Poradíte mi někdo kudy z toho ven? Díky.
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
kuchta50 píše: Číkus> Asi jsi frajer v tom,jak se píše zkušenost,ale jinak dost zaostáváš,takže víc přemýšlej a méně piš,tím myslím to,co jsi psal ze začátku.Já mám nalítáno dost,je mi 58 a jsem jedním z těch,co museli nechat motorek ohledně nemoci.Tak neurážej,když nevíš.
ve vší úctě k tobě ... to že nejsi fyzicky disponován a je to pro tebe možná volba, o té motorce vypovídá přesně tolik, co moje fusekle po 3dnech v sedle o mé inteligenci ...
Dokážu ještě pochopit, že si jí koupí člověk z důvodů co píšeš...ale tady jí obhajujou maníci, co kolem "pořádný"( brzdy, motor, rám, stabilita, citlivost, odezva) mašiny nešli natož aby na ní jeli...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Spotřeba je zajímavá když cestuješ dál.Kolem 3,5 litru.Když jedeš rychleji tak se do 5l vejdeš.
Vyměnil jsem ji za Manu 850 z variátorem.Měl jsem obavy že bude pomalejší a budou jí chybět ty koně. Nechybí,protože ty novější jsou asi míň unavení.
Když ji koupíš,nebudeš asi litovat.
Geodet píše: t_freedom> Tak co bys radil, mám se jí zbavit, když se mi na ní dobře jezdí. Mám si taky koupit Ducati? Bude to lepší? Co myslíš?
nezbavuj se jí...
nekupuj jí...
...pro tebe určitě nebude...
... a o tom co jako motorka lepší je...se nemusíme bavit...
Na čem si kdy jezdil... ?...kolikrát si prošel s motorkou krizovku...kolikrát si ocenil pevnej rám, dobře dávkovatelný brzdy a supr jízdní stopu... ?
Já prostě nemůžu brát vážně dobrozdání lidí co si koupěj NC jako první, nebo druhou motorku a napíšou tu " dobře se mi na ní jezdí "... sorry...
Je to jako v každým druhým profilu " motorka mi padla hned do ruky "... první.
Můj táta má po těžký borelióze Silverwinga 600...ale i tak to z něj neudělalo dementa a slintá nad mým SSkem ... a těší se, že si ho občas půjčí. Skůtr má rád...je to praktický, ale srdce má zcela někde jinde! Probuďte se ... hoši
Využíváte podbízivosti trhu, jen proto že jste prvničky, neumíte to a je to tak pro vás lehký... proto mi pak příjde lehce přitažený za vlasy, když někdo z vás napíše, že je to supr motorka. Má to váhu asi jako svědectví právě odpaněnýho panice o tom, že dotyčná je ta nejskvělejší milenka na světě
Naposledy editováno 14.12.2014 23:06:50
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
na čem bude jezdit. Já před 6 lety řešil co koupím a myslel jsem že mi bude stačit skůtr.Yamaha 250 dva roky.
Napřed Alpy...ty mám za komínem,další rok Itálie a už mi skůtr nestačil.Protože ,ale to mělo být na cestování byla
volba Mana 850. Byla se mnou na Corsice a loni ve Španělsku.Když jsi dál od domu,tak se trožku chováš opatrněji.
Ale přes to mi kamarád co jel na Triumfu se mnou v zatáčkách nestačil. Po čtyřiceti tisících ale Mana začala
stávkovat tak jsem ji za Hondu vyměnil.
To jen abys věděl do jaké kategorie si mě máš zařadit.
3 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Nicméně chápu i Freedoma, že to prostě nejede, nebrzdí, atd... kor s jeho brzdama a předkem...
hlavně celá koncepce je prostě několik kroků na zpět ... obalená PR omáčkou o tom jak je to úsporný, ECO a debil_friendly ...
Ale tu dvojspojku jim přeju, zejména až jí budou servisovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
t_freedom píše: hlavně celá koncepce je prostě několik kroků na zpět ... obalená PR omáčkou o tom jak je to úsporný, ECO a debil_friendly ...
Ale tu dvojspojku jim přeju, zejména až jí budou servisovat
"debil_friendy™" je moc hezký. Můžu si to půjčit? (™) zůstaně tobě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Taky jsem tu nc pomlouval, ale hlavně kvůli ceně a když si ji koupil mlaďas (raději točivé pětikilo).
Ani ty PR eko kecy nejsou kecy, tady testy 40mašin na 50000km, NCčko 2.místo, nejnižší spotřeba a servisní náklady, nízké opotřebení: http://www.motorrad...is-10/590540?seite=2
Ale jasně...pro "končícího" maníka se zdravotními problémy asi ano. Ale začínajícím, možná bez toho automatu. A stejně bych spíš někomu doporučil raději na "naučení" MT-07 ...než snad tohle...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Geodet píše: Pedrosso> Ne já to myslim ironicky. Přišel jsem z hospody a když to tady čtu, tak mi to nedá nereagovat. Určitě bych do ničeho jinýho nešel. Jenom mi to vždycky nadzvedne, když sem přispěje nějaký pako jako datlík. Nebo nějakej brusič kolen tady musí zanechat vzkaz. Jako, že tadleta motorka to teda neee. Co ty lidi k tomu vede. Já nevim.
mě se líbí, když motorkářskej cucák s mlíkem na bradě hlásá "univerzální pravdy" o své motorce.Na čem jsi jezdil že kážeš vodu? Na Hondě CBF125 a pak sis koupil "první dospělou motorku" ve formě Hondy NC? Víš veliký hovno o tom co to znamená motorka. Víš je to, co to znamená NC a protože jsi na ničem jiném nejezdil, tak nevíš vlastně vůbec nic.
Obhajuješ tady svojí pravdu. OK, ale je to asi jako se slonem a červem. Slonovi je červova pravda úplně u prdele.
Až si ošaháš tak 20-30 motorek a na každé najedeš víc než 100km, tak pak tvrď něco co můžeš relevantně prokázat. Zatím jen plácáš slámu a vpodstatě jen šíříš lži
seikos píše: mě se líbí, když motorkářskej cucák s mlíkem na bradě hlásá "univerzální pravdy" o své motorce.
Na čem jsi jezdil že kážeš vodu? Na Hondě CBF125 a pak sis koupil "první dospělou motorku" ve formě Hondy NC? Víš veliký hovno o tom co to znamená motorka. Víš je to, co to znamená NC a protože jsi na ničem jiném nejezdil, tak nevíš vlastně vůbec nic.
Obhajuješ tady svojí pravdu. OK, ale je to asi jako se slonem a červem. Slonovi je červova pravda úplně u prdele.
Až si ošaháš tak 20-30 motorek a na každé najedeš víc než 100km, tak pak tvrď něco co můžeš relevantně prokázat. Zatím jen plácáš slámu a vpodstatě jen šíříš lži
velmi vyjimecne s tebou souhlasim ..
3 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
CB500X je motorka pro zákazníka, oproti tomu NC700 nebo 750 je motorka pro spotřebitele.
Malá odbočka k definicím: Spotřebitel (na rozdíl od zákazníka, za kterého se považuji) nekriticky konzumuje cokoliv, co prodejce nabízí, neptá se, neověřuje, slepě důvěřuje. Spotřebitel kupuje párky za 50 Kč/kg a ještě jsi je pochvaluje a před ostatními hájí. Protože neochutnal párky za kilo kilo, tak mu i chutnají, popřípadě má k chuti výhrady, ale cena je cena. Navíc je na nich přece nálepka „vylepšená receptura“. Spotřebitel vůbec neřeší, že tou vylepšenou recepturou je nahrazení masa škrobem, moukou, barvivem a aromatickými dochucovadly. Oproti tomu Zákazník, pokud se u takto podezřelého výrobku vůbec zastaví, tak si přečte složení a zboží rychle vrátí do regálu, popřípadě koupí s vědomím, že to je bláto, ale jako nákup pro tchýni to stačí.
Převedeno sem, tak CB-čko vypadá jako pětistovka, chová se jako pětistovka, cena odpovídá pětistovce. NC-čko pouze vypadá jako sedmpade a má motor o tomto objemu, ale to je asi tak vše. Výkon motoru i spotřeba je jedna velká faleš a nízká cena vlastně vůbec nízkou není:
Vyzdvihovaná přednost velkého výkonu motoru v nízkých otáčkách je naprostá lež. Průběh výkonu (krouťáku) v nízkých a středních otáčkách nijak výrazně nevybočuje z řady dvouválcových 650 – 800 ccm konkurentů (a to i dvacet let starých), ale na rozdíl od všech ostatních u něj neexistuje pásmo vysokých otáček. Pochopil bych, kdyby výrobce obětoval vysoké otáčky a naladil motor na „ruce trhající“ záběr mezi 2500-4500 ot./min. dvouválcových litrů nebo dvanáctek.
Vyhlašovaná nízká spotřeba opět není nikterak oslnivá a odpovídá tomu, že jízdní projev většiny majitelů připomíná eko-rallye nebo vyjížďce H-D klubu.
Super nízká cena odpovídá super ošizené koncepci. Přestože výrobce propaguje NC-čko jako výjimečný motocykl se spoustou revolučních řešení, v podstatě se jedná o low-cost výrobek.
Na motorce vidím dvě pozitiva – jednak díky automatu jednit na motorce i fyzicky hendikepovaným (nemohou řadit) či psychicky hendikepovaným (neumí řadit) a pak nádrž pod sedlem s odkládacím prostore místo ní. To mi naopak přijde jako velké pozitivum a v obou vidím budoucnost. Hendikepovaných přibývá. A díky nutnosti vstřikovacího čerpadla odpadl kdysi hlavní důvod umístění těžkého a objemného paliva nad karburátory, a to samospád.
Osobně jsem se dost těšil, když prosákly první zprávy o novém modelu NC - řadový dvouválec středního objemu s důrazem na nízké otáčky, na nízkou hmotnost i spotřebu. Konečně by Honda měla motor(ku), s čím by nahradila (předčila) 25 let staré a konkurencí překonané V-čko z Transalpa/Afriky/Deuaville/Shadow. Pak jsem si porovnal výkonové grafy, hmotnosti motorek, technické detaily a šel jsem do kolen. Parametry retro motocyklu v kabátě unifikovaných dílů mnohamiliónových sérií a s reklamou, jako kdyby se jednalo o NR 750.
Je zajímavé, že málokterý jawista se rozčiluje nad zdviženým obočím, když se dotyčný dozví, že má Jawu. Jawista také nepřesvědčuje ostatní o srovnatelnosti své motorky se současnou produkcí. Přestože NC-čko je taková novodobá japonská Jawa (tedy jednoduchý výrobek určený širokým masám pro jednostopou dopravu z bodu A do bodu B), tak se majitelé rozčilují, když jim to někdo připomene.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
A když už jim dojdou i tyto argumenty, snaží se zesměšnit jejich oponenty hláškamy "ty máš od všeho klíče a všude jsi už byl".
Je to jako hra malých dětí na pískovišti
seikos píše: vilemx> oni jsou si toho majitelé NC-čka vědomi, že koupili za vysoké peníze veskrze nemoderní motorku, jejíž jedinou předností je dobré PR. A protože nechtějí přiznat svojí hloupost, tupě svůj stroj obhajují argumenty, které jsou zcela neplatné až lživé. Vyčtené ze skvěle udělaných PR letáků. Protože 1000x opakovaná lež se stává pravdou, že?
A když už jim dojdou i tyto argumenty, snaží se zesměšnit jejich oponenty hláškamy "ty máš od všeho klíče a všude jsi už byl".
Je to jako hra malých dětí na pískovišti
Nekaž mi to, snažím se Geodeta zlákat na Temnou stranu Síly. Mohli bychom tak získat insidera
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
ostravak píše: vilemx> Viléme, ty jsi studovaný člověk, o tom není pochyb, tak mi prosím tě vysvětli, proč je tady tolik motorkářů zrovna proti NC? To teda nechápu. Jiní tady vychvalují své čínské a indické stroje jako Yuki, Jin-Cheng, Kentoya či jiná "rejže" dále ještě Hyosung ... a do těch se nikdo neobouvá jako do majitelů NC. Jak je možné, že tady všem leží v žaludku nejvíce NC a je tady nesčetně těchto témat a vždy vedou tuto debilní hitparádu ve sledovanosti a odpovědích? Tyhle témata mají sloužit k radám a pomoci mezi motorkáři a ne k pomlouvání motorek a dalším věcem
možná právě proto, že jsou NC-čkáři nejurputnější zastánci své techniky. A nebo prostě chtějí lidé před tím dogmatem varovat. Já jsem na NC700S jel asi 80km. Na NC700X v "automatu" cca 50km. A byly to jedny z mých nejrozporuplnějších motorkářských zážitků. Zejména s X v automatu. To jsem se musel vrátit a pozeptat se v Hondě, jestli ten automat není rozbitej, když ta "skvělá dvouspojka" řadí mnohem hůř než můj dávný tříkvaltový Ford Granada z roku 1982. Byl jsem ubezpečen, že to je zcela v pořádku, že to není závada, ale vlastnost.Celou cestu jsem se smál tomu jak to řadilo. Zejména podřazování před křižovatkou, to byl velmi hutný zážitek, který mi neustále kouzlil úsměv na tváři. Neveřil jsem vlastnímu tělu a uším, že v roce 2013 dokáže takhle někdo zprasit převodovku a ještě se s tím chlubit, jaká je to výstavní skříň technologie. Bylo to směšný a celá Honda je strašná ostuda. Navíc se sešel rok s rokem a NC zdražili o 25tis korun a stal se z toho už totální nesmysl. Tohle si koupí vážně už jen blázen
Různí Tin-ťongové neprezentují svůj výrobek jako výkřik moderní techniky. pokud ano, tak tomu stejně nikdo nevěří. Dále je Honda v této společnosti vnímána jako prémiová motorka. Přesto si dovolí nabízet vyloženě rozpočtovku jako běžnou řadu svých výrobků, navíc se vůbec nebrání zařazovat ji do segmentu střední třídy 650 - 800 ccm, když patří někam k pětistovkám.
Kdyby majitelé NC psali novým adeptům o tuto motorku i nějaké mouchy, které na motorce našli, tak by to vlákno také nebylo tak výjimečné. Protože motorku jen chválí a jakákoliv zmínka o negativech je tabu, tak buďto ještě nesundali růžové brýle, popřípadě nemají moc zkušenosti s jinými motorkami či si nechtějí přiznat, že reklamní letáky nikdy nepopisují realitu a zase taková hitparáda tahle motorka není.