Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
boy07s píše: Tak tady jsou ty fotky
Kovboy> sednou teda ty trysky co jsi posílal do tohohle karburátoru?jestli jo tak asi rovnou nějakou koupím....jo a je jedno jakou tam dám?můžu tam klidně dát 120 nebo by to dělalo nějaké problémy?
Můžete mi kdyžtak prosím napsat co je to přesně za tip karburátoru?
díky moc všem co poradili
tj klasickej základní noname china karbec

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Hany13 píše: Zdar tak mam prvi takovej problem. Po 7 mth sem zacal slyset ventili tak sem je nastavil saci 0,03-4 a vyfukovy 0,07-8 hodnoty sem nasel na netu od kovboje. Za studena krasne ticho ale jakmile se ohreje spu zase slyset. Myslel sem jen spatne dotahl kontamatky tak sem to druhy den predelal znovu a zase to same za studena ticho kdyz se ohreje zacnoi bejt slyset. Jinak je to Pitpro a motor Lifan 125
tk vždycky je tam slyšet nějaký cvakání. Ale může to dělat třeba i vytahanej rozvoďák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
boy07s píše: Tak tady jsou ty fotky
Kovboy> sednou teda ty trysky co jsi posílal do tohohle karburátoru?jestli jo tak asi rovnou nějakou koupím....jo a je jedno jakou tam dám?můžu tam klidně dát 120 nebo by to dělalo nějaké problémy?
Můžete mi kdyžtak prosím napsat co je to přesně za tip karburátoru?
díky moc všem co poradili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Kovboy píše: Hany13> Já tě před tímhle rádoby Pitprem, laciným, okopírovaným, varoval. Ano ten rozvoďák klepat může, ale u těchto laciných to dosti často dělají i čepy usazení u vačky.
v pohodě, ale i kdyby to nemělo tak kvalitní komponenty jako třeba tlumiče, řidítka a pod, tak pořád tam je motor lifan a na ten všichni pějou chválu, že je to sice slabší ale zato držák kvalitní. jinak ten rozvoďák bude klepat i když to má napínání odstředěným olejem? to by to klepalo i tak? jinak nejsem zas tak zdatnej mechanik motorů a tak se ještě chci zeptat pokud by to byly ty čepy usazení vačky jak říkáš, jak velký je to problém? ihned vyměnit za jiné nebo to není taková neplecha a dá se s tím normálně jezdit? dnes zkusím natočit to video snad by tu někdo z toho zvuku poznal o co jde nebo jestli to je normální
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Upozirbuju ze to video docela zkresluje a ve skutecnosti to neni takhle hlasity tady to asi zni jako kdyby uz litaly venku. Zvlast na konci videa je to hodne zkreslene pri pridani plynu
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Hany13 píše: Tak ventili nastaveny na zahratym motoru cca 60 stupnu a hidnoty co jsou od kovboje a najednou jde motor krasne tise uz zadne cvakani jinak jehlu jsem musel vratit zase zpet na 2 zarez odspodu z celkem 5ti a seridil sem sroub bohatosti a uz to funguje jak ma. Jen me zarazi proc to tak klepalo na ty hodnoty kdyz se to nastavilo za studena coz je napsany i v manualu
Tak tímhle je potvrzeno, co já neustále píši a říkám do nekonečna. !!! Neexistuje !!! univerzální nastavení ventilů. Vždy se nastavují podle každého motoru a jeho chodu. Bylo by potřeba to vytesat do skály na stále viditelné místo pro všechny, co si myslí, že když neporadím od stolu vůle na jejich motoru, tak jsem nafoukanej imbecil. A ventily se skutečně nastavují za studena. Jen platí pravidlo, že každý motor potřebuje vůle jinak.
Kovboy píše: Tak tímhle je potvrzeno, co já neustále píši a říkám do nekonečna. !!! Neexistuje !!! univerzální nastavení ventilů. Vždy se nastavují podle každého motoru a jeho chodu. Bylo by potřeba to vytesat do skály na stále viditelné místo pro všechny, co si myslí, že když neporadím od stolu vůle na jejich motoru, tak jsem nafoukanej imbecil. A ventily se skutečně nastavují za studena. Jen platí pravidlo, že každý motor potřebuje vůle jinak.
Ted jsem jen nepochopil jestli tim myslis ze ja si myslim ze si nafoukany imbecil nebo podobne.. pro jistotu uvadim na pravou miru ze to tak rozhodne neni, spis vsude prohledavam co jsi kde napsal a poradil a podle toho si tak nejak delam obecny manual jak se starat o pitbika. Btw kdyby kovboy nebyl za prahou tak bych daval pitbike k nemu to rikam na rovinu, bohuzel u nas nikdo takovy neni takze se to ucim delat vse sam a alespon se necemu priucit.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
P.S.-pošlu fotku toho mého karbecu, vemu na to foťák(snad to bude brzo), aby jste viděli přesně co je to za typ :)
boy07s píše: tak jsme našel že by to měl být mikuni vm 26 - mám to najité správně?Je tu ale jedno ALE- v obchodech jsem našel 2 druhy tohoto karburátoru- jeden je s takovým čudlíkem místo páčky na sytič a druhý ten bývá většinou levnější, ten má páčku zase.Mám to pochopit že se výrábí 2 typy, nebo to někdo "falšuje"?
P.S.-pošlu fotku toho mého karbecu, vemu na to foťák(snad to bude brzo), aby jste viděli přesně co je to za typ :)
No 26 prumer s cudlikem jak rikas dela i Molkt, toho bych se taky nebal, kdyz tak SuperSic58 ho ma pokud vim tak se zkus zeptat treba poreferuje
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
tady je ten můj karburátor- tedy fotka k němu, mělo by to být čitelný, i když to není úplně ono kvůli tomu, že jsem to fotil večer a k tomu si ještě dosvětloval mobilem aby se tam světlo dostalo, protože z foťáku šel blesk přímo do rámu :D
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
tak jsem se taky zařadil mezi pitbikery. Zatím teda jen napůl, protože jsem se ještě nesvezl a stroj si připravuju. Koupil jsem nepojízdný SOHOO AGB34 se 138ccm motorem Lifan s tím, že nehází jiskru a dám ho dohromady. Motorku jsem kompletně celou do šroubku rozdělal a opravil různé nedostatky jako prasklý rám v místě horního úchytu motoru apod. Dostala novej lak. Teď mám stroj téměř složenej zpátky a včera večer poprvý zavrčel.
Mám problém s těsněním karburátoru, konkrétně plovákovky. Než jsem do něj šáhnul, tak to těsnilo, ale když jsem karbec rozdělal kvůli čistění, tak jsem začal tušit budoucí problém, protože těsnění bylo pěkně ztvrdlý. Samozřejmě po složení teče.
Nejsem schopnej ho nikde najít při hledání pro pitbike. Vzhledem k tomu, jak čínani kopírují, tak tipuju, že karburátor bude taky kopie nějakýho japonskýho a třeba by se to dalo dohledat podle něj.
Nevíte na jakej typ karburátoru/motorky hledat?
Bohužel u sebe nemám fotku, budu schopnej ji udělat večer. Tvarově ale odpovídá tomu z tohoto odkazu:
těsnění
jinak zkus pohledat ještě jinde, a třeba i zavolat, některý eshopy spoustu věcí ani nemaj uvedených na internetu.