V BBY a 1.8T AUM. AUM překvapivě drží, což přikládám hlavně pravidelné výměnně oleje ve zkráceném intervalu a nepřetěžování turbodmychadla(to znamená dochlazování po jízdě a rozumné prohřátí celého motoru před ostřejší jízdou). O BBY se to říct nedá, tam je bolest ve vaklajích válcích a klepajích hydroštelech.
Není toho málo a chce se zajímat před koupí o typ motorku co chci kupovat. Podcenění bývá často fatální a není výjimkou kompletní zničení agragátu před 100 tisíci km u nových aut.

Naposledy editováno 09.12.2014 17:28:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist