Poradíte mi někdo kudy z toho ven? Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Ale co tam pozávodil motorek.
Naposledy editováno 15.12.2014 20:14:20
Geodet píše: Dráťa> Taky se mi zdá, že s tim nějak vrtí jako s káčou.
Ale co tam pozávodil motorek.
vrti a lame ji pod sebe . No aspon ho to bavi
Ale uprimne .. pozavodi? Jsem si nevsiml, ze by s nim chtel nekdo zavodit. Obcas je mu videt na budiky a nejede nijak rychle, takze to bude spis o tom, ze se ostatni kochaji. Ja taky v cizine jezdim pomalu a hodne blizko predpisum, takze by mne asi predjel, ale to fakt neznamena, ze kdyz budu chti zavodit, ze mu neujedu, mozna nejsem lepsi jezdec, ale mam vice nez ctyrnasobny vykon a uplne se s tou motorkou uz po tech letech neperu
2 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Dovi píše: ... A spolu s mnoha dalšími lidmi si je vědom, že NC není v žádném případě výrobcem určeno pro mistry světa českého internetu. A taky že to NC není supersport na honění se s RS apod., ale že vyhovuje spoustě lidí na celém světě, kteři si ho pořizují pro svoje potřeby a jsou s ním spokojeni bez ohledu na názory mistrů motorkářů české kotliny Nic víc, nic míň.
Uz asi deset let je jakýkoliv test Transalpa, Afriky i Deauville (vse 50 az 65 koni) zakoncen smutnym konstatovanim a velkym minusem, ze jim zoufale chybi vykon. Ta sama vytka se objevuje na vsech diskusích, právě kvuli tomu tyhle motorky jinak spokojení majitelé prodávají. Výrobce, misto toho, aby tyhle nářky vyslyšel a prisel s novyn motorem 750 ccm / 70-90 koni, tak prijde s motorem, kteremu paradoxně uřízne vykonovou špičku a prohlásí to za revoluční změnu, nový trend.
Jestli ta nová litrova New adventure Afrika naváže na filozofii NC-čka, tak se můžeme těšit na polovinu motoru z Hondy Accord, úžasných 70 koní, zato s deklarovanou spotřebou 3.98 litru. Navíc k tomu bude přibaleno bahno ve spreji a pár volňásků na hondí trenažér s dohranymi prostředími Safari a Desert.
Naposledy editováno 15.12.2014 23:43:50
4 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Jestli máte lepší vysvětlení tohoto fenoménu, sem s ním.
Naposledy editováno 16.12.2014 08:31:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
jack.fx píše: Docela mě překvapuje, že v diskusích o NC700 jsou nejaktivnější její zarytí odpůrci. Já osobně volím opačný přístup, alespoň pokud se jedná o záležitosti, které se mě osobně netýkají. Život je totiž moc krátký na to, abych řešil každou ptákovinu, která se mi z nějakého důvodu nelíbí. To mne přivedlo k doměnce, že Dráťa a jemu podobní ve skutečnosti dobře uvědomují, že NC700 je ve srovnání s tím, na čem oni jezdí, prakticky perfektní motorka. Ale protože buď na ní nemají nebo jim manželka koupi nové motorky zakázala, nezbývá jim nic jiného, než aby sami sebe přesvědčili, že vlastně NCčko nechtěj.
Jestli máte lepší vysvětlení tohoto fenoménu, sem s ním.
kdy už někdo příjde na něco by neznělo jako tohle miliónkrát vyřčený cliché !!!
škoda, že tu není smajlík válení v křeči po podlaze ...
vilemx píše:
Jestli ta nová litrova New adventure Afrika naváže na filozofii NC-čka, tak se můžeme těšit na polovinu motoru z Hondy Accord, úžasných 70 koní, zato s deklarovanou spotřebou 3.98 litru. Navíc k tomu bude přibaleno bahno ve spreji a pár volňásků na hondí trenažér s dohranymi prostředími Safari a Desert.
Hlavně, aby to nakonec nebyla 1100 - to byla půlka z 2.2 i-CTDi... Ale 1200 by šla - půlka z 2.4 (ta má 140kW)...
jack.fx píše: Docela mě překvapuje, že v diskusích o NC700 jsou nejaktivnější její zarytí odpůrci. Já osobně volím opačný přístup, alespoň pokud se jedná o záležitosti, které se mě osobně netýkají. Život je totiž moc krátký na to, abych řešil každou ptákovinu, která se mi z nějakého důvodu nelíbí. To mne přivedlo k doměnce, že Dráťa a jemu podobní ve skutečnosti dobře uvědomují, že NC700 je ve srovnání s tím, na čem oni jezdí, prakticky perfektní motorka. Ale protože buď na ní nemají nebo jim manželka koupi nové motorky zakázala, nezbývá jim nic jiného, než aby sami sebe přesvědčili, že vlastně NCčko nechtěj.
Jestli máte lepší vysvětlení tohoto fenoménu, sem s ním.
ty ses vul jak lampa
K tématu: Nejlepší je si objet stánky a testnout si stroje a pak sám uvidíš, co ti bude sedět. Od toho jsou zkušební jízdy a ne motorkáři, kteří si preferují jen to svoje.
Naposledy editováno 16.12.2014 13:20:51
jack.fx píše: Docela mě překvapuje, že v diskusích o NC700 jsou nejaktivnější její zarytí odpůrci. Já osobně volím opačný přístup, alespoň pokud se jedná o záležitosti, které se mě osobně netýkají. Život je totiž moc krátký na to, abych řešil každou ptákovinu, která se mi z nějakého důvodu nelíbí. To mne přivedlo k doměnce, že Dráťa a jemu podobní ve skutečnosti dobře uvědomují, že NC700 je ve srovnání s tím, na čem oni jezdí, prakticky perfektní motorka. Ale protože buď na ní nemají nebo jim manželka koupi nové motorky zakázala, nezbývá jim nic jiného, než aby sami sebe přesvědčili, že vlastně NCčko nechtěj.
Jestli máte lepší vysvětlení tohoto fenoménu, sem s ním.
já vysvětlení mám. Seš prostě pražská trubka
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Ja som si po 15rokoch chcel kúpiť novú CBF 500 že mi to stačí. Nakoniec mi kamoš požičal XT éčku a za mesiac som si kupoval novú KTM 625 SXC A teraz skáčem lavice na 300 2T.
Takže opatrne s tou novou motorkou. Radšej teraz výhodne dačo kúp a už na jar zistíš či je to OK a čo vlastne chceš a vieš to bez straty predať. Ja som takto vystriedal asi 20strojov
Ps: len nikdy nekupuj motorku podla testov.
Naposledy editováno 16.12.2014 14:53:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
tohle není vůbec špatná rada... a já s ním souhlasím.
Tazatel stejně vlastně neví co chce... jen někde něco viděl a slyšel... na ničem nejel.
jack.fx píše: Docela mě překvapuje, že v diskusích o NC700 jsou nejaktivnější její zarytí odpůrci. Já osobně volím opačný přístup, alespoň pokud se jedná o záležitosti, které se mě osobně netýkají. Život je totiž moc krátký na to, abych řešil každou ptákovinu, která se mi z nějakého důvodu nelíbí. To mne přivedlo k doměnce, že Dráťa a jemu podobní ve skutečnosti dobře uvědomují, že NC700 je ve srovnání s tím, na čem oni jezdí, prakticky perfektní motorka. Ale protože buď na ní nemají nebo jim manželka koupi nové motorky zakázala, nezbývá jim nic jiného, než aby sami sebe přesvědčili, že vlastně NCčko nechtěj.
Jestli máte lepší vysvětlení tohoto fenoménu, sem s ním.
No jasně. Taky vim, že Volvo je nepohodlnej nespolehlivej rezivějící sráč a už ho znovu nechci, protože nová Dacia je prostě pecka...
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
.
Jinak tady je servisní zásah po téměř 94 tisících km - zřejmě spokojený majitel...
Jedná se o výměnu vzduchového filtru a svíček, obojí podruhé za těch 94 tisíc km:
.
A tady už jen na závěr, protože zima se blíži a absťák je absťák...
Když musíš, tak musíš, aneb kterak cholerik svoje NCéčko na hladkých gumách po sněhu s ledovým podkladem přemisťoval:
Dovi píše: Ještě jsem tomu obětoval trochu času a poctivě jsem shlédnul i celé to 3. video z předchozí strany "Honda NC750X - Top Speed Run" - je to sestříháno do kratší metráže a celá ta dálniční jízda trvala 1 hodinu a 25 minut (viz hodiny na palubovce). Chlapec držel stále rychlost mezi 172 až 188 km/h (většinou nad 180) a přitom celou dobu jel v mírném protivětru (viz větrné rukávy po krajnicích) - a vypadalo to, že NC750 ani jezdci nedělalo problém držet tyto parametry delší dobu. Na nejvyšší (šestý) rychlostní stupeň motor točil jen mezi 5.000 až 5.500 ot/min (mj. dobrá věc pro nízkou střední pístovou rychlost a vysokou životnost motoru a spol.), a jestli jsem se nepřehlídnul, předjel celkem 86 aut a nikdo nepředjel jeho. Tachometrových 180 km/h by mohlo odpovídat skutečným zhruba 165 až 170 km/h, takže i s nějakými případnými zdrženími na trase při proplítání se mezi auty apod. mohl za tu skoro půldruhou hodinu jízdy v rychlé tempu urazit vzdálenost přes 200 km, což by byla u nás třeba cesta po D1 z Prahy do Brna a dál pak ještě kousek na Vyškov nebo na Břeclav.
Hele, to je úplně zbytečné, dávat sem taková videa o ničem.
To by jsi našel ke každé motce.
Slalom se jezdí na čemkoliv.
Top speed se snaží, to jo. Super! Občas to vytočí až k červenému, k 6,5 tis.
Tachometrových 180 udrží delší dobu, super výkon.
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Na nejvyšší (šestý) rychlostní stupeň motor točil jen mezi 5.000 až 5.500 ot/min (mj. dobrá věc pro nízkou střední pístovou rychlost a vysokou životnost motoru a spol.),
to jsi zjistil kde?...jak si to vypočítal... ?
5-5,5t rpm je nějaká konstanta ? Uvědomuješ si, že při týhle jízdě jsi 700rpm pod maximem výkonu (tedy krouťák už ti dááávno padá) a rveš to vlastně na 90% potenciálu toho motoru ?
To co píšeš je slušně řečeno opět jen demagogie někoho kdo za každou cenu hledá argumenty...i kde nejsou. Při 170km/h je ten motor téměř na okraji svých možností a nevěřím tomu co píšeš o spotřebě a opotřebení...
tedy ale to "riding in the snow..." to bylo drááámo !!! horší jak Hercule Poirot
Naposledy editováno 17.12.2014 09:05:40
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
V 15ti jsem se stal hrdým vlastníkem „Mustangu“ a tři roky jsem jezdil a jezdil, pak jsem ho vyměnil za starou kejvačku s kterou jsem si půl sezony užíval než jsem šel na vojnu. Potom bylo hotovo a přesedlal jsem na 4 kola. Ale ten blaženej pocit si pořád pamatuju a chci si ho znovu užít.
Všem kteří zde napsali svůj názor, který se nesestával jenom víceméně z citoslovců a odsudků moc děkuju, ostatním kteří tu bojují do hrdel a do statků přeju klidnější spaní. Pomohli jste mi urovnat myšlenky. ;)
A jestli vás to ještě zajímá, nakonec jsem se rozhodl pro CB500X. Jednak mi víc sedí do ruky, je o dost lehčí a ten pocit si musím taky trochu zasloužit a ne se jen vozit. Ale ten automat je fakt plyšovej. :*