2 reakcí na tento příspěvek Náporové sání Kuryakyn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
--tomas-- píše: čuraku je tu toho mraky
Šlo by to i bez toho ČURÁKA! A běž se uklidnit!
A když už požíváš háčky, tak používej i čárky!
Naposledy editováno 21.12.2014 08:38:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
Upřímně - na výkonu ani krouťáku nic viditelného nezískáš. Pokud budeš mít kit přímo na Draga, pojede ti to bez problémů i bez odbrždění. Navíc, nevím jestli někdo v okolí umí odbrzdit v podstatě náporové sání - chce to foukat vzduch pod tlakem a to se staticky simuluje dost blbě.
Nějakého kritického ochuzení bych se nabál, právě naopak. V nízkých otáčkách je klapka přivřená, takže směs chudá nebude. A ve vysokých točkách a rychlostech zas tak často jezdit nebudeš. Namontuj to, najezdi pár set km a když to nebude střílet a nebudou bílé svíčky, nechej to tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání Kuryakyn.
Výfuky mám V&H Short Shots.
Spotřeba zůstala stejná, kolem 5,5l/100.
Na brzdě jsem to neměl, ale možná to jednou udělám. Každopádně jízda na "běžném" XV je pro mě utrpení, proti té mé lokomotivě to jsou líné mrchy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
Naposledy editováno 11.05.2015 13:26:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
Naposledy editováno 11.05.2015 13:26:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
Dochtore Petr myslel nastavec prave to koleno co je videt na prvni fotce
Doctor1 píše: PetrXX>Díky,obr.se jaksi nenačetl,jinak právě nerad bych hrabal nějak do karbecu,výfuky mám Silver tail,tam bych taky asi problém neviděl,ten nástavec jde někde origo sehnat?Vysunuté více do strany by se mi líbilo více.Jinak trochu toho výkonu navíc by určitě neškodilo,kór při váze mého Bédy 350 kg,dle váhy ve sběrně.
Originál určitě seženeš, stačí googlit hypercharger adapter pipe, co jsem se zběžně díval, tak to nabízí custom firmy v Německu, u nás bych se nebál oslovit třeba Erika Zemana z EZC.
Vím, že maestro Kloboučník je na zakázku vyráběl známému na jeho Intrudera 1400, dva kusy (levy & pravý) přišly na 14 tisíc tuším.
Netuším, co to udělá u tvé motorky, ale u Wilda to je rozdíl opravdu mohutný. Zkoušel jsem pár sériovek a proti té mé to opravdu nejede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
Naposledy editováno 11.05.2015 13:26:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
Naposledy editováno 11.05.2015 13:26:57
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání Kuryakyn.
1100Virago píše: U hyperchargeru platí, že jeho účinnost roste s "nadčtvercovostí" motoru. Čím větší zdvihy proti vrtání, tím lepší účinek. Proto je u dlouhozdvihového Wildstaru nebo Intrudera ten rozdíl ve vyšších otáčkách tak citelný, ale podčtvercový Dragstar nemá s plněním takový deficit a tím pádem se hypercharger tak moc neprojeví.
Zajímavé a IHMO rozumné vysvětlení, to by dávalo smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
Vlastní zkušenost z RS 1700 je taková, že proti origo sání má propustnější KN filtr - takže bez odladění to moc nejde a po mojí zkušenosti to není nic moc ani s origo karb. kitem - každá motorka je trochu jiná, takže stejně ladit.Pak je výkon proti sérii lepší, ale jen díky KN filtru.
Velká nevýhoda je, že filtr je dost malý a rychle se ucpává bordelem - hrst hmyzu na filtru po každé jízdě, to byl hlavní důvod proč jsem to oddělal a dal namísto toho velký KN filtr (BAK)- po odladění ještě lepší výkon a i vzhled je dobrý.
Jo a taky to suprově zavazí pravému kolenu, takže sedíš s pravou nohou vytočenou do strany a máš krásný pocit tak velkého motoru, že se na něj ani nevejdeš
Neumím si představit, jak bych na tom seděl, kdyby to bylo daný vodorovně.
Leží mi to někde ve skříni, klidně to i nechám za pár Kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
ppll: Tomu nerozumím,proč má mít takový vliv střední pístová rychlost?...
Přiznám se, že přesné fyzikální důvody nevím, to jsem se před pár lety dočetl na jednom diskusním fóru v angličtině. Nejde o střední pístovou rychlost (ta může být klidně vyšší i u podčtvercových motorů), ale souvisí to nějak s problematikou plnění válců při velkém objemu a zdvihu na válec. Příčiny si nepamatuju, ale ten závěr, potvrzený více přispěvateli, mi v hlavě nějak zůstal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.
Naposledy editováno 11.05.2015 13:27:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Neutrino black box - power distribu... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 2 | Dnes v 15:49 Rooks |
Rebelmoto Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Rooks | 3 | 20.8.2024 v 22:07 Rooks |
Dragstar 1100 kontrolka oleje, vadn... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Rooks | 2 | 22.7.2024 v 20:30 Rooks |
Zadní tlumič výfuku od Craftride z ... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Dosky-CZ | 0 | 16.7.2024 v 22:45 Dosky-CZ |
Motor zhasíná při volnoběhu Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | MemphisUSA | 2 | 16.7.2024 v 07:37 MemphisUSA |